Meer omzet met content: 5 tips voor een unieke klantbeleving
Ondanks dat de e-commerce volwassen is geworden, zijn er nog steeds valkuilen die e-commerce ondernemers kunnen omzeilen. Wie meer omzet […]
Ondanks dat de e-commerce volwassen is geworden, zijn er nog steeds valkuilen die e-commerce ondernemers kunnen omzeilen. Wie meer omzet […]
Consumenten verwachten dat ze altijd, overal en via elk kanaal in contact kunnen komen met een merk. Om die vraag zo goed mogelijk te beantwoorden, moeten merken een verenigde customer experience bieden.
Om online klanten vast te houden is het belangrijk te weten waar ze naar op zoek zijn. Ga dus het gesprek met ze aan, maar doe dat met een duidelijk plan.
Lang waren chatbots berucht. Met beter getrainde AI, realtime interactie en meer personalisatie kan conversational AI snel steeds breder worden ingezet.
Na het lezen van dit whitepaper weet je hoe je aan klantdata kunt komen, hoe je deze kunt analyseren en hoe je er een hypergepersonaliseerde klantervaring mee kunt bouwen.
Het is steeds uitdagender om klanten te binden. Hoe zorg je dat ze op de koopknop (blijven) klikken en hoe blijf je relevant? Personalisatie biedt uitkomst.
Het Deense Hobbii verkoopt online en via acht winkels een selectie aan garen, eco-garen, breinaalden, haaknaalden, boeken, klossen en diverse brei accessoires en heeft daar aardig wat succes mee. Er werken 400 mensen, vertelt Kasper Tvernø Hartvigsenshares op Emerce Commerce.
De ervaring van het webwinkelen verandert om de zoveel jaren grondig. Daarom is het noodzakelijk voor shops om na te blijven denken over welke klantervaring ze bieden.
Verandering is er altijd. Soms te snel, soms langzamer dan je zou willen. Constante verandering kan het lastiger maken om werkwijzen, roadmaps, en processen op te zetten en te volgen. Hoe creëer je een cultuur waarin data-gedreven en klantgerichte beslissingen centraal staan? Lars Harmsen van HomeQgo geeft je op Emerce Conversion op 21 april concrete handvatten om een duurzame data-gedreven bedrijfscultuur op te zetten.
Om je B2B-e-commerceplatform verder te ontwikkelen is het slim om e-commerce in de B2C-markt goed in de gaten te houden.
Op dit moment zijn 98% van de websites wereldwijd niet geoptimaliseerd voor mensen met een beperking.Na het lezen van dit whitepaper wee je hoe je als organisatie aan de slag kan gaan met online toegankelijkheid.
Wanneer en wat shoppen Nederlandse consumenten het meest online? En voldoen webwinkels wel aan hun verwachtingen?
Implementatie is slechts stap 1 in een CDP-project. Echt succes vraagt om meer. Met deze vijf inzichten maak je van je CDP een succes in de praktijk.
De afgelopen jaren zijn consumenten massaal overgestapt op digitale platformen. Behaal voordeel door in te spelen op deze vijf CX-gedragstrends.
Ga voor betere klantervaringen, want hoe tevredener klanten zijn, hoe eerder ze zullen terugkeren. Hoe zorg je daarvoor? Met gepersonaliseerde content.