More stories

ANWB winnaar DDMA Customer Data Award 2020

De winnaar van de DDMA Customer Data Award 2020 is vandaag bekend gemaakt. ANWB wist dit jaar de jury het meest te imponeren en ging er met de hoofdprijs vandoor. De vereniging liet daarmee de andere genomineerde organisaties DPG Media en Jumbo Supermarkten achter zich.

Conversie

‘Webwinkels investeren in versnellen CRO-testen’

Webwinkels investeren sinds de uitbraak van het coronavirus meer in het optimaliseren van de conversieratio’s op hun site. Anders gezegd: in het wegnemen van drempels in het aankoopproces.

Marketing

Conversie: zo haal je de opstartfouten uit je digitale initiatief

Het aantal nieuwe digitale initiatieven is nog nooit zo groot geweest. Waar moet je vanuit conversie-oogpunt op letten bij je verkoopsite?

Conversie

Booking.com, ABN en Centraal Beheer op Emerce Conversion

Hoe speel je de winnende zet in conversie? Emerce Conversion, op 2 december geheel virtueel, biedt je de nieuwste inzichten, treffende tactieken, voorbeeldige cases, grootste mislukkingen en duidelijke how-to’s voor maximaal resultaat in Conversion Rate Optimalization. Je hoort het van een groot aantal topsprekers, beslissers en pro’s in CRO, UX, content en e-commerce.

Conversie

Op weg naar een cultuur van experimenteren

Organisaties met een digitaal product zullen het zonder een experimenteercultuur bijzonder lastig krijgen om de aandacht van de gebruiker voor zich te blijven winnen

Conversie

1,5 miljoen euro voor beautyplatform We Are Eves

Het onafhankelijke beautyplatform We Are Eves haalt 1,5 miljoen euro op bij venture capital-bedrijf Tablomonto en het Amerikaanse HearstLab.

Conversie

Webshop Trendx rommelt met reviews

Consumentenprogramma Kassa ontvangt veel klachten over de beoordelingen bij webshop Trendx. Op hun website staan maar liefst 13.000 reviews, waarvan 97 procent de maximale score van 5 sterren heeft.

Conversie

Een deep dive in de conversiefunnel – het dashboard van HEMA

Conversieratio is één van de belangrijkste inzichten waarmee succes wordt beoordeeld binnen e-commerce.

Conversie

Belgische MediaMarkt lanceert live shoppingsessies

MediaMarkt introduceert live shopping op de Belgische markt. Vanaf 10 oktober vinden elke zaterdagvoormiddag interactieve sessies, waarbij klanten telkens tien producten in een ander thema kunnen ontdekken. De sessies, weet Retaildetail, gaan van start met de tien favoriete smartphones van MediaMarkt.

Conversie

Emerce eDay: beoordelingen onmisbaar voor Bugaboo

Bugaboo is een succesvolle Nederlandse fabrikant van kinderwagens die zijn internationale doorbraak te danken heeft aan de populaire Amerikaanse tv-serie Sex And The City, waar de wagen een paar seconden in beeld verscheen. Film- en popsterren wilden vervolgens allemaal een stijlvolle Bugaboo voor hun kleintje: van Madonna tot de Beckhammetjes.

Conversie

CRO Awards voor Intergamma, PostNL, DPG Media en VodafoneZiggo

De DDMA Dutch CRO Awards zijn dit jaar gewonnen door Intergamma, PostNL, DPG Media en VodafoneZiggo. Tele2 sleepte de publieksprijs in de wacht.

Conversie

Vergeet ROAS. Focus op POAS

E-commerce bedrijven spenderen doorgaans vele duizenden euro’s aan online advertising. Alleen is opzetten, opschalen of zelfs pauzeren van campagnes niet […]

Conversie

DPG Media, Lampenlicht.nl, PostNL en VodafoneZiggo genomineerd door CRO Awards

Intergamma, DPG Media, Lampenlicht.nl, PostNL, VodafoneZiggo, Tele2 en Voetbaldirect.nl maken kans op de DDMA Dutch CRO Awards 2020 die 1 oktober worden uitgereikt.

Conversie

Emerce Fashion: ‘Tonnen meer omzet met conversie-optimalisatie’

Modeverkopers, en webwinkels in het algemeen, kunnen tonnen en miljoenen euro’s extra omzet realiseren als ze de gebruikerservaring een beetje verbeteren. Daarvoor moeten ze wel structureel aan A/B-testen.

Conversie

A/B testen in het hoogseizoen, doen of niet doen?

Vaak gehoord: in het hoogseizoen voeren wij geen A/B testen uit. De reden is dan meestal om zoveel mogelijk risico te vermijden.

Conversie