Wat iedere webshop kan leren van de fashion-branche: Drie best practices
Doe je voordeel met drie praktijken uit de fashion-branche: offline en online dezelfde ervaring, gebruik klantprofielen en het belang van snelle levering.
Doe je voordeel met drie praktijken uit de fashion-branche: offline en online dezelfde ervaring, gebruik klantprofielen en het belang van snelle levering.
Grote stijging in online winkelen, maar consumenten betalen juist webshops laat. Drie tips om betalingsachterstanden bij je klanten te voorkomen.
Profijt van data-analyse: ook de horeca analyseert recensies, koopt efficiënter in en optimaliseert prijzen dankzij data. De principes en wat praktijkvoorbeelden.
Outside-in denken is een goed principe maar geeft in de praktijk soms frictie. Halfslachtige implementatie en de verkeerde metrics zijn vaak het probleem.
Bankieren met een app is gemeengoed, maar wat gebeurt er achter de schermen? Een video-interview met Roland Booijen over ABN AMRO’s Grip.
Chatbots zijn bekend. Bij hyperautomation gaat het om meer: zet Conversational AI niet slechts in voor één kanaal maar voor een omni-channel-strategie.
Minimalisme is een dominante trend in UX design. Less is more lijkt onlosmakelijk verbonden met minimalistisch webdesign. Maar is dat altijd terecht?
Waar gaat een podcast over, hoe onderhoudend of vakkundig zijn de presentatoren? De beschrijving van een podcast alleen laat nog veel aan de fantasie over. Spotify koopt een klein bedrijf wiens technologie dat gat veranderen.
Voor groothandels liggen er kansen voor directe verkoop aan consumenten (D2C), maar de operationele impact is groot. Deel 2: de klantenservice.
Scale-up Blanco automatiseert processen rond vermogensbeheer. Bernadette Wijnings haalde €10.000.000 groeikapitaal op. Ze bereidt nu de volgende ronde voor.
Customer Data Platforms staan in de belangstelling. Zijn ze de ultieme oplossing voor klantgegevens, zoals dit boek stelt? Een recensie.
De OV-fiets is 10 jaar oud. Met meer dan 5 miljoen ritten in 2019 is de druk om te presteren hoog. De NS en INFO maakten de OV-fiets klaar voor de toekomst.
Voor de optimalisatie van voice- en chatkanalen is de inzet van analytics belangrijk. Een blik op de opzet van conversational analytics bij Rabobank.
Een scrumteam stampte voor de RAI een geheel nieuwe, intuïtief te begrijpen klantenportal uit de grond, terwijl de business gewoon doorging.
TheyDo.io, een platform voor digital designthinking heeft een investering van 400.000 opgehaald bij de angelsgroep Arches Capital.