Meet-up mobile: inzet PWA’s voor hogere mobiele conversie
Recent organiseerde Intershop met Google en Incentro de meet-up ‘boost your mobile commerce’ waarbij progressive web apps centraal stonden. Een select gezelschap […]
Recent organiseerde Intershop met Google en Incentro de meet-up ‘boost your mobile commerce’ waarbij progressive web apps centraal stonden. Een select gezelschap […]
Online educatieplatformen vullen met hun focus op technische vaardigheden de gaten op die universiteiten en hogescholen achterlaten.
Wanneer je het hebt over e-commerce, krijgen trends en the big next thing alle aandacht. Maar dat is slechts de bovenkant van de ijsberg. In de praktijk liggen daaronder een aantal harde keuzes over logistiek en verkoopkanalen. Die beïnvloeden weer je positionering en staan groei in de weg.
Sinds 19 februari 2019 is de PSD2 in de Nederlandse wet verankerd. Maar hoe zijn de ontwikkelingen sindsdien geweest en waar schuilt gevaar?
Digitale transformatie kent twee dimensies die doorslaggevend zijn voor succes; namelijk digital capabilities en digitaal leiderschap, met als doel de beste gebruikersbeleving te realiseren, kern-bedrijfsprocessen te optimaliseren en vernieuwende businessmodellen te creëren. Bedrijven die de digitaletransformatie-strategie succesvol toepassen beginnen bij digitaal leiderschap. Zij bedenken de visie en strategie dat vertaald wordt naar een digitale actiegedreven roadmap. Ideeën zijn makkelijk, het draait vaak allemaal om de executie. Innoveren door te doen! Maar hoe doe je dat? Lees in deze whitepaper hoe je de ‘Jumpstart methode’ van Digitaal Transformatie bureau Milvum hiervoor kunt gebruiken.
Het opzetten van een digitale roadmap en het kiezen van technologie zijn een uitdaging op zich. Waar begin je? En hoe krijg je de organisatie mee?
Spits Automotive uit Den Ham, het bedrijf achter de verkoopsites Spits-automotive.nl, Auto-katalysator.nl en Auto-roetfilter.nl, is door de rechtbank Almelo failliet verklaard.
Hoe gaan overheden om met alle technologische ontwikkelingen? Aflevering 5: hoe kan de overheid anticiperen met behulp van ‘predictive analytics’ en AI?
Op basis van eerder onderzoek zet de expertgroep dit jaar de volgende stap naar de oplossing voor het accountprobleem: een demo van de iDIN-inlogmethode.
Digital marketing bevindt zich op een keerpunt. De technologische innovaties, ontwikkelingen, uitdagingen en kansen volgen elkaar in rap tempo op. Aan marketingteams de taak om hier effectief op in te spelen. Dit vraagt om een nieuwe customer experience- en communicatiestrategie, om zo beter aan te sluiten op het veranderende koopgedrag en de manier waarop merken aantoonbaar waarde leveren.
Artificial intelligence (A.I.), Machine learning, algoritmes, allemaal mooie en aansprekende termen, die meestal voorkomen in inspirerende toekomstvisies of technische uitwerkingen.
Uit de B2B E-commerce Markt Monitor blijkt dat de belangrijkste reden om zakelijk online te bestellen tijdsbesparing is. Maar op basis waarvan selecteert iemand de webwinkel?
Jumbo vergroot haar online assortiment speciaal voor de sterk groeiende zakelijke markt. Vanaf nu kunnen zakelijke klanten op Jumbo.com kiezen uit nóg meer producten.
Herman Kienhuis, managing director van KPN Ventures. “Uiteindelijk wil je dat het fonds bijdraagt aan de strategie en doelstellingen van het bedrijf.”
Browsers ontwikkelen steeds meer functionaliteiten om de privacy van gebruikers te beschermen. Zo worden er met Intelligence Tracking Prevention (ITP) […]