E-commerce zoals je het kent gaat op de schop
Hoe maak je van de webshop-as-we-know-it een heus online warenhuis? Door het combineren van bestaande technieken en een juiste dosis creativiteit.
Hoe maak je van de webshop-as-we-know-it een heus online warenhuis? Door het combineren van bestaande technieken en een juiste dosis creativiteit.
Niets is zo vervelend als dure leads die niet converteren. Met real time analysesoftware en slimme personalisatie zorg je dat bezoekers wel een aankoop bij jou doen.
Waarom behandelen nog veel online bedrijven iedere klant hetzelfde, terwijl we weten van de ‘echte wereld’ dat personalisatie het verschil maakt?
Online en offline retail raken steeds meer geïntegreerd: dat brengt de behoefte aan ‘blended spaces’ en een intuïtieve relatie tussen merken en consumenten.
Hoe maak je als online bedrijf een succesvolle omslag naar online, inclusief een bijpassende data-strategie?
Tien jaar geleden kocht iedereen zijn bioscoopkaartje nog bij de kassa. Nu gebeurt dat grotendeels online. Hoe zorgt Pathé voor een optimale performance van de platforms en de ultieme online klantervaring?
Een ultieme digitale klantervaring is uiteindelijk een van de belangrijkste voorwaarden voor organisaties om ook in de toekomst succesvol te zijn. Hoe pakt New York Pizza dit aan?
Ontdek hoe u uw CSAT- en NPS-scores kunt verbeteren om echte CX-doorbraken te stimuleren
Een soepele omnichannel-ervaring is een goed begin, maar écht klantvriendelijk zijn is steeds belangrijkere om klanten te behouden.
Naar aanleiding van een overzichtsartikel over veertig jaar onderzoek naar klantbeleving: een model met de factoren die klantervaringen vormgeven.
Ondanks dat de e-commerce volwassen is geworden, zijn er nog steeds valkuilen die e-commerce ondernemers kunnen omzeilen. Wie meer omzet […]
Consumenten verwachten dat ze altijd, overal en via elk kanaal in contact kunnen komen met een merk. Om die vraag zo goed mogelijk te beantwoorden, moeten merken een verenigde customer experience bieden.
Om online klanten vast te houden is het belangrijk te weten waar ze naar op zoek zijn. Ga dus het gesprek met ze aan, maar doe dat met een duidelijk plan.
Lang waren chatbots berucht. Met beter getrainde AI, realtime interactie en meer personalisatie kan conversational AI snel steeds breder worden ingezet.
Na het lezen van dit whitepaper weet je hoe je aan klantdata kunt komen, hoe je deze kunt analyseren en hoe je er een hypergepersonaliseerde klantervaring mee kunt bouwen.