Ford en Domino’s Pizza gaan pizza’s bezorgen met zelfrijdende auto’s
Ford en Domino’s Pizza gaan volgende maand in Michigan pizza’s bezorgen met zelfrijdende auto’s. Eerdere experimenten waren met drones en robots.
Ford en Domino’s Pizza gaan volgende maand in Michigan pizza’s bezorgen met zelfrijdende auto’s. Eerdere experimenten waren met drones en robots.
De Belgische tak van de Franse supermarktketen Carrefour lanceert een online marktplaats vergelijkbaar met het Chinese Alibaba en bol.com. Daar kunnen ook derden artikelen aanbieden.
Nederlandse e-commercespelers moeten op hun hoede zijn: Amazon komt waarschijnlijk binnenkort naar Nederland en zal de markt hier doen opschudden. Wat zijn de mogelijke effecten van de komst van de e-commercegigant? En hoe kunnen ‘onze’ bedrijven zich weren tegen deze dreiging?
Tot op heden blijkt één van de belangrijkste processen in warehouses maar moeilijk te automatiseren. Voor het zogeheten orderpicken zijn op de meeste plekken nog altijd mensen benodigd. Daar komt heel langzaam verandering in. Robots worden steeds beter in het oppakken van items.
Kijkshop heeft deze week de beoogde 1 miljoen euro aan crowdfunding voor zijn e-commerce platform TONE binnengehaald. Half augustus stond de teller nog op een half miljoen.
Beslist.nl zet morgen de eerste zichtbare stap in zijn transformatie van vergelijkingssite naar online winkelcentrum. De categorie Speelgoed zal dan namelijk overwegend shoppable zijn, dus niet meer gericht op het doorsturen van bezoekers naar aangesloten webwinkels.
AutoScout24, de grootste online portal voor gebruikte en nieuwe auto’s in Nederland, zegt dat nu 80 procent van hun online verkeer via mobiel komt.
Drie investeringsmaatschappijen stoppen vijf miljoen euro in SendCloud om diens internationale groeiplannen te faciliteren.
Om de leidende omnichannel-retailer in Nederland te worden gaat Jumbo de Jumbo Tech Campus oprichten: een moderne werk- en leeromgeving die ruimte moet bieden aan tweehonderd ‘digitale toptalenten’. De Jumbo Tech Campus gaat zich volledig toeleggen op de ontwikkeling van klantvriendelijke digitale toepassingen.
Het aantal bedrijven dat online kleding verkoopt stijgt snel. En de verschuiving naar op internet kleding kopen valt samen met een daling van het aantal werkende personen in de kledingwinkelbranche. Dat meldt het CBS op basis van een nieuwe analyse.
My Jewellery is een online sieraden- en kledingplatform dat zes jaar geleden vanuit liefhebberij werd gestart door Sharon Hilgers. Inmiddels telt het bedrijf meer dan honderd medewerkers. Het managen van de groei is de grootste uitdaging, vertelt Hilgers tijdens eFashion.
Een handjevol Duitse consumenten klaagt bij lokale privacytoezichthouders over schending van hun rechten door maaltijdbezorger Delivery Hero.
De ondergrondse markten op het zogeheten DarkWeb hebben flinke klappen opgelopen van de recente gezamenlijke actie van de FBI en de Nederlandse politie om de sites AlphaBay en Hansa Market uit de lucht te halen. Dat blijkt uit een eerste analyse door cyberdeskundigen van TNO.
Het Israëlische bedrijf Flytrex mag in de IJslandse hoofdstad Reykjavik met bezorgdrones vliegen. Het is daarmee ook de eerste stad […]
De online verkoop van boodschappen zou als geheel een impuls kunnen krijgen van de ontwikkeling die Amazon in gang zet met de overname van Whole Foods. Dat stelt beleggersvereniging VEB.