More stories

Update voor Microsoft Dynamics CRM

Microsoft is begonnen met de uitrol van de beloofde update voor Dynamics CRM, beter bekend als Dynamics CRM 2013 Service Pack (SP) 1. De update is niet voor iedereen tegelijk beschikbaar.

Dialogue Marketing

Consument communiceert nog graag per e-mail

Jaarlijks komt de Customer Acquisition Barometer uit. Een onderzoek van de Britse branche-organisatie DMA naar het sentiment onder marketeers en consumenten over (de inzet van) acquisitiekanalen, zowel offline als online. Dit jaar is er een focus op het consumentenvertrouwen in deze kanalen. E-mail geldt bij zowel consumenten als marketeers nog altijd als de favoriet. Tegelijkertijd is er opvallend genoeg wantrouwen van consumenten in sociale media.

Dialogue Marketing

Hoe krijg je meer engagement met millenials? Met passie!

Generatie Y is aantoonbaar moeilijker te bereiken via traditionele reclame. Hoe kun je als merk dan nog opvallen bij de huidige generatie consumenten? Door aan te sluiten bij hun belevingswereld. En wat is dan een belangrijke common ground voor bedrijven en millenials? Het belang van dromen en passies.

Dialogue Marketing

Facebook vindt zichzelf opnieuw uit met dialogue marketing

Enquêtes, A/B-testing en gegevens over het verblijf van gebruikers op de site zijn belangrijke toevoegingen aan de manier waarop Facebook voorkeuren van gebruikers analyseert. Het platform is als marketingtool voorlopig dan ook zeker nog niet af te schrijven. De manier waarop het bedrijf van Mark Zuckerberg data analyse toepast om het publiek aan zich te binden, biedt inzichten voor dialogue marketing.

Dialogue Marketing

Infographic: Hoe krijgt je bedrijf een VOC-cultuur?

Nu 82 procent van consumenten online onderzoek uitvoert voordat zij tot een aankoop overgaan, loont het om een loyale en goed hoorbare ‘following’ te hebben. Klanten willen bedrijven ondersteunen die meer doen dan naar ze luisteren: er wordt van bedrijven anno 2014 verwacht dat ze actief op zoek gaan naar de meningen en ervaringen van hun klanten. Dat is waarom het zo belangrijk is om een bedrijf te worden met een VOC- (Voice Of Customer) cultuur.

Dialogue Marketing

1-op-1 mass marketing, kan dat?

De heilige graal van marketing vandaag de dag is het voeren van 1-op-1 conversaties, maar dan op grote schaal. Hoe doe je dat? Hoe voer je persoonlijke conversaties met duizenden of zelfs miljoenen mensen? In dit artikel trekken we lering uit de aanpak van een bijzondere marketeer die deze heilige graal heeft gevonden en ook nog zo aardig is z’n kennis met ons te delen: Gary Vaynerchuk.

Dialogue Marketing

Generatie Y en de noodzaak van transparantie in marketing

Generatie Y heeft geen tijd. Geen tijd om door sociologen, psychologen en marketing-mensen te worden onderzocht en ontleed. Geen tijd voor uw marketingboodschap. En al helemaal geen tijd voor de marketingboodschappen van een bedrijf dat hen probeert te misleiden. Het is deze generatie die organisaties dwingt om zo integer, open en transparant mogelijk te zijn in hun marketing en communicatie.

Dialogue Marketing

Retailredders: data en dialoog

De concurrentie van online aanbieders en het gemak van prijsvergelijkend winkelen vanuit de luie stoel zijn bijna funest gebleken voor de ‘ouderwetse’ fysieke winkel. Maar als retailers dialogue marketing en moderne marketingtechnologieën in hun marketingstrategieën inlijven, maken ze kans om strijd uiteindelijk toch te winnen.

Dialogue Marketing

Wetsvoorstel cookiewet ingediend

Minister Kamp van Economische Zaken (EZ) heeft vrijdag het versoepelde wetsvoorstel voor de cookiewet ingediend. Die wordt zo aangepast dat er geen toestemming meer hoeft te worden gevraagd voor cookies die niet privacygevoelig zijn.

Dialogue Marketing

De rol van content in dialogue marketing

Wat is de rol van content in de integrale benadering van marketing die dialogue marketing heet? Wat voor soort content past bij dialogue marketing? Hoe versterkt u de dialoog met uw doelgroep? Een artikel over de waarde van content en de toekomst van marketing.

Dialogue Marketing

Vijf trends in dialogue marketing voor 2014

Dialogue Marketing is een veelomvattende marketingterm met raakvlakken op het gebied van Big Data, content marketing, en integratie van marketing- en CRM-gegevens. Bij Dialogue Marketing staat echter uiteindelijk – de naam zegt het al – de dialoog met de klant, oftewel de klantervaring centraal. Vijf manieren waarop dit principe als marketeer kan worden toegepast.

Dialogue Marketing

CRM en analytics hoog op directieagenda’s

Bedrijven willen hun websites nauwer vervlechten met social media en CRM-systemen. Dat duidt erop, dat ze meer van hun klanten willen leren om hen gerichter te kunnen bedienen.

Dialogue Marketing
1 21 22 23