-

‘Bouwbranche is hard toe aan reputatiemanagement’

De reputatie van bouwbedrijven staat onder druk. Deze week kwam in het nieuws dat veel grote projecten vertraging oplopen of niet doorgaan. Topman Rob van Wingerden van Koninklijke BAM Groep gaat in deze podcast in op hoe bouwbedrijven hun marketing en reputatie op orde kunnen houden en brengen.

In deze podcast gaat Stef Heutink in gesprek met Rob van Wingerden, CEO Koninklijke BAM Groep: Waarom laat BAM grote projecten lopen? Heeft de bouwsector net als de bankensector last van een slechte reputatie? En waarom blaast het beursgenoteerde BAM met grote projecten niet wat hoger van de toren? Van Wingerden legt uit welke reputatiepijlers hoog op de agenda staan en hoe BAM stelselmatig aan haar reputatie bouwt.

Rob Van Wingerden studeerde in 1988 af als ingenieur civiele techniek aan de Technische Universiteit Delft. Na zijn studie ging hij meteen aan de slag bij BAM en klom hij door de jaren heen langzaam maar zeker op in de organisatie. Sinds 7 mei 2008 zit Van Wingerden in de raad van bestuur van BAM en sinds 2014 is hij CEO van het bouwbedrijf.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond