More stories

Hoe succesvolle bedrijven de verbinding leggen tussen merk, medewerker en klant

Heldere en betekenisvolle merkbeloftes doen, en die ook waar maken, zorgt voor tevreden klanten en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers.

Customer Experience

‘Helft energieleveranciers onvoldoende bereikbaar’

De helft van de energieleveranciers in Nederland voldoet niet aan de wettelijke eisen omtrent bereikbaarheid. Dat blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond onder 32 energieleveranciers. De bedrijven hebben geen telefonische klantenservice of bieden klanten geen e-mailadres waar zij hun vragen naar toe kunnen sturen.

Customer Service

Identity management is de sleutel tot digitale transformatie

In deze whitepaper wordt gekeken naar de voorspelde retail trends en hoe retailers deze trends succesvol kunnen omarmen.

Customer Experience

Geen platformmigraties meer met MACH

MACH is een e-commerceoplossing die door Forrester is getypeerd als ‘The Coolest Tech in Town Club’. Maar hoe werkt het precies en hoe maak je er optimaal gebruik van?

E-commerce

Platforms & partnerships: zorg dat je op het pad van je klant bent

Wat zijn de laatste ins & outs op het gebied van platforms en partnerschappen? Zorg dat je op het pad van je klant bent en bied inspiratie.

Customer Experience

Digital wholesale volgens Wernsing Food Family

De Wernsing Food Family bestaat uit drie partijen die samen verschillende landen in Europa van hoogwaardige voedingsproducten voorzien. Hoe werken […]

Customer Experience

Complexe B2B-producten en het organiseren van de juiste Customer Experience

Hoe organiseer je de B2B klantreis van een complex product? En welke rol kan een Experience Management Platform hierbij spelen?

B2B Digital

Personalisatie bij Sligro: van traditionele groothandel naar voortrekker in de keten

Hoe verschuif je van traditionele groothandel naar een databedrijf? En welke rol speelt personalisatie hierbij in combinatie met een headless platform?

B2B Digital

Wereldwijde consumententrends rapport 2023

In deze whitepaper lees je de belangrijkste gebieden waarop bedrijven zich in 2023 moeten concentreren om te winnen.

Customer Experience

12 miljoen groeigeld voor Amsterdams TheyDo

TheyDo, een journey management platform, heeft twaalf miljoen euro venture capital opgehaald bij Blossom Capital en een groep particulieren die achter bekende techbedrijven zitten.

Venture

Voor een goede UX is ook in B2B omnichannel onvermijdelijk

De zakelijke (in)koper wil hetzelfde als de consument: personalisatie en eenduidige informatie. Daarom wordt ook in B2B omnichannel onvermijdelijk.

Customer Experience

Zes zaken waar iedere Customer Experience-professional in 2030 mee te maken krijgt

De klantenservice een noodzakelijk kwaad? Of een mogelijkheid om de relatie met je klant te verdiepen? De toekomst sluit aan bij die tweede zienswijze.

Customer Experience

Van Disconnected Data naar Customer Experience

Hoe maak je als financiële speler het verschil? Door de klant centraal te stellen. Dit lukt echter alleen als je alle relevante data samenvoegt. 

Financials

De evolutie van de Voice of the Customer

Waarom draait een ‘Voice of the Customer’? Datastromen ondervangen, inzichten verkrijgen en real-time acties uitzetten, ofwel: ‘Closing the Loop’.

Financials

Financiële ecosystemen: je moet zijn waar de klant is

The New Digital Customer: waarom blijft het toch een beetje moeilijk voor financials om de klant en het klantbelang centraal te stellen?

Financials