Nieuwe naam voor digitale portemonnee van Facebook
Novi is de naam voor de digitale portemonnee van Facebook, die eerder Calibra heette. Het wordt de portemonnee voor het nieuwe betaalmiddel Libra, dat nog steeds niet is gelanceerd.
Novi is de naam voor de digitale portemonnee van Facebook, die eerder Calibra heette. Het wordt de portemonnee voor het nieuwe betaalmiddel Libra, dat nog steeds niet is gelanceerd.
In 2030 zijn 4,2 miljoen Nederlanders met pensioen, vorig jaar waren dat er al 3,1 miljoen. Bedrijven hebben steeds meer moeite om vacatures te vullen, want er komen onvoldoende werkkrachten bij. Daarom is het noodzakelijk dat softbots administratief werk gaan overnemen, zegt Bas van der Pol van Ciphix.
Nieuwe banken zijn vaak onzorgvuldiger met online privacy dan banken die al langer meedraaien. Dat concludeert de Consumentenbond, die online bankieren bij 13 banken in Nederland onderwierp aan de zogenoemde Privacymeter.
Tijdens Emerce Lean Innovation Summit gaat Hans Voorn in gesprek met Aleksa Vukutic van The Startup Company over het bouwen van start-ups.
De SVOL-scholen ISG Arcus, De Rietlanden en SGL in Lelystad zullen voorlopig digitaal onderwijs blijven aanbieden. Volgens SVOL-bestuurder Barry Lommen is het een hele klus om de coronaprotocollen toe te passen.
Sinds de uitbraak van COVID-19 is er één van de belangrijkste vraagstukken voor marketing specialisten: “Hoe moeten we als merk reageren op de crisis?”
ABN stopt volgende maand al met de Kendu beleggingsapp. De app waarmee gebruikers vanaf 50 euro inleg kunnen laten beleggen, werd in april 2019 geïntroduceerd.
Van de week belde ik mijn huisarts om een afspraak te maken. De vraag was of het ook een telefonisch consult kon zijn.
De coronacrisis heeft niet alleen grote gevolgen voor de beroepsbevolking, maar ook voor het wervingsproces.
De Alkmaar City Run wordt dit jaar virtueel gehouden. Tussen 20 en 31 mei kunnen lopers via een app deelnemen, waarna een klassement wordt opgemaakt.
eerste COVID-19-golf is voorbij maar de komende maanden zal het virus nog een grote rol in ons leven spelen.
Een belangrijke graadmeter of consumenten nog wel bereid zijn aankopen te doen, is consumentenvertrouwen in bedrijven.
De huizenmarkt in Nederland zit al jaren min of meer op slot. Dat gold eerst vooral voor de grote steden en de Randstad, maar het effect is ook steeds meer voelbaar in andere delen van het land. Het noopt tot nieuwe, duurzame oplossingen.
De datarevolutie is nog maar nauwelijks begonnen en nu al dreigen we de greep op dataverzameling en -gebruik te verliezen.
Het is crisis, we staan voor een recessie die ongekend dreigt te worden. We lijken het erover eens te zijn dat alleen die organisaties gaan overleven, die buiten de comfortzone gaan innoveren. Merken die relevantie houden in een snel veranderende wereld. Maar hoe doe je dat succesvol, terwijl alle vlaggen staan op bezuinigen, snijden en overleven? Volgens Ralph van Dam is het mogelijk de juiste balans te vinden in deze. Voor zijn boek “No Guts, No Story’ interviewde Niek Karsmakers CEO’s van toonaangevende Nederlandse bedrijven.