De evolutie van de Voice of the Customer
Waarom draait een ‘Voice of the Customer’? Datastromen ondervangen, inzichten verkrijgen en real-time acties uitzetten, ofwel: ‘Closing the Loop’.
Waarom draait een ‘Voice of the Customer’? Datastromen ondervangen, inzichten verkrijgen en real-time acties uitzetten, ofwel: ‘Closing the Loop’.
The New Digital Customer: waarom blijft het toch een beetje moeilijk voor financials om de klant en het klantbelang centraal te stellen?
Veel bedrijven zijn actief op Facebook, maar wat nu precies het doel is blijft soms onduidelijk. Veel commerciële kansen worden gemist.
De manier waarop bedrijven interacties hebben met klanten verandert voortdurend. Websitedata, chatbots, enquêtes, contact centers, apps en sociale media, op allerlei manieren krijgen bedrijven feedback. Het is van enorm belang dat al deze interacties worden geanalyseerd en er daadwerkelijk acties op worden ondernomen. Zeggen Stephan Ariesen en Gerben de Boer van Medallia in de videocollectie Emerce Financials.
In deze whitepaper lees je over 7 manieren om met je klanten in contact te komen.
Hoe maak je als fashion retailer een succesvolle stap naar een omnichannel presence? Shoeby legt het uit.
Wil je als B2B-bedrijf succesvol zijn en blijven dan is een e-commerceplatform zonder handmatig werk, nauwkeurige data en geautomatiseerde processen, via elk kanaal, een must.
B2B kan binnenkort niet meer zonder een modern e-commerceplatform om het snel groeiende aantal online bestellingen goed af te handelen en een optimale customer experience te kunnen bieden.
Bij het personaliseren van je B2B-site moet software schaalbaar, modulair, flexibel en stabiel zijn, terwijl maatwerk tot een minimum wordt beperkt.
Hoe omnichannel luisteren, AI-gestuurde inzichten en het democratiseren van data je klanten gelukkiger kunnen maken.
Loyale klanten maken een organisatie succesvol. Zij zorgen voor meer herhaal- en vervolgaankopen en dragen nieuwe klanten aan. Hoe krijg je die loyale klanten? Dit start met het begrijpen van je klanten en het verkrijgen van de juiste inzichten uit je bestaande klantendatabase als basis voor je toekomstige retentiestrategie.
Hoe maak je van de webshop-as-we-know-it een heus online warenhuis? Door het combineren van bestaande technieken en een juiste dosis creativiteit.
Niets is zo vervelend als dure leads die niet converteren. Met real time analysesoftware en slimme personalisatie zorg je dat bezoekers wel een aankoop bij jou doen.
Waarom behandelen nog veel online bedrijven iedere klant hetzelfde, terwijl we weten van de ‘echte wereld’ dat personalisatie het verschil maakt?
Online en offline retail raken steeds meer geïntegreerd: dat brengt de behoefte aan ‘blended spaces’ en een intuïtieve relatie tussen merken en consumenten.