Blauw Gras aan de slag voor Samsung Benelux
Het bureau Blauw Gras is sinds deze maand verantwoordelijk voor alle sociale media activiteiten – onder meer creatie en productie van content, campagne en activaties – van Samsung in Nederland en België.
Het bureau Blauw Gras is sinds deze maand verantwoordelijk voor alle sociale media activiteiten – onder meer creatie en productie van content, campagne en activaties – van Samsung in Nederland en België.
Digitaal bureau Snakeware zag de omzet in het eerste halfjaar van 2020 met twintig procent toenemen. Komende tijd richt het zich op het prominenter neerzetten van zijn zelfontwikkelde contentmanagementsysteem (CMS).
Merkle wordt de digitale partner van Perry Sport. De bedoeling is om de positie als omnichannel retailer nog verder te verstevigen met behulp van digitale marketing.
De Bijenkorf heeft Merkle Nederland gekozen als strategische partner voor Search Engine Advertising en data, technologie en optimalisatie, met focus op Nederland en de uitrol naar andere markten.
Ruim vier jaar nadat het Brugse digitale bureau Duo sectorgenoot Nascom uit Genk overnam, lijft het nu ook Corecrew uit Gent in. De drie bedrijven gaan verder in de zogenoemde ‘make it fly’-groep.
Planet Nine, een Nederlands bedrijf met expertise in digitale reclametechnologie, neemt de aandelen in Diva World Wide over die het nog niet had. Het digitale reclamewerk voor uitgevers en adverteerders komt daarmee onder één dak.
Creatief digitaal bureau One Shoe uit Utrecht wordt onderdeel van Intracto Group, dat vanuit België aan een Nederlandse groep van elkaar aanvullende bureaus sleutelt.
Just Eat Takeaway.com laat een nieuw B2B e-commerceplatform bouwen voor restaurants. Vanuit deze omgeving kunnen ondernemers inkopen bij leveranciers doen.
Met de opening van TikTok for Business wil het bedrijf zijn podium delen met merken. Anders dan bij andere socialbedrijven houdt TikTok zelf veel controle en hebben marketingbureaus weinig in de melk te brokkelen met campagne- en optimalisatiewerk.
Digitaal bureau Isaac uit Eindhoven voegt zich bij Intracto Group, dat actief is op het terrein van strategie, creatie, content, marketing en technologie.
De filialen van Wunderman Thompson in Antwerpen, Brussel en Amsterdam en Mirum België worden per 1 juli samengevoegd tot Wunderman Thompson Benelux.
Spraakbesturing en webbrowsers die voorlezen, brengen digitale toegankelijkheid in een stroomversnelling. Toch is aan de basis verbetering nodig. Al was het maar omdat merken er geld door verliezen. “Bureaus spelen een sleutelrol en moeten uit hun cocon zien te geraken”, stelt Rian Rietveld, specialist op dit vlak bij agency Level Level.
Born05 is het nieuwe digitale contentbureau van ASN Bank. De partijen zijn een strategische, langdurige samenwerking aangegaan op het gebied van de ontwikkeling, uitvoering en inzet van digitale en social content.
Marc Verschoor (44) is Chief Growth Officer geworden van reclamegroep Publicis Groupe Nederland. Hij wordt verantwoordelijk voor het realiseren van de ambitieuze groeidoelstelling van de Nederlandse tak van Publicis Groupe.
Creatief digitaal bureau Gravity gaat aan de slag voor Unilever. Het bureau mag de komende vijf jaar alle Unilever merken helpen met digitale diensten als strategie, concept, design, ontwikkeling en data. Gravity is daarmee één van de zeven bureaus die preferred supplier zijn van Unilever.