Personaliseren van de retourervaring: kans om consumentengedrag positief te beïnvloeden
Ook rond retouren kun je met personalisatie een ervaring op maat bieden. Niet alleen kun je zo trouwe klanten belonen maar ook duurzaam gedrag stimuleren.
Ook rond retouren kun je met personalisatie een ervaring op maat bieden. Niet alleen kun je zo trouwe klanten belonen maar ook duurzaam gedrag stimuleren.
De koers van het aandeel Amazon kelderde maar liefst 16 procent nadat het bedrijf vanavond een zwakker dan verwachte winst en omzet voor het derde kwartaal meldde en een teleurstellende omzetverwachting voor het vierde kwartaal.
Vrijwel ieder retail- of e-commerce-bedrijf heeft tegenwoordig te maken met zowel offline als online business. Wat kunnen we leren van de aanpak van Alibaba?
Hoe ga je als retailer om met de wensen van de online klant die vaak tegengesteld zijn en hoe bereid je jezelf voor op de consument van 2030?
De marktplaats voor tweedehands design en kunst haalt 5 miljoen euro groeigeld op om op te schalen in Nederland, België en Duitsland, en uit te breiden naar Frankrijk en Italië.
De totale omzet van e-commerce platform Shopify steeg met 22 procent tot 1,4 miljard dollar in vergelijking met het voorgaande jaar, ondanks de negatieve invloed van de sterke dollar.
Action zet in België lanceert op 2 november een loyalty app. Daarmee kunnen klanten producten kunnen inscannen om meer informatie te vinden, een lijst met favorieten aanmaken, een digitale kassabon ontvangen en op de hoogte gehouden te worden van promoties.
PostNL gaat in de loop van 2023 zijn pakketautomaten openstellen voor andere vervoerspartijen. Dat betekent dat consumenten vanaf dat moment pakketjes van verschillende vervoerspartijen in een PostNL-pakketautomaat kunnen ophalen en verzenden.
HelloFresh rapporteerde donderdag een zwakker dan verwachte winst in het derde kwartaal als gevolg van hoge marketingkosten.
Albert Heijn introduceert een nieuwe betaalmethode voor klanten die hun boodschappen online bestellen: de digitale betaalpas. Met pas pas betalen klanten met hun vertrouwde betaalpas, maar dan digitaal.
De foodbranche staat aan de vooravond van grote veranderingen. Kwaliteit, duurzaamheid, beleving en de invloed van sociale media worden steeds […]
Het succes van een webshop of omnichannel-oplossing wordt voor een belangrijk deel bepaald door de technische keuzes. Is de architectuur schaalbaar, vervangbaar en open?
De Britse meubelwebshop Made.com is tijdelijk niet beschikbaar vanwege financiële problemen. Een koper voor het noodlijdende bedrijf is niet gevonden.
Bringly start met het inzetten van haar software voor het delen van duurzame capaciteit van de diverse aangesloten vervoerders. De software van Bringly maakt het mogelijk om orders en capaciteit onderling te delen, combineren of wisselen.
Investeren in moderne technologie helpt marktspelers om hun last mile processen eenvoudiger en kostenefficiënter te maken.