Tips voor het succesvol inzetten van Local Search
Met Local Search kun je meer kliks en impressies scoren en tegelijkertijd een hoop tijd besparen in deze uitdagende tijd.
Met Local Search kun je meer kliks en impressies scoren en tegelijkertijd een hoop tijd besparen in deze uitdagende tijd.
Hoe behaal je meer rendement met behulp van goede content over je producten op je eigen website of op marketplaces?
Drie bedrijven met samen een paar honderd jaar ondernemingsgeschiedenis in de benen vertellen op Emerce B2B Digital hoe zij hun digitale transformatie doorlopen. Kern: stel de menselijke benadering voorop.
Wat zijn de belangrijkste trends voor de komende tien jaar als het gaat om e-commerce? En gaan we inzetten op Augmented- of Virtual Reality?
Hoe breng je online personalisatie effectief in de praktijk met behulp van een customer data platform binnen je doelgroep?
Influencer marketing is booming. Steeds meer bedrijven en organisaties ontdekken de voordelen en mogelijkheden van influencers. Wat zijn de do’s en don’ts?
Bouwmaat, dé groothandel in bouwmaterialen gericht op ‘echte vakmensen’, zet tegenwoordig vol in op hyperpersonalisatie. “Als we een nieuwsbrief uitsturen, weten we al welk gereedschap de klant gebruikt,” zegt Nick Vieberink, Manager Marketing en E-commerce op Emerce B2B Digital.
Jeroen Janssen is volkomen gek van … eieren. Met zijn start-up Crazy about Eggs werkt hij aan transparantie voor de volledige keten.
Doordat zich steeds meer online afspeelt, is er een enorme strijd gaande om de aandacht van de klant. Vijf tips voor een betere klantbeleving.
De toekomst van e-commerce gaat steeds meer richting personal feeds op sociale media. Dit betekent nogal wat voor je positionering.
Bij groeiende start-ups ontstaat vaak een kloof tussen techneuten en business developers. Auto-innovator Ligthyear wist die verschilen klein te houden.
Hoe ziet e-commerce in B2B eruit? Hoe verschilt het van e-commerce in B2C en hoe personaliseer je succesvol voor zakelijke […]
Lokaal is belangrijk. Toch benutten nog maar heel weinig webshops de groeiende mogelijkheden bij Google om lokaal beter gevonden te worden.
Samen met Bart Kuijpers (mede-oprichter Coolblue) startte Maurits Roose in 2018 Royalis Investments. Acht vragen over hun visie op groeiondernemers.
Over vier à vijf jaar verloopt de meeste handel tussen producenten en leveranciers enerzijds en inkopers anderszijds via digitale kanalen. Daar zijn honderden miljarden euro’s mee gemoeid. Na de digitale transformatie op de consumentenmarkt geschiedt die nu op de zakelijke markt.