Yilps koopt sitebouwer Modular
Start-up Yilps, dat freemium MKB-websites helpt bouwen, breidt zijn operationele capaciteit uit met de overname van de twee mannen achter Modular.
Start-up Yilps, dat freemium MKB-websites helpt bouwen, breidt zijn operationele capaciteit uit met de overname van de twee mannen achter Modular.
De industriële pure play webwinkel Zamro opent zijn derde buitenlandse online filiaal, in Oostenrijk. Er staan er meer op de agenda in de komende jaren om een deel van de koek van 125 miljard euro naar Nederland te brengen.
Dinsdag organiseerde Emerce twee Engelstalige congressen in het Postillion in Amsterdam in het kader van Amsterdam eWeek: eTravel Europe en B2B Digital Europe. Sprekers van TUI, Virgin Trains, Uber, AccorHotels, Maersk, Philips, Hotelchamp en Foodora spraken een select publiek toe. Vandaag gaan we verder met eRetail Europe. Foto’s van Peter Boer.
Cloudcommunicatieplatform MessageBird haalt zestig miljoen dollar op in een investeringsronde waarbij Atomico en Accel instappen als nieuwe aandeelhouders.
“Het is niet de vraag óf medewerkers op social over Maersk praten, maar hoe”, aldus de Digital Strategist van A.P. Møller – Maersk over zijn tachtigduizend collega’s.
B2B-bedrijven denken vaak dat online businessmodellen te complex zijn voor hun producten en dienstverlening. Daardoor duurt het lang voordat ze de stap naar online zetten. Daar hebben klanten echter geen boodschap aan: zij willen het gemak van online winkelen niet alleen privé, maar ook zakelijk.
De B2B-module voor Magento is uitgebracht. De langverwachte functies voor zakelijke gebruikers zijn opgenomen in Magento Commerce 2.2 en de vergelijkbare cloudeditie. Wat kunnen gebruikers ervan verwachten?
De zes finalisten van de Digital Transformers Award zijn bekend. Op donderdag 5 oktober 2017 strijden deze kandidaten in The Loft van de A’DAM Toren om de Digital Transformers Award 2017.
Philips, Google, Maersk, Foodora en Novartis zijn enkele van de bedrijven die spreken op B2B Digital Europe, op 3 oktober in de Postillion in Amsterdam. Het Engelstalige Emerce Evenement vindt plaats als onderdeel van Amsterdam eWeek.
Doet jouw bedrijf al ‘iets’ met Pinterest of Instagram? Met name B2B bedrijven laten deze sociale netwerken meestal links liggen. Maar is dat verstandig? Etienne van der Boel laat zien of het zinvol voor je is om Pinterest en/of Instagram in je marketing te betrekken en hoe je met deze sociale netwerken aan de slag kunt als B2B bedrijf.
Energiebedrijf Essent lanceert het peer-to-peer platform Ellyn. Die moet duidelijkheid bieden over de herkomst van de gebruikte duurzame energie.
Veel B2B-organisaties die hun digitale transformatie een boost willen geven, lopen tegen pittige uitdagingen aan, zoals het strategisch en budgettair ‘aan boord krijgen van de board’, het doorbreken van silo’s in je organisatie en het oplossen van de ‘skills gap’. Zes ervaringsdeskundigen aan het woord tijdens de sessie ‘Organisational challenges’ van de expertgroep B2B Digital Commerce.
Als marketeer, verkoper of ondernemer ligt je focus waarschijnlijk vooral op leadgeneratie. Maar het genereren van waardevolle B2B leads is in deze wereld van ‘infobesitas’ niet eenvoudig. Of toch wel? Met deze 7 krachtige B2B leadgeneratie tips vergroot je in ieder geval aanzienlijk je kansen.
Kleine kwekers zijn in opstand gekomen tegen de plannen van plantenveilingbedrijf Royal Flora Holland om vanaf 4 oktober de planten alleen nog digitaal te veilen aan de hand van foto’s. Nu komen de planten nog fysiek langs in de veilinghal.
Langzaamaan beginnen ook B2B-bedrijven te investeren in de UX van hun software – de gebruikerservaring. En dat is nodig ook: onder de nieuwe innovatieve techbedrijven bevinden zich heel wat partijen die zich richten op de zakelijke markt. Zij leggen de lat in de B2B-markt steeds hoger.