Deze 5 bedrijfsuitdagingen pak je vandaag nog aan met AI
AI staat volop in de belangstelling, maar het succes van je organisatie wordt uiteindelijk bepaald door tevreden klanten. De beste AI maakt het voor bedrijven gemakkelijker om een goede...
AI staat volop in de belangstelling, maar het succes van je organisatie wordt uiteindelijk bepaald door tevreden klanten. De beste AI maakt het voor bedrijven gemakkelijker om een goede...
Na Fabrique en Q42 sluit ook het Nederlandse CX-bureau Essense zich aan bij het Zweedse consultancycollectief Eidra.
Het commerciële landschap verandert razendsnel onder invloed van AI. Tijdens Elevate deelden experts hun nieuwste inzichten over de inzet van AI in retail en B2B e-commerce, en lieten toonaangevende...
Creativiteit is een cruciaal strategisch middel om commerciële doelen te bereiken. Maar hoe werkt dat in de praktijk? Hoe zet je creatief vermogen in om extra sales en meer omzet te...
CX realiseren… veel organisaties worstelen ermee! Een paar tweaks aan de website of een nieuw socialmediakanaal openen is niet genoeg.
John Naisbitt gaf in de jaren tachtig al aan dat er bij meer highech meer behoefte komt aan high touch: ‘warme‘ menselijke interactie.
Recensies zijn belangrijk voor je reputatie, maar hoe ga je om met neprecensies? En waar ligt de grens tussen neprecensies en echte recensies?
Consumenten krijgen in contact met organisaties steeds vaker te maken met door AI-ondersteunde vormen van klantcontact, zoals spraakassistenten en chatbots. Hoewel de consument kritisch blijft, is de houding van...
Online recensies hebben enorme impact op het koopgedrag. Maar hoe dit gemiddelde cijfer tot stand komt is vaak erg vaag en manipulatie ligt op de loer.
Binnen techbedrijven wordt vaak de focus gelegd op productontwikkeling en sales. Maar er is een factor die vaak onderschat wordt: Customer Success.
Online recensies hebben enorme impact op het koopgedrag van Nederlandse consumenten, maar het hoe en waarom ervan is eigenlijk vaak niet duidelijk.