Management neemt Concept7 over van Het Hoofdkantoor
Het management van strategisch ontwerpbureau Concept7 wordt volledig eigenaar van het bedrijf. Zij nemen het bureau over van Het Hoofdkantoor.
Het management van strategisch ontwerpbureau Concept7 wordt volledig eigenaar van het bedrijf. Zij nemen het bureau over van Het Hoofdkantoor.
Het jaarlijkse event van belangenorganisatie Dutch Digital Agencies vindt op 25 juni nog een keer gratis, digitaal plaats. Het thema is: ‘Meet you on the other side’; metaverses en spiegelwerelden zoals VR. Een inspirerende line-up die bezoekers de zomer doorhelpt.
Is de webshop wel toegankelijk voor bezoekers met een handicap? Wetten dwingen ertoe om daarover na te denken. Een nieuwe zelfscanner van Thuiswinkel.org helpt ondernemers hun gedachten hierover te ordenen.
Kantar neemt de Amsterdamse crossmedia effect tracking specialist MeMo2 over voor een niet nader bekend gemaakt bedrag.
Eline Deijs treedt per 1 juni aan als managing director van de mediatak van Candid. Zij wordt eindverantwoordelijk voor alle mediadienstverlening bij de bureaugroep.
Intergamma heeft besloten om media- en datastrategie, planning en inkoop onder te brengen bij dentsu. Voor de inzet van digitale media was Intergamma al klant bij dentsu. Het account komt van Mindshare.
Vandaag maakt Emerce aan het einde van de middag de winnaars bekend van de Dutch Interactive Awards. De awardshow rondom de uitreiking is per video live te bekijken.
Geert Rietbergen gaat aan de slag bij Macaw en wordt daar verantwoordelijk voor de internationale groeiambities.
Digitaal bureau Dept heeft in totaal elf onderscheidingen binnengehaald bij de Webbe Awards voor hun werk voor Van Gogh Museum, Honig, Muuto, SteelSeries en GANNI. Samen met BASIC® (part of Dept) werden awards gewonnen voor onder andere Patagonia en Google.
Marketingbaas Margriet de Kroon verlaat recruitmentspecialist YoungCapital en gaat aan de slag als managing director creatief bureau HERC.
Clarity, het internationale bureau voor geïntegreerde communicatie, neemt 3WhiteHats over, een creatief digital marketingbureau gespecialiseerd in SEO, PPC (Pay-per-click) en Analytics.
Op 1 september betrekken digitale bureaus dentsu en creative agency dentsuACHTUNG! samen het vernieuwde pand in de Houthavens aan de Moermanskkade.
Mischa Schreuder wordt per direct Creative Partner bij bureau Fitzroy in Amsterdam. Het bureau wil met zijn komst enerzijds grotere merken gaan bedienen en anderzijds ook meer zelf gaan investeren in eigen producten.
Digitaal bureau 4NG neemt voor een onbekend bedrag branchegenoot Netvlies over. Naast technologische kennis op het gebied van Drupal, WordPress, Symfony en Sylius voegt 4NG met Netvlies ook veel strategische kennis en marketingervaring toe.
Rakuten Kobo heeft Mad. Avenue gekozen als social bureau voor de Nederlandse markt.