Vergelijk.nl zet shop met beste service in het zonnetje
Een kleine, specialistische webwinkel kan een van de beste van Nederland blijken wanneer Vergelijk.nl eind volgende maand zijn eerste Award gaat uitreiken.
Een kleine, specialistische webwinkel kan een van de beste van Nederland blijken wanneer Vergelijk.nl eind volgende maand zijn eerste Award gaat uitreiken.
Topman Dick Boer van Ahold denkt dat loyatykaarten zoals de Bonuskaart uiteindelijk worden vervangen door nieuwe technologie. Het ligt voor de hand dat dat een eigen app of integraties met apps van derde partijen zijn.
De Bijenkorf gaat zijn klanten belonen voor sociale interactie met het merk. Voor iedere tweet, like, share, of comment sparen ze punten.
De rek lijkt er voorlopig nog niet uit te zijn. Er werd vorig jaar voor maar liefst vijftien procent meer online uitgegeven dan het jaar daarvoor. Een groei die zeven keer groter is dan die werd gemeten voor retail.
De consument wil zelf de controle in handen houden. Zowel bij het plannen van een aankoop, de aankoop zelf als bij vragen achteraf, gaat de voorkeur uit naar self service oplossingen. Slimme bedrijven spelen hier op in. Het zorgt immers voor een voordeel voor de klant als een voordeel voor het bedrijf.
Weinig consumenten zullen zich realiseren dat er bij de afhandeling van een order veel organisatorische en logistieke processen komen kijken. Nog veel minder bekend is dat de fulfillment vaak is uitbesteed aan specialisten zodat de verkoper zich kan focussen op de verkoop. Hoe belangrijk is deze fulfillment?