More stories

Echte waarde toevoegen in tijden van wandelende barcodes, het ontwerpen van intelligentie en digital twins

Groei en winst alleen raken uit de gratie, consumenten verwachten producten en diensten die iets bijdragen. Aan de persoon, maatschappij of omgeving.

Innovatie

Let’s talk B2B! Thuiswerken en opvallende ‘corona’ inzichten

De B2B digital groep, met meer dan 25 experts op het gebied van digital bij grote Nederlandse B2B bedrijven, komt meerdere keren per jaar samen om over relevante B2B onderwerpen te sparren.

Coronacrisis

Twente krijgt eigen vervoersapp

Acht Twentse gemeenten werken samen aan de vervoersapp Goan. Met die app moeten Tukkers en bezoekers aan de regio op een soepele wijze gebruik kunnen maken van het openbaar vervoer.

Innovatie

100 miljoen dollar extra voor digitale bank N26

De virtuele bank N26 haalt in het kader van een Serie D-financieringsronde nog eens 100 miljoen dollar extra op. De financieringsronde komt hierdoor op 570 miljoen dollar.

Financials

Financiële inclusie nog belangrijker tijdens en na COVID-19 crisis

Hoewel de economische gevolgen van COVID-19 iedereen raken, worden kwetsbare bevolkingsgroepen onevenredig hard geraakt. Het coronavirus heeft de digitale kloof […]

Payment

Emerce organiseert zijn eerste volledige online evenement Next: Upcoming in Tech

Op 26 mei organiseert Emerce zijn eerste online congres Next, de opvolger van het gelijknamige evenement dat vorig jaar in de Beurs van Berlage werd gehouden. Je hoort pioniers, experts, innovators en early adopters over ontwikkelingen als VR, AI, IoT, AR, blockchain en quantum computing in marketing en business.

Innovatie

Opnieuw extra geld voor onderwijs op afstand

Minister Slob (onderwijs) trekt nog eens 3,8 miljoen euro uit om leerlingen te ondersteunen die thuis lessen volgen maar hiervoor geen laptop of tablet tot hun beschikking hebben.

Innovatie

De nominaties voor de Webby Awards, de Oscars van het web, zijn binnen

Ze zijn er weer: de Webby Awards! Afgelopen week werden de nominaties voor de 24e editie van deze prestigieuze prijsuitreiking bekend gemaakt.

Web-design

Corona en mobiliteit: dit zijn de drivers achter innovatie en verandering

Van de een op de andere dag zijn we een stuk minder mobiel geworden. Waar de ene dag nog de auto, de fiets, het openbaar vervoer en het vliegtuig ons van A naar B brachten, ontmoeten we elkaar nu vooral online.

Innovatie

De regels voor het innovatielab 2.0 in tijden van corona

Waar de maatschappij een aantal werken geleden nog hoop had dat alles weer normaal zou zijn, is inmiddels gebleken dat de oude normaal weg is.

Innovatie

Top Gig en Facebook bieden artiesten betaalde optredens in coronatijd

Het nieuwe platform Top Gig biedt Nederlandse artiesten en bands de kans om in coronatijd live op te treden tegen betaling. De eerste elf livevideo’s zijn reeds geplaatst op het YouTube-kanaal van Top Gig.

Video

Infographic: Singles zijn datemoe door corona

Meer activiteit, meer matches en meer gechat: zo zag het begin van het zelf isolement eruit op datingapps. Aan enthousiasme en nieuwsgierigheid voor online daten was geen gebrek. De stemming? Die is inmiddels verdeeld. Veel singles gingen van enthousiast naar ‘date-moe’, zo blijkt uit een onderzoek van datingapp The Inner Circle.

Innovatie

Remote workshops, ben jij er klaar voor?

Workshops zijn op zijn tijd uiterst nuttig. Misschien nu nog wel meer! Deze tijd vraagt om het opdoen van nieuwe ideeën, maar dan op afstand.

Video

Vijf manieren om ook nú op te vallen op LinkedIn

Iedereen is online. We videobellen wat af en handen schudden zit er voorlopig niet meer in. Des te belangrijker is het om na te denken hoe je online overkomt! Het medium hiervoor bij uitstek is natuurlijk LinkedIn, het zakelijke social netwerk dat al sinds 2002 zorgt voor online verbinding. In dit artikel vind je 5 up-to-date strategieën om op te blijven vallen in je eigen netwerk op LinkedIn. Pen je mee?

Social

Moet ik nu wel of niet snijden in mijn marketingbudget?

De wereld staat in brand, hele branches zijn tot stilstand gekomen. De eerste reactie is om direct te snijden in het marketing- en mediabudget. Maar is dat wel zo slim?

Coronacrisis