More stories

De evolutie van de Voice of the Customer

Waarom draait een ‘Voice of the Customer’? Datastromen ondervangen, inzichten verkrijgen en real-time acties uitzetten, ofwel: ‘Closing the Loop’.

Financials

Financiële ecosystemen: je moet zijn waar de klant is

The New Digital Customer: waarom blijft het toch een beetje moeilijk voor financials om de klant en het klantbelang centraal te stellen?

Financials

Onderzoek: 26% van vragen op Facebook niet beantwoord door bedrijven

Veel bedrijven zijn actief op Facebook, maar wat nu precies het doel is blijft soms onduidelijk. Veel commerciële kansen worden gemist.

Customer Experience

Emerce Financials: Closing the Loop

De manier waarop bedrijven interacties hebben met klanten verandert voortdurend. Websitedata, chatbots, enquêtes, contact centers, apps en sociale media, op allerlei manieren krijgen bedrijven feedback. Het is van enorm belang dat al deze interacties worden geanalyseerd en er daadwerkelijk acties op worden ondernomen. Zeggen Stephan Ariesen en Gerben de Boer van Medallia in de videocollectie Emerce Financials.

Customer Engagement

Betrek je klanten op alle momenten die er toe doen

In deze whitepaper lees je over 7 manieren om met je klanten in contact te komen.

Customer Experience

Hoe creëer je in een omnichannel een boutiqueshop ervaring?

Hoe maak  je als fashion retailer een succesvolle stap naar een omnichannel presence? Shoeby legt het uit.

Customer Experience

In 5 stappen een betere klantervaring binnen B2B

Wil je als B2B-bedrijf succesvol zijn en blijven dan is een e-commerceplatform zonder handmatig werk, nauwkeurige data en geautomatiseerde processen, via elk kanaal, een must.

Customer Experience

Flexibel schalen binnen B2B met Composable Commerce

B2B kan binnenkort niet meer zonder een modern e-commerceplatform om het snel groeiende aantal online bestellingen goed af te handelen en een optimale customer experience te kunnen bieden. 

Customer Experience

Hoe personaliseer je effectief bij groothandels en fabrikanten?

Bij het personaliseren van je B2B-site moet software schaalbaar, modulair, flexibel en stabiel zijn, terwijl maatwerk tot een minimum wordt beperkt.

Customer Experience

Drie stappen om je klantervaring te transformeren met Social Listening

Hoe omnichannel luisteren, AI-gestuurde inzichten en het democratiseren van data je klanten gelukkiger kunnen maken.

Customer Experience

Meer loyale klanten met Data Science

Loyale klanten maken een organisatie succesvol. Zij zorgen voor meer herhaal- en vervolgaankopen en dragen nieuwe klanten aan. Hoe krijg je die loyale klanten? Dit start met het begrijpen van je klanten en het verkrijgen van de juiste inzichten uit je bestaande klantendatabase als basis voor je toekomstige retentiestrategie.

Customer Experience

E-commerce zoals je het kent gaat op de schop

Hoe maak je van de webshop-as-we-know-it een heus online warenhuis? Door het combineren van bestaande technieken en een juiste dosis creativiteit. 

Customer Experience

Twijfelaars worden betalende klanten door slimme personalisatie

Niets is zo vervelend als dure leads die niet converteren. Met real time analysesoftware en slimme personalisatie zorg je dat bezoekers wel een aankoop bij jou doen.

Customer Experience

Waarom we geobsedeerd zijn door personalisatie

Waarom behandelen nog veel online bedrijven iedere klant hetzelfde, terwijl we weten van de ‘echte wereld’ dat personalisatie het verschil maakt?

Customer Experience

Hoe de online en offline wereld ‘blended spaces’ worden

Online en offline retail raken steeds meer geïntegreerd: dat brengt de behoefte aan ‘blended spaces’ en een intuïtieve relatie tussen merken en consumenten.

Customer Experience