Social media leidt aankoopbeslissingen Gen Z
Voor meer dan de helft (56%) van de Nederlanders hangt een aankoop af van wat ze op social media voorbij zien komen. Bij GenZ is dat zelfs 89 procent....
Voor meer dan de helft (56%) van de Nederlanders hangt een aankoop af van wat ze op social media voorbij zien komen. Bij GenZ is dat zelfs 89 procent....
Met een customer-experience-platform breng je klantdata uit verschillende bronnen bij elkaar en kun je werken aan klantretentie en loyaliteitsprogramma's.
Uit cijfers blijkt dat personalisatie door Nederlandse consumenten belangrijk wordt gevonden. Klantgegevens maken echt persoonlijke communicatie mogelijk.
Marketing automation is bij veel bedrijven een hoge prioriteit. Vitaminstore toont hoe het bijdraagt aan goede klantervaringen en conversiegroei.
De afgelopen jaren draaiden om de invloed van de coronapandemie op de manier waarop mensen winkelen. Wat is precies de invloed hiervan op consumentengedrag?
Hoe behoud je je klanten en blijf je nieuwe klanten aantrekken in 2022? Wij hebben vijf zaken op een rij gezet waar je direct mee aan de slag kan.
Black Friday komt er weer aan. Welke lessen kunnen we trekken uit vorig jaar? En welke trends mogen we niet missen in 2021?
De ondergang van de fysieke winkel lijkt soms in zicht. Dat is niet zo. Drie tips om fysieke winkels relevant en aantrekkelijk te houden in de toekomst.
In dit rapport bespreken we data over klantgedrag 1 januari tot 31 maart 2020 vergeleken met dezelfde data van 2021. Daaruit trekken we conclusies die aangeven hoe klantgedrag veranderde...
Meer online aankopen én vatbaarder voor marketing-e-mails blijkt uit de Shopping Index van Voyado. Vooral jongeren gaan in op gepersonaliseerde e-mails.
Wat als het overgrote deel van je klantdata verdwijnt door het wegvallen van third-party cookies? Hoog tijd om te kijken naar de alternatieven.