Dit zijn de winnaars van de Dutch Interactive Awards 2020
Tijdens een feestelijke live online uitreiking van de Dutch Interactive Awards zijn zojuist de beste Nederlandse interactieve cases bekroond.
Tijdens een feestelijke live online uitreiking van de Dutch Interactive Awards zijn zojuist de beste Nederlandse interactieve cases bekroond.
Digitaal bureau Synetic en design agency Henry Handsome bundelen hun krachten. ‘Samen vormen we een onverslaanbare combinatie die vanuit de business doelstellingen van de klant, mooie dingen ontwerpt én bouwt’.
Abovo Media / Maxlead heeft een nieuwe directie die leiding gaat geven aan de onafhankelijke bureaugroep met 220 medewerkers.
Digitaal bureau DPDK uit Rotterdam stelt per 1 november Bill Marks aan als lid van zijn leiderschapsteam. Het wordt verantwoordelijk voor het beheer van de technologie-afdeling.
Merkle Nederland wordt strategisch partner en digitaal marketing bureau voor het invullen van de groeiambities van Centralpoint als grootste IT-reseller van de Benelux.
Dentsu Aegis Network, ontstaan uit een fusie, verandert zijn naam wereldwijd in het simpelere dentsu. In Nederland wordt de directie van het lokale filiaal uitgebreid met een Chief Growth Officer, een stoel die bemand wordt door Ruud de Langen.
Bijna 300 cases werden ingezonden en 84 ontvingen een nominatie die ze aan twee dozijn juryleden presenteerden. Op 3 november worden de winnaars van de Dutch Interactive Awards bekend. De inschrijving voor de uitreikingsshow is nu open.
G-Star opent een kanaal op TikTok om onderdeel te worden van de leefwereld van zijn publiek.
Creatief digital brand experience bureau CODE D’AZUR opent zijn eerste kantoor in Dubai. Het kantoor ondersteunt de internationale groeistrategie van het bureau en de toenemende vraag vanuit het Midden-Oosten.
Chiquita gaat met het bureau Storyboard een communicatiestrategie uitwerken waarin het thema verduurzaming een centrale rol vervult.
De omzet van de digitale industrie in Nederland kent over het jaar 2019 een groei van veertien procent en komt uit op een gezamenlijke omzet van 981 miljoen euro. Branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA) publiceert vandaag zijn kerngetallenonderzoek over 2019.
Het digitale bureau Burst uit Rotterdam komt in handen van Intracto Group, dat daarmee uitgroeit tot een organisatie van ruim negenhonderd man.
Het in Amsterdam gevestigde branding agentschap Dutchy Design zal zich voortaan herpositioneren als creative solutions agency. De nieuwe naam: Dutch Design Agency (DDA).
Het bureau Blauw Gras is sinds deze maand verantwoordelijk voor alle sociale media activiteiten – onder meer creatie en productie van content, campagne en activaties – van Samsung in Nederland en België.
Digitaal bureau Snakeware zag de omzet in het eerste halfjaar van 2020 met twintig procent toenemen. Komende tijd richt het zich op het prominenter neerzetten van zijn zelfontwikkelde contentmanagementsysteem (CMS).