Jamie Oliver in zee met HelloFresh
Jamie Oliver verbindt zich, in commerciële zin, aan HelloFresh. De Engelse populaire kok gaat recepten leveren voor in de wekelijkse versdozen in zes landen.
Jamie Oliver verbindt zich, in commerciële zin, aan HelloFresh. De Engelse populaire kok gaat recepten leveren voor in de wekelijkse versdozen in zes landen.
Virtual Reality heeft zijn weg naar onze huiskamers nog niet gevonden, maar er komen steeds meer nieuwe, spectaculaire toepassingen. Wie wordt daar nou niet enthousiast van? Dat er binnen marketing ook veel mogelijkheden zijn is duidelijk. Recent lanceerde Terre des Hommes een eigen Virtual Reality Experience.
Dropbox houdt zijn eerste merkbouwende campagne ooit, bedoeld om zich te positioneren als favoriete digitale samenwerk- en creatieplek. Dit naar aanleiding van Paper, een concurrent van Google Docs.
Het Duitse high end fashion merk Hugo Boss scoort 25.815 likes en 413 shares met de lancering van #AskMats. Een Q&A met Duitslands bekendste voetballer Mats Hummel. Deze week bespreken we hoe je als merk je engagement en bereik kan verhogen door samen te werken met sporters, creatieven en acteurs.
Booking.com vroeg reizigers wereldwijd hun leukste vakantiemomenten te delen. Vier bekende ontwerpers bewerkten een selectie foto’s tot digitale kunstwerken en stuurden die terug via sociale media.
Het advertisingprogramma van Instagram wordt donderdag in Nederland officieel gepresenteerd, maar de eerste campagne draait al. Bij Unilevermerk Hellmann’s.
Hygiënemerk Libresse lanceert vandaag een nieuwe social mediacampagne, die jonge vrouwen moeten stimuleren om zonder angst in het leven te staan.
Renault is een nieuwe campagne gestart, ‘Renault Design Awards 2015’. Daarin brengen jonge designers een kernwaarde van Renault duidelijk naar voren: design.
Modemerk Burberry heeft zijn nieuwe collectie in première genomen op Snapchat, daags voor de fysieke shows in de Londen.
Op kosten van NS International naar Parijs, daar een hele dag rondstruinen en vervolgens bijdragen aan een e-book. Dit alles zet NS in bij zijn nieuwe contentmarketingcampagne.
Vodafone houdt als eerste een maand lang een campagne op Snapchat om de jonge doelgroep bekend te maken met zijn nieuwe prepaidaanbod.
Met een verkiezing voor slimste netwerker op LinkedIn haakt Volkswagen in op de statusgevoeligheid die leaserijders kenmerkt. En voert hen tijdens de awardshow met informatie over de nieuwste aanwinst, de Passat 500.
De Makeup Genius app is een regelrechte hit gebleken voor L’Oréal. De app zorgde voor een grotere merkbeleving onder de eigen doelgroep en is direct ondersteunend aan sales. Daarnaast ging het aan de haal met een groot aantal prijzen in Cannes. Chinese consumenten spelen een belangrijke rol in het succes van de app. Maar liefst 4.7 miljoen van de veertien miljoen downloads zijn afkomstig uit China. Dat heeft niet alleen te maken met het enorme achterland maar met name door culturele verschillen. Een kijkje in de keuken van deze succesvolle app.
De bekende Nederlandse vloggers Cinemates hebben de nieuwe Vodafone commercial in het kader van de campagne Power to the Prepaid People geregisseerd. Een handvol prepaid-gebruikers kreeg 48 uur de tijd om een commercial te bedenken, te registreren en te monteren.
De selfie is terug van weg geweest. Victoria’s Secret roept haar bezoekers op selfies te maken in de winkel bij een speciale spiegel en deze vervolgens te delen bij een verkoopmedewerker. De activatiecampagne moet de bekendheid van haar nieuwe parfumlijn Tease vergroten onder een relevante doelgroep.