Collaborative ads: Samenwerken in sociale media en SEA
Collaborative ads: retailers en merken werken samen. Onder andere op Google, Facebook en Instagram. Hoe gaat het in zijn werk en wat zijn de best practices?
Collaborative ads: retailers en merken werken samen. Onder andere op Google, Facebook en Instagram. Hoe gaat het in zijn werk en wat zijn de best practices?
De T-shaped marketeer! Natte droom van elke werkgever? Doel van elke young professional? Tijd om eens de zin van de onzin te onderscheiden.
Mooie beloftes over Smart Shopping-campagnes: zelfde ROI maar veel hogere volumes. Is het waar? In onze testen zijn de resultaten inderdaad veelbelovend.
Het einde van het cookie hebben we aan onszelf te wijten: teveel eigenbelang en te weinig vanuit de consument gedacht. Maken de oplossingen dezelfde fout?
Amazon Prime Day is het jaarlijkse koopjesfestijn van Amazon. Bereid je goed voor en doe er ook als verkoper je voordeel mee: de belangrijkste adviezen.
Marketplaces zijn sterk in opkomst en dat vraagt om de inzet van specialisten. Wat moet zo’n marketplace-specialist allemaal kennen en kunnen?
Retailmedia gaat fors groeien in 2021. In Nederland zijn Amazon Sponsored Ads sinds kort beschikbaar. Hoe zet je die sponsored ads in?
Retailmedia gaat fors groeien in 2021. In Nederland zijn Amazon Sponsored Ads sinds kort beschikbaar. Hoe zet je die sponsored ads in?
Retailmedia gaat fors groeien in 2021. In Nederland zijn Amazon Sponsored Ads sinds kort beschikbaar. Hoe zet je die sponsored ads in?
eRetail Media een belangrijk onderwerp in 2021. Er is geen kanaal waar je als merk zo goed kan inspireren en ook nog eens zo extreem dicht op de koop zit.
Snapchat is sinds oktober bezig in Nederland met het testen van Commercial Ads. Schoen- en kledingmerk Dr. Martens bijt het spits af.
Het is recent bekend gemaakt dat het nu mogelijk is om campagnes te starten op TikTok. Maar moet je hier als bedrijf eigenlijk wel iets mee?
Tot wel 190% meer omzet, tegen eenzelfde of hogere Search ROI, genereren door middel van een Searchaanpak? Het lijkt te mooi om waar te zijn.
Op social media zie je meer livestreams en mensen die met vrienden en familie videobellen, want 1,5 meter afstand is de nieuwe werkelijkheid.
IPG-labels Reprise en UM gaan structureel samenwerken om de steeds veeleisendere en beweeglijkere klant beter te kunnen bedienen. Kwaliteit, wendbaarheid […]