More stories

E-commerce zoals je het kent gaat op de schop

Hoe maak je van de webshop-as-we-know-it een heus online warenhuis? Door het combineren van bestaande technieken en een juiste dosis creativiteit. 

Customer Experience

Twijfelaars worden betalende klanten door slimme personalisatie

Niets is zo vervelend als dure leads die niet converteren. Met real time analysesoftware en slimme personalisatie zorg je dat bezoekers wel een aankoop bij jou doen.

Customer Experience

Waarom we geobsedeerd zijn door personalisatie

Waarom behandelen nog veel online bedrijven iedere klant hetzelfde, terwijl we weten van de ‘echte wereld’ dat personalisatie het verschil maakt?

Customer Experience

Hoe de online en offline wereld ‘blended spaces’ worden

Online en offline retail raken steeds meer geïntegreerd: dat brengt de behoefte aan ‘blended spaces’ en een intuïtieve relatie tussen merken en consumenten.

Customer Experience

Hoe manoeuvreer je naar een online organisatie als fysiek klantcontact je USP is?

Hoe maak je als online bedrijf een succesvolle omslag naar online, inclusief een bijpassende data-strategie?

Customer Experience

Hoe je je gebruiker echt centraal zet binnen de digitale customer journey

Tien jaar geleden kocht iedereen zijn bioscoopkaartje nog bij de kassa. Nu gebeurt dat grotendeels online. Hoe zorgt Pathé voor een optimale performance van de platforms en de ultieme online klantervaring?

Customer Experience

Hoe New York Pizza toewerkt naar de beste digitale klantbeleving

Een ultieme digitale klantervaring is uiteindelijk een van de belangrijkste voorwaarden voor organisaties om ook in de toekomst succesvol te zijn. Hoe pakt New York Pizza dit aan?

Customer Experience

Verbeter je CX-statistieken: creëer een vijfsterren klantervaring

Ontdek hoe u uw CSAT- en NPS-scores kunt verbeteren om echte CX-doorbraken te stimuleren

Customer Experience

Klantbeleving: breng de menselijke maat in ‘customer experience’ terug

Een soepele omnichannel-ervaring is een goed begin, maar écht klantvriendelijk zijn is steeds belangrijkere om klanten te behouden.

Customer Experience

Klantbeleving: een model naar aanleiding van veertig jaar wetenschappelijk onderzoek

Naar aanleiding van een overzichtsartikel over veertig jaar onderzoek naar klantbeleving: een model met de factoren die klantervaringen vormgeven.

Customer Experience

Meer omzet met content: 5 tips voor een unieke klantbeleving

Ondanks dat de e-commerce volwassen is geworden, zijn er nog steeds valkuilen die e-commerce ondernemers kunnen omzeilen. Wie meer omzet […]

Customer Experience

Een traditioneel systeem kan de data niet meer aan; wat nu?

Consumenten verwachten dat ze altijd, overal en via elk kanaal in contact kunnen komen met een merk. Om die vraag zo goed mogelijk te beantwoorden, moeten merken een verenigde customer experience bieden.

Customer Experience

Conversational marketing: ga online in gesprek met je klant

Om online klanten vast te houden is het belangrijk te weten waar ze naar op zoek zijn. Ga dus het gesprek met ze aan, maar doe dat met een duidelijk plan.

Customer Engagement

De hype voorbij: wat is de échte potentie van conversational AI?

Lang waren chatbots berucht. Met beter getrainde AI, realtime interactie en meer personalisatie kan conversational AI snel steeds breder worden ingezet.

Artificial Intelligence

Een hypergepersonaliseerde customer experience bouwen

Na het lezen van dit whitepaper weet je hoe je aan klantdata kunt komen, hoe je deze kunt analyseren en hoe je er een hypergepersonaliseerde klantervaring mee kunt bouwen.

Customer Experience