More stories

De perfecte checkout: zo doe je dat

In de betaalfase haken veel online klanten toch nog af. Dat is zonde. Verhoog je conversie met deze laagdrempelige aanpassingen.

E-commerce

Doe je voordeel met deze vijf lessen uit vijf jaar e-commerce

Hans Baakman zette een zeer succesvolle webshop met fietsproducten op. Vijf jaar praktijkervaring samengevat in vijf waardevolle lessen.

E-commerce
Premium

Emerce Fashion: ‘Personalisatie is belangrijk, maar inspiratie ook’

Iedereen is het er over eens dat personalisatie de volgende belangrijke slag in e-commerce optimalisatie is. Maar staar je er niet op blind, waarschuwt Stefan van Opstal van Tweakwise op Emerce Fashion. Inspireren is minstens zo belangrijk.

Conversie

Maak van een zoeker een boeker: neuromarketing in de praktijk

Je krijgt zes seconden aandacht. Wil je weten hoe je van klanten ambassadeurs kan maken? Met kennis van neuromarketing kan je je doelen sneller bereiken.

Conversie

Hogere conversie met gamification

Gamification wordt allang niet meer alleen in de game-industrie toegepast. Gamification zorgt namelijk voor hogere conversies en meer engagement.

Conversie
Premium

Storytelling centraal bij nieuwe website Louwman Exclusive

Louwman Exclusive, dealer en partner van diverse exclusieve auto- en supercarmerken, lanceert een nieuw online platform. De nadruk ligt op storytelling. Medewerkers leggen uit wat elke auto uniek maakt.

Contentmarketing

Hoe combineer je CRO met scrum?

Met een koppeling tussen CRO en agile werken kun je wellicht beter inspelen op de behoefte van je klanten. Hoe combineer je beide werkwijzen?

Strategy

Netprofiler: vijf drivers voor online groei

Hoe kan je anno nu sneller groeien met online marketing? Een methode om snel de beste mogelijkheden te vinden in je eigen situatie.

Analytics

Omzet maximaliseren? Schapindeling optimaliseren!

Conversie-optimalisatie door gedrag te relateren aan producteigenschappen: een stappenplan voor 50% omzetgroei door optimale productpresentatie.

Conversie

Conversie-optimalisatie door A/B-testen: 9 winnende tips

Rendabel en succesvol organiseren van conversie-optimalisatie door A/B-testen: hoe halen grote fashion-spelers het meeste rendement uit hun CRO-programma?

Conversie

Optimaliseer Smart Shopping Campagnes: stuur op omzet én marge

Door inzet van Smart Shopping Campagnes profiteer je van de automation van Google. Maar, hoe optimaliseer je deze geautomatiseerde campagnes dan? 

Online marketing

E-commerce in tijden van corona: tips van Nikkie en Nubikk

Procesoptimalisatie voor het nieuwe normaal: minder kosten en meer omzet door een ruime focus op de hele bedrijfsautomatisering.

Conversie

Gebruik een analyse-tool náást Google Analytics

Tools als Microsoft Clarity of Hotjar zijn gratis of bijna gratis. En ze geven een beter beeld van hoe bezoekers zich over je site bewegen. Zo zet je ze in.   

Online marketing

In 5 stappen naar een succesvolle business case voor online B2B-marketing

Wat mag een lead maximaal kosten? Hoe je met een gedegen business case en continu experimenteren je online resultaten maximaliseert.

B2B Digital

Case: Een native app voor de echte HEMA-fan

Een native shop bouwen en het bestaande loyalty-programma ondersteunen. Dat was de uitdaging bij het ontwerpen en bouwen van de nieuwe app voor HEMA. 

Digital Design