Ksa maakt einde aan reclame voor online kansspelen op 23 sites
De Kansspelautoriteit (Ksa) heeft reclame voor online kansspelen laten verwijderen op 23 websites.
De Kansspelautoriteit (Ksa) heeft reclame voor online kansspelen laten verwijderen op 23 websites.
Tien jaar lang werkte Flavour met succes in opdracht van commerciële klanten. In 2017 werd de strategie van het bedrijf dat gamification inzet voor gedragsverandering radicaal omgegooid. ‘We vonden dat onze impact te beperkt was. De opdrachten voor klanten waren gaaf, maar vervolgens gooi je het als het ware over de schutting en ga je weer met een totaal ander onderwerp aan de slag. Dat is beperkt en ik vind het ook qua technologie niet duurzaam. Zodoende hebben we onze strategie omgegooid. Nu maken we iets en zorgen zelf dat dat breder toegankelijk wordt’, aldus CEO en medeoprichter Emily Jacometti bij Top Names.
Gaming verdwijnt uit de berichtendienst Messenger en wordt weer ondergebracht bij Facebook. De verandering wordt nog deze zomer doorgevoerd.
BritBox, de gezamenlijke streamingdienst van BBC en ITV, komt eindelijk naar Engeland zelf. De dienst was tot dusverre alleen in de VS beschikbaar.
Uit inmiddels 300 acties tegen verkopers is gebleken dat een paar honderdduizend kastjes met illegale video-abonnementen in Nederland zijn verkocht. Het aanbod groeit snel dit jaar. De laatste paar maanden al een verviervoudiging op sommige online platforms. Legale aanbieders lopen miljoenen aan abonnementen en pay per view inkomsten mis, aldus BREIN directeur Tim Kuik bij BNR Nieuwsradio.
Trustpilot is het grootste reviewplatform ter wereld. De wens van het bedrijf is om dat platform zo menselijk mogelijk te maken. “Mensen worden overladen met ads en campagnes, het gaat in marketing vaak over de grote getallen. Een persoonlijke review van een bedrijf maakt het menselijker.”
Wie morgen geen toegangskaartje voor de Grand Prix in Zandvoort krijgt toegewezen, maakt nog een kleine kans op de officiële tweedehandssite die er nog komt.
Matthias Scholten verlaat RTL Nederland om voor het hoofdkantoor de nieuwe tak Format Creation Group op te tuigen. Dat moet videoformats gaan ontwikkelen die exclusief voor RTL zijn, om de zendergroep te wapenen tegen concurrentie van Netflix, Disney en Amazon.
Netflix erkent dat het steeds meer concurrentie krijgt van onder meer Disney, Apple en WarnerMedia. Disney brengt in november zijn eigen streamingdienst Disney+ naar de Amerikaanse markt. Ook Apple start dan zijn videodienst. Toch denkt het platform dat er nog groei zit in het aantal kijkers. Hardnekkige berichten dat Netflix reclame gaat accepteren zijn echter onjuist, zo laat Netflix weten bij de presentatie van de kwartaalcijfers.
Twitchblijftvoorlopighetbestbekekenlivestreamingvideoplatform.OpdevoetgevolgddoorYouTubeLive,FacebookGamingenMicrosoftsMixer.DatblijktuitrecentecijfersvanStreamElements.
Meer dan vierduizend spelontwikkelaars en gamestudio’s hebben zich aangemeld om te mogen programmeren voor Googles aankomende cloudgamedienst Stadia.
Bedrijven die een online kansspelvergunning willen aanvragen, moeten de twee jaar voorafgaand aan de datum van indienen zich in ieder […]
RTL Group voegt zijn online videonetwerken in Noord-Europa samen onder een vlag, die van Divimove. Dat betekent dat RTL MCN in Nederland als losse eenheid wordt opgeheven.
Jeroen Bergman gaat de filmzender Film1 aansturen. Vanaf van 1 augustus is SPI de eigenaar van het merk en de vier premium filmzenders die door Film1 aangeboden worden: Film1 Premiere, Film1 Drama, Film1 Action en Film1 Family.
Marktonderzoeker Memo2 sluit een exclusieve samenwerking met de makers van festivalapp Woov. Op intuïtieve wijze kunnen zo honderdduizenden festivalgangers naar meningen, opvattingen en ervaringen worden gevraagd.