Klarna brengt browserextensie uit met kortingscodes
Klarna, bekend als internetkassa, breidt zijn activiteiten verder uit in het e-commerce- en reclamedomein met de introductie van een browserextensie met kortingscodes.
Klarna, bekend als internetkassa, breidt zijn activiteiten verder uit in het e-commerce- en reclamedomein met de introductie van een browserextensie met kortingscodes.
De Belgische investeerder GBL, van de vermogende Frère-familie, blijkt aan belang te hebben genomen in betaalbedrijf Klarna.
Klarna heeft voor een onbekend bedrag de Scandinavische prijsvergelijker Pricerunner overgenomen.
Twaalf procent van de Nederlanders heeft zijn online sint- en kerstcadeaus al gekocht en dertien procent slaat komende weken zijn slag. Een grote groep vervroegt zijn inkopen uit angst voor tekorten of vertraging.
De internationale leverancier van internetkassa’s Stripe sluit Klarna aan en biedt zijn klanten, webwinkels, daarmee de optie om ‘achteraf betalen’ op te nemen in hun checkouts.
Klarna koopt voor een laag miljoenenbedrag het Amerikaanse techbedrijf Inspirock, een bedrijf dat een online reisplanner bouwt en exploiteert.
Klarna verzorgt deze weken vier live videostreams met de Amerikaanse verkoper van huidverzorgings- en cosmetische producten Beautycounter.
Betaalbedrijf Klarna heeft negentig miljoen actieve gebruikers en verwerkt dagelijks twee miljoen transacties. De groeiversnelling drijft de Zweden in de rode cijfers.
Betaalbedrijf Klarna start operaties in Polen, een e-commercemarkt met meer dan dertig online consumenten waar het tot op heden niets deed.
Het spel is op de wagen: Klarna doet in een maand tijd zijn derde overname. Met de aankoop van Stocard krijgt het een veelgebruikte app met daarin digitale klantenkaarten van retailers en mobiele betalingen.
PAY. breidt zijn Nederlandse samenwerking met Klarna uit tot een waarbij alle eurolanden worden gedekt. Voor de PSP is dat een stap op de geografische uitbreiding van zijn werkterrein.
Klarna neemt voor een onbekend bedrag het Britse HERO over, een techbedrijf dat social shopping faciliteert voor fysieke retailers.
Klarna breidt in Europa uit met online marketingdiensten. Het betaalbedrijf lanceert een Comparison Shopping Service. Daarmee kunnen webwinkeliers hun assortiment adverteren in Google.
De Zweedse fintech Klarna groeide uit tot marktleider door een groeimotor te zijn voor retailers wereldwijd. Een extreme klantgerichtheid en […]
Klarna vertelt op Emerce Fashion hoe het de terreur van shoppingbots op sneakersites omdraaide in een internationaal succesvolle reclamestunt. In Nederland profiteerden twaalf winkels daarvan.