More stories

Account based marketing: een greep uit de tools

Als meer bedrijven de focus verleggen naar account based marketing, dan dringt zich de vraag op welke tools hiervoor worden gebruikt. Een kleine greep uit het aanbod.

B2B Digital

Hoe je op LinkedIn artikelen publiceert voor leadgeneratie

LinkedIn is veruit het beste socialmediaplatform voor B2B-bedrijven om leads te genereren, zo blijkt uit onderzoek van Buzzsumo en Content Marketing Institute. Maar hoe haal je hier het optimale rendement uit?

B2B Digital

MWM2 wint aanbesteding Kamer van Koophandel

Het bureau MWM2 zal de komende jaren voor de KvK een Ondernemerspanel gaan opzetten en beheren. Het panel wordt gebruikt om onder andere behoefte- en productonderzoek uit te voeren onder ondernemers.

B2B Digital

Voortaan ‘trending’ artikelen in LinkedIn

LinkedIn heeft in zijn app en op het web een nieuw onderdeel Trending Storylines gelanceerd. Hier vinden Amerikaanse gebruikers een […]

B2B Digital

Conrad.nl opent zakelijke marktplaats

Elektronicawinkel Conrad opent zijn website voor derde partijen, zodat fabrikanten en leveranciers direct aan de eindgebruiker kunnen gaan verkopen. Dat moet Conrads assortiment vertienvoudigen.

Cross Border

Onderzoek: welke B2B-content levert de meeste shares en links op

Als B2B-marketeer heb je verschillende mogelijkheden voor de inzet van content. Maar welke vorm levert de meeste shares op social media op of levert de meeste links op? Buzzsumo en Uberflip zochten het uit en wij geven je een aantal handige voorbeelden die je direct kunt toepassen.

B2B Digital

Account Based Marketing succesvol toepassen: tips van 8 experts

De traditionele op leads gebaseerde marketing aanpak heeft maar een doel: zoveel mogelijk leads bovenaan in de salestrechter krijgen en hopen dat er ook een hoop onderaan overblijven. Bij Account Based Marketing (ABM) gaat het om een veel gerichtere aanpak op een aantal vooraf geselecteerde accounts. En deze accounts ga je vervolgens met gerichte campagnes in samenwerking met sales binnen proberen te halen. Maar hoe zet je ABM nu praktisch en succesvol in? Wat zijn de tips en de valkuilen?

B2B Digital

Drie ton voor Haarlems B2B bedrijf

Het Haarlemse softwarebedrijf Online Succes, dat B2B marketeers ondersteunt, heeft 300.000 euro groeigeld ontvangen van privé-investeerders.

B2B Digital

Zamro lanceert nieuwe technische webshop in Duitsland

Zamro betreedt de Duitse Markt met een nieuwe site zamro.de. De webwinkel levert honderdduizenden technische gereedschappen en machineonderdelen.

B2B Digital

Hoe je content personaliseert voor je account-based marketingstrategie

B2B-bedrijven doen vaak nog te weinig hun voordeel met gepersonaliseerde marketing en sales. Deze aanpak wordt ook wel Account-Based Marketing (ABM) genoemd en om hier echt succesvol mee te zijn is – naast een goede samenwerking tussen sales en marketing – relevante, persoonlijke content cruciaal. In dit artikel geef ik je een aantal handige tips om direct met gepersonaliseerde content aan de slag te gaan.

B2B Digital

Wat houdt B2B-bedrijven over vijf jaar bezig?

Wat houdt B2B-bedrijven die digitaliseren op dit moment bezig en waarin denken zij over vijf jaar te moeten investeren? Het Adobe B2B Digital Trends-rapport geeft het antwoord.

Strategy

Toepassing AI in B2B nog problematisch

Met de opmars van Artificial Intelligence is er een keur aan nieuwe technologie beschikbaar. Toch hebben veel B2B-marketeers nog een hard hoofd in succesvolle toepassing ervan. Bijna tweederde (60 procent) voorziet bijvoorbeeld problemen bij de integratie met bestaande technologie.

B2B Digital

Groothandel motorfietsonderdelen start webwinkel

Motorfietsonderdelengroothandel N.N.T.G. introduceert samen met ruim honderd professionele motorbedrijven een nieuw samenwerkingsverband, Motor-partner.nl. Motorrijders kunnen direct bij de groothandel online onderdelen en accessoires specifiek voor hun motor selecteren en bestellen.

B2B Digital

Hoe sales en marketing samen meer conversie realiseren

Sales en marketing zijn het meest effectief wanneer ze goed op elkaar zijn afgestemd, maar liggen helaas vaak nog niet op één lijn. Daarom geven we je een aantal handige tips die de conversie van je leads drastisch kan verbeteren.

B2B Digital
Premium

Transformatie Deli XL: hoe online nu 95 procent van de omzet genereert

Afgelopen oktober won Anouk Beeren namens Deli XL de Digital Transformers Award. In krap zes jaar tijd heeft de manager E-commerce & merchandising er met een transformatie voor gezorgd dat het online verkoopkanaal nu 95 procent van de bedrijfsomzet genereert. Maar “het begint het nu pas”. Hoe heeft ze dat aangepakt en wat is nu de volgende stap?

Strategy