What's new

Top stories

Reclame in VR en AR krijgt met programmatic platform vorm

Een Zweedse start-up is een programmatic platform gestart voor reclames in augmented en virtual reality. Bijzonder aan de advertenties die het bedrijf uitserveert is dat ze ‘native’ zijn. Ze gaan dus als het ware op in de omgeving. Daarmee zeggen de Zweden een primeur in handen te hebben. De manier waarop de virtuele wereld en advertentiemarkt samenkomen, krijgt dus beetje bij beetje vorm.


Adresseerbare reclame moet het grote scherm redden

Als kabelaars, mediabureaus en adverteerders gezamenlijk zouden werken aan adresseerbare reclame op lineaire televisie, kan een deel van het reclamebudget dat nu naar digitaal gaat weer worden teruggewonnen. Dat is de overtuiging van Laurence Miall – d’Août, directeur Advanced Advertising van Liberty Global. Zij sprak gisteren op Cross Media Café in Hilversum.


Nieuw in Channels


Meer Top Stories
 

Nieuwsbrief

Emerce Lidmaatschap

Op de hoogte blijven van de laatste trends in online business, media en marketing? Emerce is onmisbaar voor beslissers in online business, media en marketing. Zorg dat u vooroploopt.

Word lid

Recente reacties

Vacatures

Agenda

Emerce Opleidingen