Hyperloop zet met fysieke en digitale ervaring grote stap in ontwikkeling
Naast Hyperloops eerste demonstratiemodel ontwikkelden we een reizigerservaring op basis van augmented en mixed reality.
Naast Hyperloops eerste demonstratiemodel ontwikkelden we een reizigerservaring op basis van augmented en mixed reality.
Als we iedere tech-trend achterna lopen, dan komen we nooit meer toe aan werken. Maar hoe zit het met Augmented Reality (AR) binnen de e-commerce?
Nieuwe technologische ontwikkelingen geven vorm aan de automotive sector. Consumenten verwachten steeds meer van dealers dat zij investeren in on-demand services. Augmented Reality (AR) is hier een goed voorbeeld van.
Wat is Augmented Reality eigenlijk? Van visueel niet al te aantrekkelijke markers in drukwerk. Snorren, hoedjes en make-up in je Instagram of Snapchat, naar een functionele en structurele verrijking van het leven.
De Augmented Reality-markt (AR) groeit en begint in steeds meer sectoren in te grijpen. Waarom en hoe start je ermee? En met welke zaken moet je rekening houden? Workshop helpt je op weg.
Microsoft zet de schijnwerpers op augmented reality en cloudcomputing tijdens zijn presentaties op de MWC-beurs in Barcelona eind deze maand.
Als we de voorspellingen van afgelopen jaren mogen geloven is dit het moment dat retailers op serieuze schaal gebruik gaan maken van augmented reality (AR)
Topman Tim Cook maakt er geen geheim van van wat voor hem dé nieuwe, grote, volgende technologie wordt: augmented reality.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer een campagne waarbij KLM augmented reality inzet om onbekende bestemmingen te promoten.
‘Zeg me, wat is je diepste verlangen?’ Het is de favoriete vraag van de duivel Lucifer in de gelijknamige Netflix-serie. Het antwoord verbaast de ondervraagde opvallend vaak. Onze diepste verlangens kennen we eigenlijk niet zo goed. Online proberen we daarom niet teveel te letten op wat de consument zegt, maar op wat deze doet. Wat waar is, is wat klikt. Met de nieuwe technologische mogelijkheden kunnen we nóg beter gaan aansluiten op die diepste verlangens. Enter: ARwor(l)ds.
Data is power voor de recruitment marketeer. Welke trends vormen de belangrijkste ontwikkelingen binnen recruitment? Elf recruitment marketeers vertellen over hun visie op de toekomst.
Digitale trainings- en opleidingsmogelijkheden zijn een belangrijk wapen in de strijd tegen het hoge personeelsverloop in de horeca. Volgens het Amerikaanse onderzoek “Mind of the Food Worker” hebben werknemers in deze branche over het algemeen een sterke voorkeur voor interactieve, via hun telefoon of tablet aangeboden lesstof. Dat geldt zeker voor lesstof die met behulp van bijvoorbeeld gamification, augmented reality of social media een extra dimensie krijgt.
Het Amerikaanse softwarebedrijf PTC heeft de specialist in augmented reality twnkls uit Rotterdam gekocht.
Amazon voert een nieuwe technologie van L’Oreal in waarmee dames lippenstift kunnen previewen met een app. En met het nieuwe Stylesnap kunnen ze kleding fotograferen en Amazon op vergelijkbare producten laten suggereren.
Welkom in de phytigal wereld, waar de fysieke en digitale wereld steeds meer met elkaar verbonden zijn. On- en offline zijn als duo penotti. Begonnen als twee verschillende dingen, maar steeds meer met elkaar vermengd. En zoals apps en digitale diensten vermengen, verstrengelen wij zelf ook verder met techniek.