More stories

Tips voor het succesvol inzetten van Local Search

Met Local Search kun je meer kliks en impressies scoren en tegelijkertijd een hoop tijd besparen in deze uitdagende tijd.

B2B Digital

In 4 stappen naar een hogere conversie met productcontent

Hoe behaal je meer rendement met behulp van goede content over je producten op je eigen website of op marketplaces?

B2B Digital
Premium

Emerce B2B Digital: Menselijke benadering voorop

Drie bedrijven met samen een paar honderd jaar ondernemingsgeschiedenis in de benen vertellen op Emerce B2B Digital hoe zij hun digitale transformatie doorlopen. Kern: stel de menselijke benadering voorop.

E-commerce

Drie cruciale trends voor dit decennium

Wat zijn de belangrijkste trends voor de komende tien jaar als het gaat om e-commerce? En gaan we inzetten op Augmented- of Virtual Reality?

Augmented Reality

Effectieve personalisatie met een customer data platform

Hoe breng je online personalisatie effectief in de praktijk met behulp van een customer data platform binnen je doelgroep?

B2B Digital

De zeven meest gemaakte fouten bij influencer marketing

Influencer marketing is booming. Steeds meer bedrijven en organisaties ontdekken de voordelen en mogelijkheden van influencers. Wat zijn de do’s en don’ts?

Influencer marketing
Premium

Emerce B2B Digital: ‘Koffie drinken met de klant werkt vaak nog het beste’

Bouwmaat, dé groothandel in bouwmaterialen gericht op ‘echte vakmensen’, zet tegenwoordig vol in op hyperpersonalisatie. “Als we een nieuwsbrief uitsturen, weten we al welk gereedschap de klant gebruikt,” zegt Nick Vieberink, Manager Marketing en E-commerce op Emerce B2B Digital.

B2B Digital

Start-up Crazy about Eggs streeft naar blije boeren en vrije kippen

Jeroen Janssen is volkomen gek van … eieren. Met zijn start-up Crazy about Eggs werkt hij aan transparantie voor de volledige keten.

Start-ups

Vijf tips om je klantbeleving direct te verbeteren

Doordat zich steeds meer online afspeelt, is er een enorme strijd gaande om de aandacht van de klant. Vijf tips voor een betere klantbeleving.

B2B Digital

Hoe je personal feeds inzet voor conversie- en omzetgroei

De toekomst van e-commerce gaat steeds meer richting personal feeds op sociale media. Dit betekent nogal wat voor je positionering.

B2B Digital

The valley of death: waarom redt de ene start-up het wel en de ander niet?

Bij groeiende start-ups ontstaat vaak een kloof tussen techneuten en business developers. Auto-innovator Ligthyear wist die verschilen klein te houden. 

Start-ups

Personalisatie in de spare parts industrie – B2B niet hetzelfde als B2C

Hoe ziet e-commerce in B2B eruit? Hoe verschilt het van e-commerce in B2C en hoe personaliseer je succesvol voor zakelijke […]

B2B Digital

Een lokale strategie opzetten in Google

Lokaal is belangrijk. Toch benutten nog maar heel weinig webshops de groeiende mogelijkheden bij Google om lokaal beter gevonden te worden. 

B2B Digital

Tech-investeerder Maurits Roose: ‘Geld is er genoeg, ervaring is schaars’

Samen met Bart Kuijpers (mede-oprichter Coolblue) startte Maurits Roose in 2018 Royalis Investments. Acht vragen over hun visie op groeiondernemers.   

Start-ups
Premium

Onderzoek DHL: 80% B2B-handel gaat online per 2025

Over vier à vijf jaar verloopt de meeste handel tussen producenten en leveranciers enerzijds en inkopers anderszijds via digitale kanalen. Daar zijn honderden miljarden euro’s mee gemoeid. Na de digitale transformatie op de consumentenmarkt geschiedt die nu op de zakelijke markt.

B2B Digital