Welke commerciële kansen biedt de metaverse?
Omdat de metaverse nog in de kinderschoenen staat is het juist nu interessant om er als merk mee aan de slag te gaan.
Omdat de metaverse nog in de kinderschoenen staat is het juist nu interessant om er als merk mee aan de slag te gaan.
Bij personalisatie draait het vooral ook om wat de intentie van de klant is. Denk dus niet alleen aan wie je klanten zijn, maar vooral ook wat ze zoeken.
Veel bedrijven kijken niet naar het grotere plaatje bij hun gebruikerservaring. Service Design kan helpen om beter in te spelen op wensen van gebruikers.
In dit whitepaper bespreken we het veranderende landschap van intentie gedreven marketing, gebieden die je beter kunt vermijden en hoe je uiteindelijk deze nieuwe, sterk gepersonaliseerde marketingstijl goed implementeert.
Ook aan de slag met D2C? Leer je klanten kennen, denk cross-channel en meet klantgericht. O ja, en technologie staat niet op de eerste plaats.
Voor de groei van je bedrijf zijn er, gezien vanuit performance marketing, verschillende uitdagingen en kansen. De vijf belangrijkste trends op een rij.
Headless backend introduceren? Je krijgt te maken met uitdagingen in je bedrijfscultuur en in het kiezen van het juiste platform. Maak de juist afwegingen.
Een D2C-kanaal is een steeds belangrijkere route naar de markt, maar hoe kun je slagen in D2C?
Bij een headless architectuur zijn de back-end en front-end van elkaar losgekoppeld. Maar voor welke bedrijven is dit geschikt en hoe maak je de overstap?
Rechtstreeks leveren aan consumenten (D2C) biedt voor fabrikanten een extra afzetkanaal. Wel is het zaak conflicten met retailers zien te voorkomen.