Zo voorkom je Sample Ratio Mismatch (SRM): check!
Bij online experimenten kan een sample ratio mismatch (SRM) optreden. Met een handige truc is dit eenvoudig te checken en te voorkomen.
Bij online experimenten kan een sample ratio mismatch (SRM) optreden. Met een handige truc is dit eenvoudig te checken en te voorkomen.
In tien jaar tijd is de kijk van ABN Amro op de interactie met de klant totaal veranderd. Hoe CRO en UX alles omgooiden binnen de bank.
Gedragsverandering in een organisatie realiseren is een grote opgave. Een gedragsmodel kan helpen om een organisatie CRO te laten omarmen.
Meten is weten, ook in het digitale tijdperk. Digitaal meten is extra complex en onjuiste statistieken trekken de marketingstrategie scheef.
Hoe breng je versnelling in Conversion Rate Optimalization? Met de juiste rolverdeling in CRO-teams en door meer te testen en experimenteren.
Inzet van AI om de gebruikerservaringen te verbeteren is geen toekomstmuziek meer. AI-personalisatie helpt om relevanter voor klanten te zijn.
Conversieoptimalisatie = A/B-testen? Klopt niet. Vaak heb je niet genoeg bezoekers om goed te A/B-testen, maar wel genoeg voor een andere aanpak.
Het wegvallen van 3rd party cookies is onhandig, maar voor conversie-attributie zeker niet het einde van de wereld.
Ook online is een persoonlijke beleving de norm. Een (hyper)persoonlijke benadering van klanten leidt tot betere conversie. Hoe? Met een headless CMS.
Local Inventory Ads van Google Shopping tonen je winkelvoorraad aan potentiële klanten in de buurt. HORNBACH kreeg de conversiewaarde er flink mee omhoog.
Body&Fit, aanbieder van voedingssupplementen optimaliseerde de website. Belangrijkste ingrediënten: zicht op de de gebruikers maar vooral op de juiste data.
Als Nederlandse webshop leveren in België? Let op: Belgische consumenten hebben andere verwachtingen. Drie adviezen over de bezorging op basis van cijfers.
Met andere conversiemetingen kan je op basis van vaak onontgonnen bronnen je campagne-aansturing aanmerkelijk verbeteren. Maar hoe doe je dat?
Conversie optimalisatie: de heilige graal van gisteren is vandaag alweer achterhaald. Cultuur en organisatie, on-site personalisatie, psychologie, culture of experimentation, UX en mobile-first-optimalisatie. Het is maar een greep uit het aanbod van presentaties op Emerce Conversion, dat 24 juni voor de tweede keer op rij virtueel wordt gehouden.
Wat doet een goed doel dat fondsen werft via live evenementen in coronatijd? Non-profit “R U OK?” boog de fondsenwervingstrategie vorig jaar succesvol om.