Bax Music maakt omslag naar handelsplatform
Bax Music uit Goes steekt zijn internationale muziekwinkel in een nieuw jasje en begint de voorbereidingen tot verandering in een marktplaats.
Bax Music uit Goes steekt zijn internationale muziekwinkel in een nieuw jasje en begint de voorbereidingen tot verandering in een marktplaats.
Synetic uit Haarlem en Triple uit Alkmaar lanceren een nieuw, op Kubernetes gebaseerd, cloudplatform.
Accenture is van plan om het in New York gevestigde bureau Droga5 over te nemen, een van de bekendste onafhankelijke reclamebedrijven op de Amerikaanse markt. Het zal deel uitmaken van Accenture Interactive.
Edward Knol neemt het roer over van Rogier IJzermans als zakelijk leider van creatief bureau Born05 uit Utrecht.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer een campagne die met Snoop Dogg qua stijl nogal knettert.
Een van Nederlands eerste internetbureaus Info.nl verandert zijn naam in INFO om zijn positionering te actualiseren.
5PM, HERC the agency, Monty the gamification company, NEEW, TDE en Wavyr zijn geselecteerd voor SAN New Kids on the Block 2018.
PWN, drinkwaterbedrijf en beheerder van het Noord-Hollands duingebied, streeft met nieuwe technologie naar zo min mogelijk onnodig klantcontact. Door selfservice technologie, speech analytics en Nederlands eerste Smart Park in de duinen in te zetten, is contact vrijwel niet nodig, terwijl de klant toch vindt wat hij zoekt.
Handpicked agencies, een verzameling van zes bureaus, wil komende jaren verdubbelen. Het bedrijf, waarvan Fingerspitz één van de labels is, heeft het vieren van succes en vooral falen hoog in het vaandel, ontdekte Jordi Bron. Medewerkers die de meeste experimenten starten, worden beloond.
Internetbureau Snakeware opent samen met twee idealistische creatievelingen Studio Bru in Amsterdam.
Begin jaren negentig vluchtte Gérard Ghazarian vanuit Armenië naar Nederland. In 2007 richtte hij samen met een zakenpartner Candid Group op. Ze bieden interactie tussen media, creatie, tech en data-expertises. Dus ook tussen merken en hun publiek. Wat is zijn visie op het Nederlandse media- en reclamelandschap?
Creatief bureau DPDK opent zijn tweede kantoor in de Verenigde Staten. De opening van het kantoor in San Francisco moet een pijler vormen onder de verdere internationale expansie.
Overheidsinstellingen zijn prima in staat snel te innoveren. Samen met Dienst Justitiële Inrichtingen ontwikkelden we in slechts acht weken tijd een interactieve tafel om de behandelbereidheid van jongeren in detentie te vergroten. Door principes van gamification toe te passen is dat gelukt. Ook in een serieuzere context zijn kennis, houding en gedrag hiermee positief te veranderen.
Accenture Interactive heeft een van Nederlands leidende online marketingbureaus, Storm Digital, overgenomen. Hiermee wil het zijn expertise op het gebied van programmatic diensten verbeteren.
Het Belgische digitale bureau Intracto neemt Drupal-specialist ezCompany over en voegt deze toe aan zijn portefeuille met daarin de acquisities Have A Nice Day en BLUE Web Solutions.