Wat zijn de voordelen van een CSS?
40% van de Nederlandse webshops bespaart op Shopping Ads door middel van een CSS-partner. Lees in dit artikel hoe de CSS-korting werkt.
40% van de Nederlandse webshops bespaart op Shopping Ads door middel van een CSS-partner. Lees in dit artikel hoe de CSS-korting werkt.
Intracto Group kondigt vandaag zijn zoveelste Nederlandse overname aan. Het Haagse Force451 wordt toegevoegd aan het Belgische full-servicebureau.
Reprise Digital zet de digitale mediawerkzaamheden van verzekeraar Interpolis voort. De samenwerking omvat de digitale strategie, -experience, -media en -content werkzaamheden.
Growth Marketing is populair. Maar wat betekent dit nu eigenlijk echt? En is deze werkwijze geschikt voor elk bedrijf? De randvoorwaarden en werkwijzen.
S4Capital lanceert Media.Monks, een nieuw, overkoepelend merk dat de merken MediaMonks en MightyHive integreert. Beiden worden visueel vertegenwoordigd in een dynamisch logo met de iconische zeshoek van MightyHive.
De Spotler Group neemt branchegenoot Squeezely op in haar groeiende portfolio van gelijkgestemde marketingtechnologiebedrijven. Financiële details zijn niet bekend gemaakt.
Tienduizenden interacties vanuit 141 landen. De gepersonaliseerde campagne rond Team Jumbo-Visma zorgde tijdens de Tour de France wereldwijd voor buzz.
De Franse mediagigant Vivendi meldt nabeurs dat de omzet in de eerste helft van het jaar met 49 procent is gestegen ten opzichte van een jaar eerder, mede dankzij goed resultaten van muziekdochter Universal.
BLEND360 neemt het Nederlandse digitale transformatie adviesbureau Engagement Factory uit Eindhoven over voor een onbekend bedrag.
Marcel van der Heijden, die in het verleden oprichter en managing director was van A friend of mine, lanceert samen met Allard Warmelink en Orsi Szentes het nieuwe bureau GoodKarma.
Digital marketinggroep Happy Horizon pleegt met de aankoop van Viduate uit IJsselstein zijn zevende overname in zeven maanden tijd.
De Franse mediagroep Publicis meldt een organische groei van 17 procent over het derde kwartaal. Een jaar geleden geleden leverde de groep nog 13 procent in.
Handpicked agencies lanceert een nieuw mediabureau Featly. Het negende bureau binnen dit collectief richt zich vanuit Amstelveen op datagedreven media strategie, inkoop en planning.
Publicis Groupe Benelux neemt Boomerang over. Het bureau wordt vanaf heden geïntegreerd in Publicis Benelux waarvan Jacco ter Schegget CEO is. Boomerang zal onder eigen naam op de huidige locatie blijven opereren.
ID Factory sluit zich aan bij NOBEARS. De twee marketingbedrijven vormen een nieuw collectief van meer dan 80 specialisten die zich richten op strategie, concept, design, ontwikkeling en marketing voor uiteenlopende (inter)nationale merken.