Hoe winnen merken nog vertrouwen in tijden van fake news?
Hoe gaan merken verder in de nieuwe, post-influencer wereld waar het vertrouwen vaak wordt geschonden door de opkomst van fake news?
Hoe gaan merken verder in de nieuwe, post-influencer wereld waar het vertrouwen vaak wordt geschonden door de opkomst van fake news?
HR-softwarebedrijf Personio groeide in zes jaar tijd van vier tot maar liefst 1000 medewerkers en deelt de belangrijkste hypergroei-lessen.
In de jongste tv-toestellen van Samsung kunnen ook cryptoplaatjes oftewel NFT’s worden bekeken en eventueel worden gekocht. Het Koreaanse bedrijf demonstreert komende dagen in Las Vegas het NFT Aggregation Platform in smart-tv’s.
Van spreadsheets naar een gestroomlijnd proces: de digitale transformatie van de HR-afdeling. Lepaya vertelt over hun aanpak.
Game engines veranderen de wereld. Wat kan deze digitale revolutie betekenen voor andere industrieën en waar gaat het heen in de toekomst?
Marktplaats voor NFT’s OpenSea verbiedt de handel in PHAYC- en Phunky Ape Yacht Club (of PAYC)-collecties. Dat zijn gespiegelde maar verder identieke versies van dure Bored Ape Yacht Club-avatars.
Digitalisering blijft belangrijk en in de wereld van platformen en marktplaatsen ontstaan interessante innovaties. Wat zijn de trends voor 2022?
Beoogd staatssecretaris Koninkrijksrelaties en Digitalisering in het nieuwe kabinet van Rutte is Alexandra van Huffelen (53). Zij heeft zich de afgelopen twee jaar als staatssecretaris van Financiën ingespannen voor een goede compensatie en een zorgvuldige behandeling van de slachtoffers van de toeslagenaffaire.
Wat speelt er in de wereld van Deepfakes en AI? Je hoort alle ins en outs van dit moment van dé expert op dit vlak.
Wat zijn de nieuwe mogelijkheden van Artificial Intelligence voor Afrika en wat kan AI voor dit continent betekenen?
Even voor kerst ging het eerste sms’je ter wereld onder de hamer in Frankrijk. Het bericht met de tekst ‘Fijne Kerst!’, dat in 1992 werd verstuurd naar de toenmalige directeur van Vodafone, is verkocht als non-fungible token (NFT). 2021 werd het jaar waarin de NFT definitief doorbrak. Het aantal wereldwijde zoekopdrachten op Google naar de term NFT heeft volgens Google Trends voor het eerst de term crypto overtroffen.
Ondanks miljardeninvesteringen blijkt uit onderzoek dat 90% van de bedrijven ontevreden is over hun innovatieprestaties. Waarom?
Wat is er nodig om de stedelijke energietransitie te versnellen? Meer landelijke sturing en grootschalige infrastructuur rond warmte en elektriciteit.
Nederlandse scholieren moeten wereldkampioen financiële kennis worden. Hoe? Met een online spel, gastlessen en masterclasses en excursies.
Ook in 2021 steeg en daalde de Bitcoin als een jojo die maar niet tot rust wilde komen, maar 2021 werd toch vooral het jaar van de altcoins. De totale cryptomarkt is afgelopen jaar mede dankzij de alternatieve coins gegroeid naar een waarde van iets meer dan 2000 miljard dollar, tegen 775 miljard dollar begin dit jaar.