-

Trends in travel 2019: KLM en Vliegtickets.nl (4)

Met welke trends en ontwikkelingen gaat de Nederlandse reisbranche aan de slag in 2019? In dit vierde en laatste deel: KLM en Vliegtickets.nl over artificial intelligence, klimaatverandering en de kritische consument.

KLM, Martine van der Lee, Director Social Media:

Martine van der Lee“Voor 2019 hebben we drie grote thema’s vastgesteld: we willen als KLM warm en relevant zijn met behulp van technologie die onzichtbaar is. ‘Warm’ slaat op menselijke warmte, de klant en de medewerker centraal stellen. Hoe kunnen we de persoonlijke beleving zoals de reiziger die ervaart in het vliegtuig, naar onze online kanalen brengen? Dat doen we al goed met social media en voice maar we willen altijd beter. Daarom zetten we in op artificial intelligence. Die technologie biedt veel kansen, maar heeft ook beperkingen. We zoeken dus de balans wanneer AI het bieden van warmte kan ondersteunen en wanneer juist de medewerker de communicatie het beste kan doen.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!