More stories

Premium

Doop Enschede neemt Triggerfish uit Zwolle over

Doop Creative Digital Heroes heeft Triggerfish uit Zwolle overgenomen. Net als Doop is Triggerfish ‘digitaal gedreven’ met de focus op een mix van branding, technologie en data. Het bureau bestaat uit 16 mensen en blijft vanuit Zwolle opereren.

Digital Agencies
Premium

Grand Italia en Havas Media zetten samenwerking voort

Havas Media behoudt GB Foods als klant, hier vooral bekend van Grand Italia. Havas is al tien jaar verbonden aan GB Foods, een top 5 voedseladverteerder in ons land.

Digital Agencies
Premium

Britse reclame-industrie: klimaatneutraal per 2030

Alle grote namen van de Britse online en offline reclame-industrie willen per 2030 klimaatneutraal werken. Ze formuleren meetbare doelen en beloven daar actief naar te handelen.

Online advertising
Premium

Jules Hooijer en Ido Sharon versterken strategie Havas

Havas Amsterdam heeft twee seniors, Ido Sharon en Jules Hooijer, aangetrokken. Hooijer is de nieuwe Strategy Lead van het bedrijf.

Digital Agencies

Case: Een native app voor de echte HEMA-fan

Een native shop bouwen en het bestaande loyalty-programma ondersteunen. Dat was de uitdaging bij het ontwerpen en bouwen van de nieuwe app voor HEMA. 

Digital Design
Premium

Dept doet Britse overname

Digitaal bureau Dept koopt met Byte uit Londen een specialist in marketingtechnologie en 150 medewerkers op locatie.

Digital Agencies
Premium

Michiel van Turnhout gaat digitale footprint Publicis verstevigen

Michiel van Turnhout (42) is aangesteld als Business Development Lead bij marketingbureau Publicis om de digitale dienstverlening te versterken.

Digital Agencies
Premium

Brand New Galaxy opent kantoor in Amsterdam

Marketing- en technologiebedrijf Brand New Galaxy gaat zijn West-Europese activiteiten vanuit Amsterdam aansturen.

Digital Agencies

Nog twee weken voor nominaties Dutch Interactive Awards

Over twee weken, op dinsdag 2 maart, sluit de inschrijftermijn voor de Dutch Interactive Awards 2021 (#dia21). Bureaus kunnen tot die tijd hun beste werk van 2020 inzenden.

Marketing
Premium

MediaMonks koopt team The Odd Shop

MediaMonks wil meer werk voor overheidsinstanties gaan verrichten en koopt daarop het hele team van het creatieve bureau The Odd Shop.

Digital Agencies
Premium

EBay Classifieds Group Benelux kiest Happiness als creative lead voor Marktplaats & 2dehands

EBay Classifieds Group Benelux kiest Happiness als creative lead voor Marktplaats en 2dehands. Het bureau werkt sinds 2013 al voor 2dehands.be, de Belgische tegenhanger van Marktplaats en behaalde met de campagne Het leven staat nooit stil in 2017 een Gouden Effie.

Marketing
Premium

Mia Interactive komt Intracto Group versterken

Het Antwerpse Mia Interactive komt Intracto Group versterken. Het bureau telt 20 experts in strategie, webontwikkeling en online marketing.

Digital Agencies
Premium

Jeroen Trappers terug als CTO bij icapps

Het Antwerpse digitale bureau icapps stelt Jeroen Trappers aan als nieuwe chief technology officer. Hij volgt Wouter Martens op, die zich zal toeleggen op Mr. Watts, een startup die zich richt op AR en Microsoft HoloLens.

Digital Agencies
Premium

Ruud de Langen (dentsu Nederland): ‘Ik neem de ondernemingslust mee’

Ruud de Langen is onmiskenbaar een bekende verschijning in de Nederlandse media- en reclamewereld. Onlangs wisselde hij de lokale, snelle mediawereld van Talpa in voor de kennisintensieve, internationale omgeving van datagedreven communicatie bij dentsu.

Marketing
Premium

Robbe en Wagemaker naar N=5

N=5 heeft Paul Wagemaker en Arnout Robbe aangetrokken als creative directors. Thijs Bontje wordt ECD.

Digital Agencies