‘Tijd voor actie: Fist Party Data zijn het nieuwe goud’
In 2023 neemt de industrie afscheid van 3rd party cookies. Hoe kunnen online marketeers zich hierop voorbereiden?
In 2023 neemt de industrie afscheid van 3rd party cookies. Hoe kunnen online marketeers zich hierop voorbereiden?
PayPal onderzoekt de mogelijkheid van de lancering van zijn eigen stablecoin, een cryptomunt die aan bestaande valuta wordt gekoppeld en een stabieler koersverloop vertoont.
Jaren terug ging ik naar de opening van Amsterdams pop up virtual reality-bioscoop. Getooid met een kekke bril keken we naar enigzins korrelige beelden. Als je je hoofd draaide naar iets nét buiten je blikveld, had je ineens een hele andere film. Bijzondere ervaring. Het voegde alleen weinig toe om samen naar de bios te gaan. Je zat in je eigen brillenwereldje.
Creatieve content en data worden vaak als onverenigbaar gezien, terwijl juist die twee aspecten het recept zijn voor succesvolle branded content.
Het Nederlandse bitcoinbedrijf Stekking heeft een nieuwe naam geadopteerd: Satsback. Satsbacks zijn beloningen voor gebruikers die via een bepaalde webwinkel aankopen doen.
Online freelanceplatform YoungOnes maakt samen met ABN directe betalingen beschikbaar voor al hun platformgebruikers. Freelancers ontvangen, na goedkeuring van de gewerkte uren door de opdrachtgever, binnen één minuut de betaling op hun rekening.
De verkoop van NFT’s, oftewel cryptoplaatjes die als een uniek eigendomscertificaat worden verhandeld, heeft vorig jaar 25 miljard dollar opgebracht, zo blijkt uit gegevens van DappRadar. Wel lijkt de groei te vertragen.
Innoveren blijkt vaak lastig. Waarom? Nieuwe ‘stuff’ in plaats van bestaande spullen beter en efficiënter verspreiden. Oftewel: meer platform-denken.
We worden dagelijks overspoeld met content. Veel van die content lijkt op elkaar en is vaak inwisselbaar. Hoe maak je daadwerkelijk impact?
Een 40-jarige man uit Deventer heeft voor de rechtbank in Zwolle vier jaar gevangenisstraf tegen zich horen eisen. De verdachte heeft zich volgens de officier van justitie schuldig gemaakt aan grootschalige fraude met virtuele valuta.
Veranderingen implementeren is altijd lastig. OKR is een methode die bij grote bedrijven effectief wordt ingezet. Lees hier hoe het werkt.
Het Amerikaanse Congres bereidt een hoorzitting voor om de milieu-impact van het delven van cryptomunten te onderzoeken.
We zijn nu in staat om bedrijven te bouwen waar eigenaarschap mede verdeeld wordt onder de gebruikers en de bouwers, gefaciliteerd door tokens zoals NFT’s.
Er mag meer durf in het e-commercelandschap. Designlabel Moooi werkt daarom aan een soort digitale flagshipstores, met bijna filmische productintroducties.
De lockdowns zorgden bij scholen voor een enorme stijging in de vraag naar digitale lesmethodes. Hoe zorg je dat je infrastructuur die vraag aan kan?