More stories

Generatie Y en de noodzaak van transparantie in marketing

Generatie Y heeft geen tijd. Geen tijd om door sociologen, psychologen en marketing-mensen te worden onderzocht en ontleed. Geen tijd voor uw marketingboodschap. En al helemaal geen tijd voor de marketingboodschappen van een bedrijf dat hen probeert te misleiden. Het is deze generatie die organisaties dwingt om zo integer, open en transparant mogelijk te zijn in hun marketing en communicatie.

Dialogue Marketing

Retailredders: data en dialoog

De concurrentie van online aanbieders en het gemak van prijsvergelijkend winkelen vanuit de luie stoel zijn bijna funest gebleken voor de ‘ouderwetse’ fysieke winkel. Maar als retailers dialogue marketing en moderne marketingtechnologieën in hun marketingstrategieën inlijven, maken ze kans om strijd uiteindelijk toch te winnen.

Dialogue Marketing

Wetsvoorstel cookiewet ingediend

Minister Kamp van Economische Zaken (EZ) heeft vrijdag het versoepelde wetsvoorstel voor de cookiewet ingediend. Die wordt zo aangepast dat er geen toestemming meer hoeft te worden gevraagd voor cookies die niet privacygevoelig zijn.

Dialogue Marketing

De rol van content in dialogue marketing

Wat is de rol van content in de integrale benadering van marketing die dialogue marketing heet? Wat voor soort content past bij dialogue marketing? Hoe versterkt u de dialoog met uw doelgroep? Een artikel over de waarde van content en de toekomst van marketing.

Dialogue Marketing

Vijf trends in dialogue marketing voor 2014

Dialogue Marketing is een veelomvattende marketingterm met raakvlakken op het gebied van Big Data, content marketing, en integratie van marketing- en CRM-gegevens. Bij Dialogue Marketing staat echter uiteindelijk – de naam zegt het al – de dialoog met de klant, oftewel de klantervaring centraal. Vijf manieren waarop dit principe als marketeer kan worden toegepast.

Dialogue Marketing

CRM en analytics hoog op directieagenda’s

Bedrijven willen hun websites nauwer vervlechten met social media en CRM-systemen. Dat duidt erop, dat ze meer van hun klanten willen leren om hen gerichter te kunnen bedienen.

Dialogue Marketing
1 21 22 23