-

Mode shoppen doen we vooral tijdens werk (infographic)

Waar vorig jaar het begin van de week overduidelijk hèt moment was om online fashion te shoppen, is dat in 2016 tot nu toe vrijwel gelijk gebleven, met de woensdag nipt bovenaan. Dat blijkt uit onderzoek van betaalbedrijf Klarna.

Eerder was een duidelijke kooppiek na de werklunch te zien. Nu blijkt bijna 20 procent van de aankopen tussen 20.00 en 22.00 uur plaats te vinden. Ondanks die afvlakking, betalen werkgevers nog steeds flink mee: meer dan de helft van alle online fashionshopping vindt plaats tijdens kantooruren. Vorig jaar was dit ‘slechts’ 40 procent.

De groep 26- tot 45 jarigen blijft een aantrekkelijke doelgroep. Ook opmerkelijk is dat mannen 20 procent meer uitgeven. In het algemeen blijft online shopping in fashion sterk groeien.

test

Deel dit bericht

2 Reacties

Malu

Je moet af en toe toch echt even afleiding zoeken op je werk, toch XD
Fashion, Beauty and DIY blog by Malu Swartjes! ♥

bert

Ik zou tijdens mijn werk gewoon even de auto naar Antwerpen pakken. Zeg je gewoon tegen je baas: als ik dit nu in het eggie doe, ben ik in een keer klaar, anders zit ik 4x een uur RMA codes aan te vragen en nieuwe dingen uit te zoeken.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond