Drie ton voor Haarlems B2B bedrijf
Het Haarlemse softwarebedrijf Online Succes, dat B2B marketeers ondersteunt, heeft 300.000 euro groeigeld ontvangen van privé-investeerders.
Het Haarlemse softwarebedrijf Online Succes, dat B2B marketeers ondersteunt, heeft 300.000 euro groeigeld ontvangen van privé-investeerders.
Zamro betreedt de Duitse Markt met een nieuwe site zamro.de. De webwinkel levert honderdduizenden technische gereedschappen en machineonderdelen.
B2B-bedrijven doen vaak nog te weinig hun voordeel met gepersonaliseerde marketing en sales. Deze aanpak wordt ook wel Account-Based Marketing (ABM) genoemd en om hier echt succesvol mee te zijn is – naast een goede samenwerking tussen sales en marketing – relevante, persoonlijke content cruciaal. In dit artikel geef ik je een aantal handige tips om direct met gepersonaliseerde content aan de slag te gaan.
Wat houdt B2B-bedrijven die digitaliseren op dit moment bezig en waarin denken zij over vijf jaar te moeten investeren? Het Adobe B2B Digital Trends-rapport geeft het antwoord.
Met de opmars van Artificial Intelligence is er een keur aan nieuwe technologie beschikbaar. Toch hebben veel B2B-marketeers nog een hard hoofd in succesvolle toepassing ervan. Bijna tweederde (60 procent) voorziet bijvoorbeeld problemen bij de integratie met bestaande technologie.
Motorfietsonderdelengroothandel N.N.T.G. introduceert samen met ruim honderd professionele motorbedrijven een nieuw samenwerkingsverband, Motor-partner.nl. Motorrijders kunnen direct bij de groothandel online onderdelen en accessoires specifiek voor hun motor selecteren en bestellen.
Sales en marketing zijn het meest effectief wanneer ze goed op elkaar zijn afgestemd, maar liggen helaas vaak nog niet op één lijn. Daarom geven we je een aantal handige tips die de conversie van je leads drastisch kan verbeteren.
Afgelopen oktober won Anouk Beeren namens Deli XL de Digital Transformers Award. In krap zes jaar tijd heeft de manager E-commerce & merchandising er met een transformatie voor gezorgd dat het online verkoopkanaal nu 95 procent van de bedrijfsomzet genereert. Maar “het begint het nu pas”. Hoe heeft ze dat aangepakt en wat is nu de volgende stap?
B2B-bedrijven zijn het afgelopen jaar iets succesvoller gebleken in het creëren van interesse en vraag bij potentiële klanten. Een kleine tien procent geeft aan progressie te zien in in het resultaat die de online marketing oplevert
Het Kadaster handelt niet in strijd met de wet door gratis software met informatie over ondergrondse kabels en leidingen te verstrekken, de zogenoemde Klic viewer. Die conclusie trekt toezichthouder ACM.
Vorig jaar werd ruim de helft van de hernieuwbare elektriciteit opgewekt door windmolens. Tussen nu en 2019 moet er zelfs twee keer zoveel megawatt worden opgewekt in de windenergiesector, waardoor deze markt enorm groeit. Eén van de bedrijven die hier al snel op in wist te spelen, is Industrieel Klimmen.
Kudu, zo heet een nieuw in Nederland ontwikkeld mobiel veilingsysteem voor de landbouwmarkt in ontwikkelingslanden.
IT-dienstverlener 2ML toont sinds kort op haar website een live servicebeoordeling door klanten. Eerder opende het bedrijf ook al een ‘Customer Happiness Center’. Zijn deze elementen uit de B2C-wereld trendy gimmicks of it er een filosofie achter de stappen?
Digital agency Evident is partner geworden van e-commercesoftwareleverancier Intershop. B2B-organisaties zijn een inhaalslag aan het maken met e-commerce en Evident neemt daartoe de bouwstenen in huis.
CloudSuite, een e-commerce platform voor groothandels, merkfabrikanten en retailers, heeft een niet nader gespecificeerde investering opgehaald bij investeringsmaatschappij 5square en bestaande investeerders. Het bedrijf gaat het geld gebruiken voor verdere uitbouw van het platform en toekomstige uitbreiding naar België, Engeland, Frankrijk, Duitsland en Scandinavië.