More stories

Flexibel schalen binnen B2B met Composable Commerce

B2B kan binnenkort niet meer zonder een modern e-commerceplatform om het snel groeiende aantal online bestellingen goed af te handelen en een optimale customer experience te kunnen bieden. 

Customer Experience

Hoe personaliseer je effectief bij groothandels en fabrikanten?

Bij het personaliseren van je B2B-site moet software schaalbaar, modulair, flexibel en stabiel zijn, terwijl maatwerk tot een minimum wordt beperkt.

Customer Experience

Drie stappen om je klantervaring te transformeren met Social Listening

Hoe omnichannel luisteren, AI-gestuurde inzichten en het democratiseren van data je klanten gelukkiger kunnen maken.

Customer Experience

Meer loyale klanten met Data Science

Loyale klanten maken een organisatie succesvol. Zij zorgen voor meer herhaal- en vervolgaankopen en dragen nieuwe klanten aan. Hoe krijg je die loyale klanten? Dit start met het begrijpen van je klanten en het verkrijgen van de juiste inzichten uit je bestaande klantendatabase als basis voor je toekomstige retentiestrategie.

Customer Experience

E-commerce zoals je het kent gaat op de schop

Hoe maak je van de webshop-as-we-know-it een heus online warenhuis? Door het combineren van bestaande technieken en een juiste dosis creativiteit. 

Customer Experience

Twijfelaars worden betalende klanten door slimme personalisatie

Niets is zo vervelend als dure leads die niet converteren. Met real time analysesoftware en slimme personalisatie zorg je dat bezoekers wel een aankoop bij jou doen.

Customer Experience

Waarom we geobsedeerd zijn door personalisatie

Waarom behandelen nog veel online bedrijven iedere klant hetzelfde, terwijl we weten van de ‘echte wereld’ dat personalisatie het verschil maakt?

Customer Experience

Hoe de online en offline wereld ‘blended spaces’ worden

Online en offline retail raken steeds meer geïntegreerd: dat brengt de behoefte aan ‘blended spaces’ en een intuïtieve relatie tussen merken en consumenten.

Customer Experience

Hoe manoeuvreer je naar een online organisatie als fysiek klantcontact je USP is?

Hoe maak je als online bedrijf een succesvolle omslag naar online, inclusief een bijpassende data-strategie?

Customer Experience

Hoe je je gebruiker echt centraal zet binnen de digitale customer journey

Tien jaar geleden kocht iedereen zijn bioscoopkaartje nog bij de kassa. Nu gebeurt dat grotendeels online. Hoe zorgt Pathé voor een optimale performance van de platforms en de ultieme online klantervaring?

Customer Experience

Hoe New York Pizza toewerkt naar de beste digitale klantbeleving

Een ultieme digitale klantervaring is uiteindelijk een van de belangrijkste voorwaarden voor organisaties om ook in de toekomst succesvol te zijn. Hoe pakt New York Pizza dit aan?

Customer Experience

Verbeter je CX-statistieken: creëer een vijfsterren klantervaring

Ontdek hoe u uw CSAT- en NPS-scores kunt verbeteren om echte CX-doorbraken te stimuleren

Customer Experience

Klantbeleving: breng de menselijke maat in ‘customer experience’ terug

Een soepele omnichannel-ervaring is een goed begin, maar écht klantvriendelijk zijn is steeds belangrijkere om klanten te behouden.

Customer Experience

Klantbeleving: een model naar aanleiding van veertig jaar wetenschappelijk onderzoek

Naar aanleiding van een overzichtsartikel over veertig jaar onderzoek naar klantbeleving: een model met de factoren die klantervaringen vormgeven.

Customer Experience

Meer omzet met content: 5 tips voor een unieke klantbeleving

Ondanks dat de e-commerce volwassen is geworden, zijn er nog steeds valkuilen die e-commerce ondernemers kunnen omzeilen. Wie meer omzet […]

Customer Experience