Nieuwe investering voor The Next Closet
De marktplaats voor tweedehands mode The Next Closet heeft een nieuwe investeringsronde doorlopen. De totale externe investering, gedaan met zittende aandeelhouders, komt uit op drie miljoen euro.
De marktplaats voor tweedehands mode The Next Closet heeft een nieuwe investeringsronde doorlopen. De totale externe investering, gedaan met zittende aandeelhouders, komt uit op drie miljoen euro.
Er komen voortdurend nieuwe kanalen bij en de interactie met de klant zal blijven veranderen. Hoe je daarop inspeelt? Niemand minder dan Jons Janssens, CCO van Ace & Tate, vertelt er meer over tijdens zijn keynote op Emerce Fashion op 16 mei in Amsterdam.
Een vijf maanden durende analyse van de websites van 120 Europese online fashion retailers levert een trend report op van 23 trends in persuasive design die op dit moment gebruikt worden door de meest verleidelijke online retailers. In deze zoektocht naar de meest verleidelijke retailer zijn we op verschillende bijzondere features, trends en persuasieve uitingen gestuit.
Zalando begint in zeven Europese landen een multimediale reclamecampagne om zijn online cosmeticawinkel in te prenten.
Het is niet ongebruikelijk om regelmatig wijziging aan te brengen in je interieur. Om daar inspiratie voor op te doen kun je naar de site van HomeDeco gaan. “Wij brengen consument en verkopers samen op 1 marketing platform. Als je wat meer wilt weten over interieur dan kom je bij ons inspiratie opdoen en ons blog lezen, maar je kunt ook direct bij de aangesloten verkopers producten kopen. Wij zijn de tussenpersoon”, aldus CCO Ayla van Olphen bij Top Names. Wat de site extra leuk maakt zijn de foto’s van gewone mensen. “De zogenaamde binnenkijkers. Dat vinden mensen heel leuk: gluren bij de buren.”
Het Nederlandse modemerk HUMANOID heeft naast een flagship store in Arnhem een drukbezochte webshop. Deze site is een belangrijk instrument om HUMANOID onder de aandacht te brengen bij potentiële klanten. En als die online willen shoppen, dan moet dat natuurlijk zo gemakkelijk mogelijk zijn.
Marketplaces kennen een Winner-takes-all-mentaliteit; er is nauwelijks plaats voor een nummer-2. Jorij Abraham en Jesse Weltevreden van de Hogeschool van Amsterdam onderzochten de markt voor fashion, hotels, motoren en fietsen die handelen op marktplaatsen.
De Europese retailbaas van WE Fashion stapt over naar HEMA. Phillip Mes wordt daar de nieuwe country director.
Grofweg de helft van alle zoekopdrachten in zowel Duitsland als in de Verenigde Staten begint op Amazon. Dit platform is niet meer weg te denken uit het e-commercelandschap dat getekend wordt door een toenemende afhankelijkheid van tech-giganten.
De Europees werkende online kledingwinkel About You heeft de omzet vorig jaar zien stijgen met 63 procent tot 461 miljoen euros. Dat blijkt uit de jaarcijfers die moederbedrijf OTTO Group presenteert.
Kledingwinkel CoolCat is failliet. De webwinkel en de fysieke winkels blijven tot nader order open. Er werken 1180 mensen bij […]
Customerservice is allang niet meer het afvoerputje van het bedrijf. Hoe meer je investeert in de klantenservice, des te beter worden je product, marketing en sales. Marlous Heiser, senior manager Global Consumer Service bij adidas geeft haar visie hierop.
bol.com biedt voortaan 140.000 schoenen op zijn platform, een verviervoudiging sinds afgelopen september. Dit resultaat is grotendeels te danken aan de samenwerking met verschillende verkooppartners van modeschoenen.
Modehuis OTTO viert zijn 40-jarig bestaan in Nederland met naar eigen zeggen ‘flinke kortingen op alle mode’.
Rapper Lil Kleine opent vandaag de webshop bij zijn net gelanceerde kledinglijn Jorik. De webwinkel sluit iedere maand tijdelijk om het assortiment te updaten met tijdelijke exclusief verkrijgbare items.