Hoe succesvolle bedrijven de verbinding leggen tussen merk, medewerker en klant
Heldere en betekenisvolle merkbeloftes doen, en die ook waar maken, zorgt voor tevreden klanten en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers.
Heldere en betekenisvolle merkbeloftes doen, en die ook waar maken, zorgt voor tevreden klanten en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers.
De helft van de energieleveranciers in Nederland voldoet niet aan de wettelijke eisen omtrent bereikbaarheid. Dat blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond onder 32 energieleveranciers. De bedrijven hebben geen telefonische klantenservice of bieden klanten geen e-mailadres waar zij hun vragen naar toe kunnen sturen.
In deze whitepaper wordt gekeken naar de voorspelde retail trends en hoe retailers deze trends succesvol kunnen omarmen.
MACH is een e-commerceoplossing die door Forrester is getypeerd als ‘The Coolest Tech in Town Club’. Maar hoe werkt het precies en hoe maak je er optimaal gebruik van?
Wat zijn de laatste ins & outs op het gebied van platforms en partnerschappen? Zorg dat je op het pad van je klant bent en bied inspiratie.
De Wernsing Food Family bestaat uit drie partijen die samen verschillende landen in Europa van hoogwaardige voedingsproducten voorzien. Hoe werken […]
Hoe organiseer je de B2B klantreis van een complex product? En welke rol kan een Experience Management Platform hierbij spelen?
Hoe verschuif je van traditionele groothandel naar een databedrijf? En welke rol speelt personalisatie hierbij in combinatie met een headless platform?
In deze whitepaper lees je de belangrijkste gebieden waarop bedrijven zich in 2023 moeten concentreren om te winnen.
TheyDo, een journey management platform, heeft twaalf miljoen euro venture capital opgehaald bij Blossom Capital en een groep particulieren die achter bekende techbedrijven zitten.
De zakelijke (in)koper wil hetzelfde als de consument: personalisatie en eenduidige informatie. Daarom wordt ook in B2B omnichannel onvermijdelijk.
De klantenservice een noodzakelijk kwaad? Of een mogelijkheid om de relatie met je klant te verdiepen? De toekomst sluit aan bij die tweede zienswijze.
Hoe maak je als financiële speler het verschil? Door de klant centraal te stellen. Dit lukt echter alleen als je alle relevante data samenvoegt.
Waarom draait een ‘Voice of the Customer’? Datastromen ondervangen, inzichten verkrijgen en real-time acties uitzetten, ofwel: ‘Closing the Loop’.
The New Digital Customer: waarom blijft het toch een beetje moeilijk voor financials om de klant en het klantbelang centraal te stellen?