Brand Lift Study: zo meet je de impact van je brand-media
Het meten van de effecten van branding-activiteiten is niet altijd eenvoudig. Weinig tijd of financiële middelen? Een Brand Lift Study is een goede optie.
Het meten van de effecten van branding-activiteiten is niet altijd eenvoudig. Weinig tijd of financiële middelen? Een Brand Lift Study is een goede optie.
Ook voor branches minder gericht op e-commerce zijn sociale media belangrijk, zoals de horeca: met sociale media kunnen ze hun zichtbaarheid vergroten.
Live shopping wordt na Azië nu ook in Europa gesignaleerd. De impact voor een individuele retailer kan groot zijn, maar het risico is dat grote spelers als Facebook en Amazon uiteindelijk als échte winnaars overblijven.
Wat staat er in je LinkedIn feed? Clickbaits en (fake) polls zijn al 22% van de content. Verandert LinkedIn in een Facebook? Een onderzoek in twee delen.
De analyse van sociale-mediagegevens is vaak synoniem met sociale-mediamarketing. Zo stimuleer je de groei met behulp van de socials.
Cosmeticawinkel Lush trekt zich per vrijdag 26 november terug van alle consumentgerichte socialmedia omdat het er een gevaarlijk, stinkend open riool is waar het merk zich niet mee wil associëren.
Het is bijvoorbeeld 277% efficiënter om leads te genereren via LinkedIn dan via andere platformen zoals Facebook en Twitter. In dit whitepaper lees je hoe je een LinkedIn strategie van A tot Z op kunt zetten.
Na een succesvolle eerste proef organiseert de Duitse e-commercegigant OTTO vanavond zijn tweede live videostream van waaruit kijkers direct aankopen kunnen doen.
De belangrijkste laatste innovaties op het gebied van social media: hoe bouw je een sterk merk met behulp van content?
Gelaagde campagnes zorgen dat jouw advertenties op social media maximale impact maken in alle fases van de klantreis.
LinkedIn rolt zijn Services Marketplace wereldwijd uit nu de publieke betatest in de Verenigde Staten is afgerond. De nieuwe dienst gaat de concurrentie aan met andere marktplaatsen waar freelancers hun diensten aanbieden.
Topman en oprichter van Facebook Mark Zuckerberg zet komende jaren alles op alles om te voorkomen dat jongvolwassenen zijn diensten mijden. Met dat als strategische leidraad in het achterhoofd gaat hij zijn apps omkatten.
Maak je video’s voor advertising, maar behalen ze niet de gewenste resultaten? In dit artikel lees je de do’s en don’ts voor een succesvolle advertising video.
Steeds meer merken grijpen niet zomaar naar een influencer voor online reclame. Ze worden selectiever, zoeken langere samenwerkingsverbanden en sturen meer op performance.
Coolblue laat zien hoe je YouTube slim inzet. Het bedrijf weet waarvoor gebruikers naar het platform komen en speelt daar op in met zijn productrecensies.