More stories

Shake-on: handig persoonlijke informatie uitwisselen op evenementen

Een handdruk en een visitekaartje uitwisselen: het is de basis van netwerken. Shake-on koppelt digitale informatieoverdracht aan deze basale handeling. “De overvloed aan papieren visitekaartjes op netwerkevenementen, en bedenken wie wie ook weer was, is nu echt iets van vroeger.”, zegt Babak Heydari, oprichter van Shake-on.

B2B Digital

KPN halveerde uitgaven zakelijke reclame

KPN heeft de bruto uitgaven aan zakelijke media-aandacht in 2016 meer dan gehalveerd ten opzichte van een jaar eerder: van 11 miljoen naar 4,3 miljoen euro. Dat blijkt uit een analyse van marktonderzoeksbureau Telecompaper van zogenoemde above-the-line uitgaven.

B2B Digital

Exact en apps: ‘De nieuwe vorm van marketing: verweven in het product’

Exact introduceert mobiele apps voor ondernemers. Met Exact Connect koppelt het andere bedrijven aan leads. Wat Mark Appel betreft, sinds een kleine vijf jaar de Global Marketing Director van de clouddivisie, is dit de nieuwe vorm van marketing: “Marketing wordt verweven in het product.”

Marketing automation

LinkedIn doorbreekt grens van 500 miljoen leden

LinkedIn heeft vandaag de grens van 500 miljoen leden wereldwijd doorbroken. Het platform, dat in 2003 startte, is inmiddels actief in meer dan 200 landen.

B2B Digital
Premium

Eerdere oprichter Magento gaat met B2B-platform concurrentie aan

Een team van ontwikkelaars dat aan de wieg stond van Magento heeft een nieuw e-commerceplatform gelanceerd: OroCommerce. Het platform ging begin dit jaar officieel live.

E-commerce platforms

Groeigeld voor Antwerpse start-up SweepBright

De Antwerpse start-up SweepBright krijgt 1,5 miljoen euro toegeschoven door Volta Ventures. Met dat geld wil het bedrijf de internationale markt op.

B2B Digital

9 B2B-e-mailmarketingvoorbeelden voor elke fase van de klantreis

E-mailmarketing is al jaren een van de belangrijkste activiteiten om leads mee te genereren voor B2B-bedrijven. Maar wanneer is een campagne een succes en hoe kun je dat zelf realiseren?

B2B Digital

OppoSuits: met ‘gekke pakken’ de grens over

Hoewel de oprichting van OppoSuits best een gok was, slaat de filosofie van de specialist in kleurrijke pakken vanaf de eerste dag aan. Het bedrijf, dat vanaf de start inzet op internationale expansie, heeft inmiddels 40 fulltimers in dienst. “OppoSuits is meer dan alleen een gek pak, het staat garant voor een leuke avond,” geeft CEO Guus Bakker als belangrijke reden voor het grote succes.

Cross Border

Amazon betreedt de Britse B2B-markt

Amazon betreedt de Britse B2B-markt, een sector die in 2015 een omvang had van 96,5 miljard pond.

B2B Digital

Account based marketing: een greep uit de tools

Als meer bedrijven de focus verleggen naar account based marketing, dan dringt zich de vraag op welke tools hiervoor worden gebruikt. Een kleine greep uit het aanbod.

B2B Digital

Hoe je op LinkedIn artikelen publiceert voor leadgeneratie

LinkedIn is veruit het beste socialmediaplatform voor B2B-bedrijven om leads te genereren, zo blijkt uit onderzoek van Buzzsumo en Content Marketing Institute. Maar hoe haal je hier het optimale rendement uit?

B2B Digital

MWM2 wint aanbesteding Kamer van Koophandel

Het bureau MWM2 zal de komende jaren voor de KvK een Ondernemerspanel gaan opzetten en beheren. Het panel wordt gebruikt om onder andere behoefte- en productonderzoek uit te voeren onder ondernemers.

B2B Digital

Voortaan ‘trending’ artikelen in LinkedIn

LinkedIn heeft in zijn app en op het web een nieuw onderdeel Trending Storylines gelanceerd. Hier vinden Amerikaanse gebruikers een […]

B2B Digital

Conrad.nl opent zakelijke marktplaats

Elektronicawinkel Conrad opent zijn website voor derde partijen, zodat fabrikanten en leveranciers direct aan de eindgebruiker kunnen gaan verkopen. Dat moet Conrads assortiment vertienvoudigen.

Cross Border

Onderzoek: welke B2B-content levert de meeste shares en links op

Als B2B-marketeer heb je verschillende mogelijkheden voor de inzet van content. Maar welke vorm levert de meeste shares op social media op of levert de meeste links op? Buzzsumo en Uberflip zochten het uit en wij geven je een aantal handige voorbeelden die je direct kunt toepassen.

B2B Digital