Traditionele conversie optimalisatie werkt niet (meer)
De discussie over het einde van cookies en het effect op conversie is niet zinvol want traditionele conversie optimalisatie is al een ‘race to the bottom’.
De discussie over het einde van cookies en het effect op conversie is niet zinvol want traditionele conversie optimalisatie is al een ‘race to the bottom’.
Op donderdag 4 november wordt wederom het beste werk in conversion rate optimisation (CRO) bekroond tijdens de DDMA Dutch CRO Awards. Ambitieuze CRO-specialisten kunnen vanaf vandaag een case indienen in vier categorieën: Conversie, Mobiel, Personalisatie en Acquisitie.
De ‘cookie-apocalyps’ van 2022 komt dichterbij. Hoe ziet de toekomst eruit op gebied van targeting, tracking, resultaat, meting en attributie?
In de betaalfase haken veel online klanten toch nog af. Dat is zonde. Verhoog je conversie met deze laagdrempelige aanpassingen.
Hans Baakman zette een zeer succesvolle webshop met fietsproducten op. Vijf jaar praktijkervaring samengevat in vijf waardevolle lessen.
Iedereen is het er over eens dat personalisatie de volgende belangrijke slag in e-commerce optimalisatie is. Maar staar je er niet op blind, waarschuwt Stefan van Opstal van Tweakwise op Emerce Fashion. Inspireren is minstens zo belangrijk.
Je krijgt zes seconden aandacht. Wil je weten hoe je van klanten ambassadeurs kan maken? Met kennis van neuromarketing kan je je doelen sneller bereiken.
Gamification wordt allang niet meer alleen in de game-industrie toegepast. Gamification zorgt namelijk voor hogere conversies en meer engagement.
Louwman Exclusive, dealer en partner van diverse exclusieve auto- en supercarmerken, lanceert een nieuw online platform. De nadruk ligt op storytelling. Medewerkers leggen uit wat elke auto uniek maakt.
Met een koppeling tussen CRO en agile werken kun je wellicht beter inspelen op de behoefte van je klanten. Hoe combineer je beide werkwijzen?
Hoe kan je anno nu sneller groeien met online marketing? Een methode om snel de beste mogelijkheden te vinden in je eigen situatie.
Conversie-optimalisatie door gedrag te relateren aan producteigenschappen: een stappenplan voor 50% omzetgroei door optimale productpresentatie.
Rendabel en succesvol organiseren van conversie-optimalisatie door A/B-testen: hoe halen grote fashion-spelers het meeste rendement uit hun CRO-programma?
Door inzet van Smart Shopping Campagnes profiteer je van de automation van Google. Maar, hoe optimaliseer je deze geautomatiseerde campagnes dan?
Procesoptimalisatie voor het nieuwe normaal: minder kosten en meer omzet door een ruime focus op de hele bedrijfsautomatisering.