Case: softwarerobots voor de routineklusjes bij Nikon
De inzet van softwarerobots (RPA) komt goed van pas bij routinematige werkzaamheden. Camerafabrikant Nikon past het toe in de praktijk.
De inzet van softwarerobots (RPA) komt goed van pas bij routinematige werkzaamheden. Camerafabrikant Nikon past het toe in de praktijk.
Lastige keuze voor fabrikanten die internationaal actief zijn: willen we een centrale of een decentrale e-commerce-structuur. Of is hybride beter?
Een drukkerij uit 1891 kan door de inzet van een webshop efficiënter en winstgevender werken, met uitmuntende cijfers voor de klanttevredenheid.
De verbinding tussen online en offline is voor merken belangrijker geworden dan ooit voor de optimale klantbeleving.
Ventilatorshop is inmiddels de grootste aanbieder van ventilatie-artikelen van Nederland. Dankzij de bouwcrisis in 2012 breidde het bedrijf uit naar consumenten, vooral doehetzelvers. Dat vertelt eigenaar Jeroen Hendriksen op Emerce B2B Digital, waarvan de presentaties vanaf vandaag bekeken kunnen worden.
Op weg naar een Europese logistieke markt door de snelle opmars van e-commerce door Corona. Hoe pakken last mile carriers dit aan?
Met Local Search kun je meer kliks en impressies scoren en tegelijkertijd een hoop tijd besparen in deze uitdagende tijd.
Hoe behaal je meer rendement met behulp van goede content over je producten op je eigen website of op marketplaces?
Drie bedrijven met samen een paar honderd jaar ondernemingsgeschiedenis in de benen vertellen op Emerce B2B Digital hoe zij hun digitale transformatie doorlopen. Kern: stel de menselijke benadering voorop.
Wat zijn de belangrijkste trends voor de komende tien jaar als het gaat om e-commerce? En gaan we inzetten op Augmented- of Virtual Reality?
Hoe breng je online personalisatie effectief in de praktijk met behulp van een customer data platform binnen je doelgroep?
Influencer marketing is booming. Steeds meer bedrijven en organisaties ontdekken de voordelen en mogelijkheden van influencers. Wat zijn de do’s en don’ts?
Bouwmaat, dé groothandel in bouwmaterialen gericht op ‘echte vakmensen’, zet tegenwoordig vol in op hyperpersonalisatie. “Als we een nieuwsbrief uitsturen, weten we al welk gereedschap de klant gebruikt,” zegt Nick Vieberink, Manager Marketing en E-commerce op Emerce B2B Digital.
Jeroen Janssen is volkomen gek van … eieren. Met zijn start-up Crazy about Eggs werkt hij aan transparantie voor de volledige keten.
Doordat zich steeds meer online afspeelt, is er een enorme strijd gaande om de aandacht van de klant. Vijf tips voor een betere klantbeleving.