Hoe voice zowel praktisch als betoverend kan werken
Bevindingen rond een recente case, toen tijdens Sinterklaas voice massaal werd ingezet. Doe er je voordeel mee tijdens nieuwe peak salesmomenten.
Bevindingen rond een recente case, toen tijdens Sinterklaas voice massaal werd ingezet. Doe er je voordeel mee tijdens nieuwe peak salesmomenten.
Branded commerce is in opkomst en is cruciaal om jouw e-commercestrategie naar een volgend niveau te brengen. En naarmate het gebruik en de diversiteit van digitale kanalen versneld, wordt de innovatiecyclus korter. Deze ontwikkelingen zetten extra druk op de performance van commerce-oplossingen. Een modern e-commerce platform is een belangrijke vereiste. Deze whitepaper beschrijft één van de vele moderne e-commerce oplossingen, Salesforce Commerce Cloud (voorheen bekend als Demandware).
Voor degenen die niet direct met games in aanraking komen is het een wereld die vaak wordt vergeten, terwijl nú de tijd is om er aandacht aan te besteden.
Sinds GDPR van kracht werd, is het opvallend rustig gebleven rondom de regelgeving. Tot nu. Het Europese Gerechtshof heeft onlangs uitspraak gedaan in een rechtszaak met grote gevolgen.
Analytics legt een schat aan informatie bloot, maar waar analytics tekortschiet, maakt usability testing dat goed: het aan de oppervlakte brengen van wat mensen denken, voelen en ervaren.
Tien bekende Nederlandse retailers bespraken tijdens de Retail Connect sessie op Emerce eDay hun belangrijkste e-commerce-uitdagingen. Geïnspireerd door die sessie […]
Het is een understatement dat de dagen voorbij zijn dat je online explosief groeit door simpelweg een webshop te starten. Een moderne e-commercestrategie omvat meer dan het digitaliseren van je productcatalogus en het delen van je nieuwste producten via social media. Het e-commercelandschap is de afgelopen jaren sterk veranderd en draait steeds meer om het bieden van de optimale klantbeleving en het verenigen van branding en e-commerce. Dit noem je branded commerce. Maar wat is dit eigenlijk? En hoe integreer je dit in je e-commercestrategie?
Staat e-commerce op jouw agenda, maar heb je nog geen datagedrevene groeistrategie voor je webshop? Een data gedreven webshop begrijpt de klant en weet deze via het juiste kanaal, met de juiste content, op het juiste moment te bereiken. Deze webshop haalt zodoende meer omzet per klant binnen. Deze whitepaper is gericht op het bereiken van groei met je webshop door een data gedreven inzet van digital marketing.
Drie jaar na de verkoop van zijn bedrijf a friend of mine aan Dept stapt directeur Marcel van der Heijden daarop om weer zelf te ondernemen.
Bureaunetwerk Dept wil in de komende vijf jaar uitgroeien tot een wereldspeler. Nu hij een stevige positie in de grootste EU-landen heeft, richt CEO Dimi Albers zijn pijlen op Amerika en Azië.
De Duitse labels van onlinebureaunetwerk Dept worden samengevoegd en krijgen de merknaam van hun moederbedrijf. Er wordt een uitzondering gemaakt voor factor-a dat onder eigen merk diensten rondom Amazon-advertising Europees uitbouwt.
De naar eigen zeggen grootste Europese specialist in marketing op Amazon, factor-a, opent een kantoor in Amsterdam.
Met de overname van factor-a uit Keulen, honderd man sterk, koopt bureaunetwerk Dept een grote speler op het gebied van Amazon Marketing Services. In Zwitserland verstevigt het zijn positie met de aankoop van marketingbureau Yourposition.
De namen van digital agencys TamTam, Expand Online, a friend of mine, Second Degree, eBrella, Tricode en Unskippable verdwijnen. Ze nemen allemaal de naam van het moederbedrijf aan, Dept. De rebranding wordt in alle landen doorgevoerd waar Dept dochters heeft. Enkel Studio Dumbar houdt zijn eigen naam om historisch redenen.
Het Nederlandse bureaunetwerk Dept neemt Duitslands grootste e-commercebureau voor mode en lifestyle over, superReal. “Met deze combinatie zijn we een speler van formaat”, aldus Dept-baas Paul Manuel. Hij zint nog op de aankoop van andersoortige digitale bureaus op die markt.