More stories

Premium

Onderzoek: Hoe logistieke ervaring klanttevredenheid beinvloedt

De rek lijkt er voorlopig nog niet uit te zijn. Er werd vorig jaar voor maar liefst vijftien procent meer online uitgegeven dan het jaar daarvoor. Een groei die zeven keer groter is dan die werd gemeten voor retail.

Customer Loyalty

De selfservice economie vindt ‘customer’ service opnieuw uit.

De consument wil zelf de controle in handen houden. Zowel bij het plannen van een aankoop, de aankoop zelf als bij vragen achteraf, gaat de voorkeur uit naar self service oplossingen. Slimme bedrijven spelen hier op in. Het zorgt immers voor een voordeel voor de klant als een voordeel voor het bedrijf.

Customer Loyalty

De invloed van fulfillment op klanttevredenheid

Weinig consumenten zullen zich realiseren dat er bij de afhandeling van een order veel organisatorische en logistieke processen komen kijken. Nog veel minder bekend is dat de fulfillment vaak is uitbesteed aan specialisten zodat de verkoper zich kan focussen op de verkoop. Hoe belangrijk is deze fulfillment?

Customer Loyalty