More stories

Premium

Diva World Wide wordt onderdeel Planet Nine

Planet Nine, een Nederlands bedrijf met expertise in digitale reclametechnologie, neemt de aandelen in Diva World Wide over die het nog niet had. Het digitale reclamewerk voor uitgevers en adverteerders komt daarmee onder één dak.

Venture
Premium

Intracto Group koopt One Shoe

Creatief digitaal bureau One Shoe uit Utrecht wordt onderdeel van Intracto Group, dat vanuit België aan een Nederlandse groep van elkaar aanvullende bureaus sleutelt.

Venture
Premium

Nieuwe marketplace Takeaway.com voor digitalisering restaurants

Just Eat Takeaway.com laat een nieuw B2B e-commerceplatform bouwen voor restaurants. Vanuit deze omgeving kunnen ondernemers inkopen bij leveranciers doen.

E-commerce
Premium

TikTok for Business zet bureaus buitenspel

Met de opening van TikTok for Business wil het bedrijf zijn podium delen met merken. Anders dan bij andere socialbedrijven houdt TikTok zelf veel controle en hebben marketingbureaus weinig in de melk te brokkelen met campagne- en optimalisatiewerk.

Online marketing
Premium

Intracto breidt uit met digitaal bureau Isaac

Digitaal bureau Isaac uit Eindhoven voegt zich bij Intracto Group, dat actief is op het terrein van strategie, creatie, content, marketing en technologie.

Digital Agencies
Premium

Wunderman Thompson voegt kantoren Nederland en België samen

De filialen van Wunderman Thompson in Antwerpen, Brussel en Amsterdam en Mirum België worden per 1 juli samengevoegd tot Wunderman Thompson Benelux.

Marketing
Premium

Rian Rietveld (Level Level): ‘Ontwerp niet voor de ideale mens’

Spraakbesturing en webbrowsers die voorlezen, brengen digitale toegankelijkheid in een stroomversnelling. Toch is aan de basis verbetering nodig. Al was het maar omdat merken er geld door verliezen. “Bureaus spelen een sleutelrol en moeten uit hun cocon zien te geraken”, stelt Rian Rietveld, specialist op dit vlak bij agency Level Level.

Digital Design

Born05 digitale contentbureau van ASN

Born05 is het nieuwe digitale contentbureau van ASN Bank. De partijen zijn een strategische, langdurige samenwerking aangegaan op het gebied van de ontwikkeling, uitvoering en inzet van digitale en social content.

Marketing
Premium

Marc Verschoor Chief Growth Officer van reclamegroep Publicis Groupe Nederland

Marc Verschoor (44) is Chief Growth Officer geworden van reclamegroep Publicis Groupe Nederland. Hij wordt verantwoordelijk voor het realiseren van de ambitieuze groeidoelstelling van de Nederlandse tak van Publicis Groupe.

Digital Agencies
Premium

Creatief digitaal bureau Gravity aan de slag voor Unilever

Creatief digitaal bureau Gravity gaat aan de slag voor Unilever. Het bureau mag de komende vijf jaar alle Unilever merken helpen met digitale diensten als strategie, concept, design, ontwikkeling en data. Gravity is daarmee één van de zeven bureaus die preferred supplier zijn van Unilever.

Digital Agencies

One Shoe verzorgt online positionering Scheepvaartmuseum

Het Scheepvaartmuseum in Amsterdam gaat samenwerken met creatief en digitaal bureau One Shoe aan de online positionering van het museum. Het bureau gaat onder meer de website hetscheepvaartmuseum.nl beheren, onderhouden en doorontwikkelen.

Marketing

Webton breidt uit met overname Bam Raakt!

Webton heeft creatief en strategisch bureau Bam Raakt! overgenomen. De overname zorgt volgens Webton voor een ‘steviger positie’ als fullservice digital agency.

Marketing
Premium

Twinsense 360 gaat verder als Total Reality

Twinsense 360 krijgt een nieuwe naam en gaat verder als Total Reality. Twinsense is het fullservice online communicatiebureau dat in 2005 werd gestart door Maurice Kruse. Twinsense 360 BV is de spin-off die in 2015 werd gestart door Kruse en Albert Hoekstra.

Digital Agencies
Premium

Nieuw bureau voor ‘complexer wordende front-end’

No Heroes is de naam van een nieuwe club van front-end specialisten, oftewel ontwikkelaars die verantwoordelijk zijn voor de voorkant van een applicatie of website. Het bureau richt zich op moderne ontwikkeltechnieken en design systemen met herbruikbare componenten voor complexe applicaties en websites.

Digital Agencies
Premium

Havas Media aan de slag voor datingmerk Meetic

Havas Media gaat aan de slag voor datingbedrijf Meetic, bekend van merken als Match, Meetic en Lexa.

Digital Agencies