Adobe zoomt in op gebruikerservaring
Het nieuwe mantra van Adobe heet gebruikerservaring, oftewel customer experience. In Londen gaf het bedrijf deze week het startschot voor Summit EMEA 2019. En daar kreeg het Adobe Experience...
Het nieuwe mantra van Adobe heet gebruikerservaring, oftewel customer experience. In Londen gaf het bedrijf deze week het startschot voor Summit EMEA 2019. En daar kreeg het Adobe Experience...
Adobe gaat zijn investeringen op het gebied van kunstmatige intelligentie fors uitbreiden. Dat vertelde CTO Abhay Parasnis donderdag in Londen op de Adobe Summit, het jaarlijkse marketingcongres dat zo'n...
Wat begonnen is als een lokale marketingcampagne voor de Benelux is inmiddels uitgegroeid tot een succesvolle wereldwijde campagne voor Adobe Stock: The Hovering Art Director. De campagne is ingezonden...
Adobe en Microsoft zijn een nauwe samenwerking aangegaan om tot betere marketing automation te komen, ondersteund door kunstmatige intelligentie. Daarmee hopen de bedrijven een antwoord te hebben op Salesforce....
Er is online meer concurrentie om de aandacht van de consument. Marketeers worden geconfronteerd met hogere advertentiekosten en een lager rendement. Dat is de belangrijkste conclusie uit het Adobe...
Adobe heeft vandaag in Londen Virtual Analyst aangekondigd, zoals de naam al aangeeft een virtuele analist die zelf volautomatisch gegevens kan analyseren.
WordPress is het meestgebruikte Content Management Systeem (CMS) en wordt gewoonlijk vergeleken met andere CMS-en als Joomla of Drupal. De gebruikers van deze systemen maken heel vaak gebruik van...
Zowel Google als Adobe hebben hun tools geïntegreerd in steeds completere ‘marketingsuites’. De bedrijven lijken daarin een vergelijkbare strategie te volgen. Maar maken die veranderingen de keuze voor de...