Vijf tips om je klantbeleving direct te verbeteren
Doordat zich steeds meer online afspeelt, is er een enorme strijd gaande om de aandacht van de klant. Vijf tips voor een betere klantbeleving.
Doordat zich steeds meer online afspeelt, is er een enorme strijd gaande om de aandacht van de klant. Vijf tips voor een betere klantbeleving.
De toekomst van e-commerce gaat steeds meer richting personal feeds op sociale media. Dit betekent nogal wat voor je positionering.
Bij groeiende start-ups ontstaat vaak een kloof tussen techneuten en business developers. Auto-innovator Ligthyear wist die verschilen klein te houden.
Hoe ziet e-commerce in B2B eruit? Hoe verschilt het van e-commerce in B2C en hoe personaliseer je succesvol voor zakelijke […]
Lokaal is belangrijk. Toch benutten nog maar heel weinig webshops de groeiende mogelijkheden bij Google om lokaal beter gevonden te worden.
Samen met Bart Kuijpers (mede-oprichter Coolblue) startte Maurits Roose in 2018 Royalis Investments. Acht vragen over hun visie op groeiondernemers.
Over vier à vijf jaar verloopt de meeste handel tussen producenten en leveranciers enerzijds en inkopers anderszijds via digitale kanalen. Daar zijn honderden miljarden euro’s mee gemoeid. Na de digitale transformatie op de consumentenmarkt geschiedt die nu op de zakelijke markt.
Het digitaleringsprogramma dat Schiphol in 2014 is gestart is inmiddels goed geïntegreerd in de dagelijkse praktijk van de luchthaven. Dat vertelt Floor Blekxtoon, transformation Lead bij Royal Schiphol Group, op Emerce B2B Digital.
Vermelding in Google News kan enorm veel traffic opleveren. Hoe zorg je ervoor dat je artikelen in dit overzicht terecht komen?
Bij recruitment worden het pay per post en pay per click-model vaak ingeruild voor formance based recruitment: pay per apply (PPA).
De digitale transformatie gaat sneller dan ooit en vraagt om een serieuze inspanning van organisaties. Stella Fietsen deelt haar ervaringen.
Artificial Intelligence op de klantenservice omvat meer dan alleen chatbots en kan van grote toegevoegde waarde zijn – ook op gebied van digital marketing.
Bij Ahrend in Sint-Oedenrode kon financieel topman Rolf Verspuij vorig jaar zomer nog nauwelijks de balans van de pandemie opmaken. Tegen het Eindhovens Dagblad: ‘We moeten echt goed studeren op de effecten van deze crisis op de middellange termijn. Hoe gaan bedrijven om met kantoren? Kunnen we in het thuiswerken een rol van betekenis vervullen?’ Inmiddels heeft Ahrend de bakens verzet: van kantoorinrichter tot leverancier van thuiswerkplekken.
Een stappenplan plus oefeningen om te ontdekken waar de waarde zit in het proces van probleemverkenning en ideation naar gevalideerde oplossingsrichtingen.
Merkle Nederland brengt al zijn B2B-expertise bij elkaar onder een dak en opent een zogeheten B2B hub. Daarmee wil het grootzakelijke instanties helpen met digitale transformatie op het vlak van marketing, sales, commerce en service.