Eline Deijs krijgt leiding mediatak Candid
Eline Deijs treedt per 1 juni aan als managing director van de mediatak van Candid. Zij wordt eindverantwoordelijk voor alle mediadienstverlening bij de bureaugroep.
Eline Deijs treedt per 1 juni aan als managing director van de mediatak van Candid. Zij wordt eindverantwoordelijk voor alle mediadienstverlening bij de bureaugroep.
Intergamma heeft besloten om media- en datastrategie, planning en inkoop onder te brengen bij dentsu. Voor de inzet van digitale media was Intergamma al klant bij dentsu. Het account komt van Mindshare.
Vandaag maakt Emerce aan het einde van de middag de winnaars bekend van de Dutch Interactive Awards. De awardshow rondom de uitreiking is per video live te bekijken.
Geert Rietbergen gaat aan de slag bij Macaw en wordt daar verantwoordelijk voor de internationale groeiambities.
Digitaal bureau Dept heeft in totaal elf onderscheidingen binnengehaald bij de Webbe Awards voor hun werk voor Van Gogh Museum, Honig, Muuto, SteelSeries en GANNI. Samen met BASIC® (part of Dept) werden awards gewonnen voor onder andere Patagonia en Google.
Marketingbaas Margriet de Kroon verlaat recruitmentspecialist YoungCapital en gaat aan de slag als managing director creatief bureau HERC.
Clarity, het internationale bureau voor geïntegreerde communicatie, neemt 3WhiteHats over, een creatief digital marketingbureau gespecialiseerd in SEO, PPC (Pay-per-click) en Analytics.
Op 1 september betrekken digitale bureaus dentsu en creative agency dentsuACHTUNG! samen het vernieuwde pand in de Houthavens aan de Moermanskkade.
Mischa Schreuder wordt per direct Creative Partner bij bureau Fitzroy in Amsterdam. Het bureau wil met zijn komst enerzijds grotere merken gaan bedienen en anderzijds ook meer zelf gaan investeren in eigen producten.
Digitaal bureau 4NG neemt voor een onbekend bedrag branchegenoot Netvlies over. Naast technologische kennis op het gebied van Drupal, WordPress, Symfony en Sylius voegt 4NG met Netvlies ook veel strategische kennis en marketingervaring toe.
Rakuten Kobo heeft Mad. Avenue gekozen als social bureau voor de Nederlandse markt.
De overname van fullservice digitaal bureau Stendahls uit Göteborg is voor Intracto Group de eerste overname buiten de thuismarkt Benelux. Komende kwartalen zullen er meer aankopen in deze noordelijke regio plaatsvinden.
Hans Maltha, de oprichter van het Rotterdamse agency Burst dat vorig jaar toetrad tot de Intracto Group, zal samen met zijn collega’s uit de groep starten aan de volgende fase van het project: het voorbereiden op een gezamenlijke marktbenadering.
Codezilla, met zijn 25 front-end development-experts, worden onderdeel van Intracto Group. Het bedrijf slaat hiermee zijn derde slag in twee weken tijd.
Reclamegroep Omnicom (DDB, BBDO en TBWA) sluit het eerste kwartaal van 2021 af met een nettowinst van 287 miljoen dollar versus 258 miljoen een jaar geleden. De omzet steeg licht naar 3,4 miljard dollar.