More stories

Creatief digitaal bureau CODE D’AZUR opent vestiging in Texas, trekt directeur aan

Creatief digitaal bureau CODE D’AZUR heeft Jordi Romkema, oprichter van Superhero Cheesecake, aangetrokken als directeur Noord-Amerika. Hij zal nieuwe vestiging van het bureau in Austin, Texas opstarten.

Digital Agencies

Merkle Nederland officieel van start, afscheid van oude bureaunamen

Merkle Nederland gaat vanaf vandaag officieel van start. De 330 medewerkers van de bureaus Oogst, Your Social, aFrogleap, OFS en […]

Digital Agencies

MediaMonks fuseert met firewood uit Silicon Valley

Digitaal bureau MediaMonks fuseert met firewood, een internationaal marketingbedrijf gevestigd in Silicon Valley.

Digital Agencies

Mark de Greeff (Dutch Design Week): ‘We willen minimaliseren en doelgroepen beter verbinden’

Voor de chief marketing officer van één van de bekendste festivals over design en creatie praat Mark de Greeff opvallend gedetailleerd over strategie en technologie. Hij vertelt over het opbouwen van ‘audiences’ en de implementatie van de Salesforce cloud bij de Dutch Design Week. Of hij niet vooral te maken heeft met een doelgroep die de digitale middelen kritisch beoordeelt op esthetiek? Lachend: “Absoluut, dat is een interessant spanningsveld. Maar de vorm volgt altijd op functie. Belangrijker is om interessante verbindingen te laten ontstaan.”

Digital Design

Youwe koopt Engelse bureau SuccessFlow

Digital agency Youwe krijgt met de overname van SuccesFlow een tweede positie op de Engelse markt. Na Londen heeft het nu ook acctiviteiten in Leeds.

Venture

Brego Keller wordt COO van Publicis Groupe Nederland

Brego Keller wordt Chief Operating Officer (COO) van Publicis Groupe Nederland. Vanaf 1 oktober gaat hij leiding geven aan de Nederlandse operatie van Publicis Groupe met de bijbehorende bureaumerken. De komst van Keller is onderdeel van een strategische reorganisatie.

Marketing

Intracto groeit aanzienlijk met overname GUC Agency

Het door Waterland gefinancierde Intracto Group groeit door de overname van GUC Agency uit Amsterdam met 105 man tot 345 in Nederland en 725 in de Benelux.

Digital Agencies

Abovo Media neemt digitaal marketingbureau Maxlead over

Abovo Media heeft digitaal marketingbureau Maxlead overgenomen. De twee bureaus behouden hun bestaande identiteit en blijven gehuisvest in respectievelijk Hoorn en Oegstgeest.

Digital Agencies

25 Nederlandse finalisten voor Lovie Awards

Dept, Bitfactory, Fabrique, MediaMonks, Ogilvy Amsterdam, One Shoe en Code D’Azur behoren tot de 25 Nederlandse finalisten van de Lovie Awards, een zusje van de internationale Webby Awards. De Lovie Awards onderscheiden het meest creatieve digitale werk in Europa.

Digital Agencies

NOSUCH Group neemt belang in B.Made

Bureau NOSUCH wil versneld groeien en neemt via een nieuw opgerichte holding een belang in B.Made.

Digital Agencies

Blue Field Agency neemt Immense, Link Design, Totta Research en Totta data lab over

De marketingbedrijven Immense, Link Design, Totta Research en Totta data lab opereren voortaan onder de vlag van Bluefield. Dit najaar zullen de bedrijven – alle gevestigd in Amsterdam – verhuizen naar één gezamenlijk pand.

Digital Agencies

Nieuwe eigenaar voor Buro N11

Erik Hardick is de nieuwe eigenaar van online marketingbureau Buro N11 uit Bodegraven. Daarmee breekt een nieuw hoofdstuk aan in de ruim 28-jarige historie van het bedrijf.

Digital Agencies

Marketing automation specialist Rise + Shine overgenomen door Springbok

De Belgische marketing automation specialist Rise + Shine maakt voortaan deel uit van digitaal communicatie- en servicebureau Springbok uit Mechelen. Financiële details zijn niet bekend gemaakt.

Marketing automation

TAB opent kantoor in Nederland

TAB, ook wel The App Business, opent zijn tweede buitenlandse kantoor en doet dat in Amsterdam.

Tech

Bureau Vet naar Amsterdam

Bureau Vet, een Brabantse specialist in online marketing, website-ontwikkeling en HubSpot, opent een nieuwe vestiging in Amsterdam.

Digital Agencies