Flexibel schalen binnen B2B met Composable Commerce
B2B kan binnenkort niet meer zonder een modern e-commerceplatform om het snel groeiende aantal online bestellingen goed af te handelen en een optimale customer experience te kunnen bieden.
B2B kan binnenkort niet meer zonder een modern e-commerceplatform om het snel groeiende aantal online bestellingen goed af te handelen en een optimale customer experience te kunnen bieden.
Bij het personaliseren van je B2B-site moet software schaalbaar, modulair, flexibel en stabiel zijn, terwijl maatwerk tot een minimum wordt beperkt.
Hoe omnichannel luisteren, AI-gestuurde inzichten en het democratiseren van data je klanten gelukkiger kunnen maken.
Loyale klanten maken een organisatie succesvol. Zij zorgen voor meer herhaal- en vervolgaankopen en dragen nieuwe klanten aan. Hoe krijg je die loyale klanten? Dit start met het begrijpen van je klanten en het verkrijgen van de juiste inzichten uit je bestaande klantendatabase als basis voor je toekomstige retentiestrategie.
Hoe maak je van de webshop-as-we-know-it een heus online warenhuis? Door het combineren van bestaande technieken en een juiste dosis creativiteit.
Niets is zo vervelend als dure leads die niet converteren. Met real time analysesoftware en slimme personalisatie zorg je dat bezoekers wel een aankoop bij jou doen.
Waarom behandelen nog veel online bedrijven iedere klant hetzelfde, terwijl we weten van de ‘echte wereld’ dat personalisatie het verschil maakt?
Online en offline retail raken steeds meer geïntegreerd: dat brengt de behoefte aan ‘blended spaces’ en een intuïtieve relatie tussen merken en consumenten.
Hoe maak je als online bedrijf een succesvolle omslag naar online, inclusief een bijpassende data-strategie?
Tien jaar geleden kocht iedereen zijn bioscoopkaartje nog bij de kassa. Nu gebeurt dat grotendeels online. Hoe zorgt Pathé voor een optimale performance van de platforms en de ultieme online klantervaring?
Een ultieme digitale klantervaring is uiteindelijk een van de belangrijkste voorwaarden voor organisaties om ook in de toekomst succesvol te zijn. Hoe pakt New York Pizza dit aan?
Ontdek hoe u uw CSAT- en NPS-scores kunt verbeteren om echte CX-doorbraken te stimuleren
Een soepele omnichannel-ervaring is een goed begin, maar écht klantvriendelijk zijn is steeds belangrijkere om klanten te behouden.
Naar aanleiding van een overzichtsartikel over veertig jaar onderzoek naar klantbeleving: een model met de factoren die klantervaringen vormgeven.
Ondanks dat de e-commerce volwassen is geworden, zijn er nog steeds valkuilen die e-commerce ondernemers kunnen omzeilen. Wie meer omzet […]