Groei en verlies voor Shopify
De totale omzet van e-commerce platform Shopify steeg met 22 procent tot 1,4 miljard dollar in vergelijking met het voorgaande jaar, ondanks de negatieve invloed van de sterke dollar.
De totale omzet van e-commerce platform Shopify steeg met 22 procent tot 1,4 miljard dollar in vergelijking met het voorgaande jaar, ondanks de negatieve invloed van de sterke dollar.
Action zet in België lanceert op 2 november een loyalty app. Daarmee kunnen klanten producten kunnen inscannen om meer informatie te vinden, een lijst met favorieten aanmaken, een digitale kassabon ontvangen en op de hoogte gehouden te worden van promoties.
PostNL gaat in de loop van 2023 zijn pakketautomaten openstellen voor andere vervoerspartijen. Dat betekent dat consumenten vanaf dat moment pakketjes van verschillende vervoerspartijen in een PostNL-pakketautomaat kunnen ophalen en verzenden.
HelloFresh rapporteerde donderdag een zwakker dan verwachte winst in het derde kwartaal als gevolg van hoge marketingkosten.
Albert Heijn introduceert een nieuwe betaalmethode voor klanten die hun boodschappen online bestellen: de digitale betaalpas. Met pas pas betalen klanten met hun vertrouwde betaalpas, maar dan digitaal.
De foodbranche staat aan de vooravond van grote veranderingen. Kwaliteit, duurzaamheid, beleving en de invloed van sociale media worden steeds […]
Het succes van een webshop of omnichannel-oplossing wordt voor een belangrijk deel bepaald door de technische keuzes. Is de architectuur schaalbaar, vervangbaar en open?
De Britse meubelwebshop Made.com is tijdelijk niet beschikbaar vanwege financiële problemen. Een koper voor het noodlijdende bedrijf is niet gevonden.
Bringly start met het inzetten van haar software voor het delen van duurzame capaciteit van de diverse aangesloten vervoerders. De software van Bringly maakt het mogelijk om orders en capaciteit onderling te delen, combineren of wisselen.
Investeren in moderne technologie helpt marktspelers om hun last mile processen eenvoudiger en kostenefficiënter te maken.
Hoe zet je de purpose van je organisatie door naar ideeën die je doelgroep bereiken en verbeter je zo je online verkoop?
Consumenten geven dit jaar minder tot geen geld uit aan sinterklaas- en kerstcadeaus. Voor de cadeaus die nog wel worden gekocht, gaan met name Nederlanders nog actiever op zoek naar korting dan voorheen, zegt technologie- en dataplatform Channel Factory.
Vandaag bestellen en ook vandaag nog geleverd: bedrijven bieden het niet alleen als optie aan voor de consument maar ook voor de eigen ‘cut-off’-tijden.
Directeur Dirk Tirez van Bpost zet in afwachting van de resultaten van een onderzoek tijdelijk een stap opzij. Bij het Belgische bedrijf loopt momenteel een intern onderzoek naar mogelijke wanpraktijken met betrekking tot de vergunning voor de distributie van kranten in België.
Jumbo Supermarkten opent vandaag in Bergen op Zoom alweer haar 17e thuisbezorghub. Vanuit deze nieuwe distributielocatie aan de Edisonlaan, zullen online bestelde boodschappen via Jumbo.com en de Jumbo app rechtstreeks bezorgd worden bij klanten in de regio Brabant Zuidwest en het zuiden van Zuid Holland.