More stories

Platforms & partnerships: zorg dat je op het pad van je klant bent

Wat zijn de laatste ins & outs op het gebied van platforms en partnerschappen? Zorg dat je op het pad van je klant bent en bied inspiratie.

Customer Experience

Digital wholesale volgens Wernsing Food Family

De Wernsing Food Family bestaat uit drie partijen die samen verschillende landen in Europa van hoogwaardige voedingsproducten voorzien. Hoe werken […]

Customer Experience

Complexe B2B-producten en het organiseren van de juiste Customer Experience

Hoe organiseer je de B2B klantreis van een complex product? En welke rol kan een Experience Management Platform hierbij spelen?

B2B Digital

Personalisatie bij Sligro: van traditionele groothandel naar voortrekker in de keten

Hoe verschuif je van traditionele groothandel naar een databedrijf? En welke rol speelt personalisatie hierbij in combinatie met een headless platform?

B2B Digital

Wereldwijde consumententrends rapport 2023

In deze whitepaper lees je de belangrijkste gebieden waarop bedrijven zich in 2023 moeten concentreren om te winnen.

Customer Experience

12 miljoen groeigeld voor Amsterdams TheyDo

TheyDo, een journey management platform, heeft twaalf miljoen euro venture capital opgehaald bij Blossom Capital en een groep particulieren die achter bekende techbedrijven zitten.

Venture

Voor een goede UX is ook in B2B omnichannel onvermijdelijk

De zakelijke (in)koper wil hetzelfde als de consument: personalisatie en eenduidige informatie. Daarom wordt ook in B2B omnichannel onvermijdelijk.

Customer Experience

Zes zaken waar iedere Customer Experience-professional in 2030 mee te maken krijgt

De klantenservice een noodzakelijk kwaad? Of een mogelijkheid om de relatie met je klant te verdiepen? De toekomst sluit aan bij die tweede zienswijze.

Customer Experience

Van Disconnected Data naar Customer Experience

Hoe maak je als financiële speler het verschil? Door de klant centraal te stellen. Dit lukt echter alleen als je alle relevante data samenvoegt. 

Financials

De evolutie van de Voice of the Customer

Waarom draait een ‘Voice of the Customer’? Datastromen ondervangen, inzichten verkrijgen en real-time acties uitzetten, ofwel: ‘Closing the Loop’.

Financials

Financiële ecosystemen: je moet zijn waar de klant is

The New Digital Customer: waarom blijft het toch een beetje moeilijk voor financials om de klant en het klantbelang centraal te stellen?

Financials

Onderzoek: 26% van vragen op Facebook niet beantwoord door bedrijven

Veel bedrijven zijn actief op Facebook, maar wat nu precies het doel is blijft soms onduidelijk. Veel commerciële kansen worden gemist.

Customer Experience

Emerce Financials: Closing the Loop

De manier waarop bedrijven interacties hebben met klanten verandert voortdurend. Websitedata, chatbots, enquêtes, contact centers, apps en sociale media, op allerlei manieren krijgen bedrijven feedback. Het is van enorm belang dat al deze interacties worden geanalyseerd en er daadwerkelijk acties op worden ondernomen. Zeggen Stephan Ariesen en Gerben de Boer van Medallia in de videocollectie Emerce Financials.

Customer Engagement

Betrek je klanten op alle momenten die er toe doen

In deze whitepaper lees je over 7 manieren om met je klanten in contact te komen.

Customer Experience

Hoe creëer je in een omnichannel een boutiqueshop ervaring?

Hoe maak  je als fashion retailer een succesvolle stap naar een omnichannel presence? Shoeby legt het uit.

Customer Experience