Handpicked agencies lanceert een nieuw mediabureau Featly
Handpicked agencies lanceert een nieuw mediabureau Featly. Het negende bureau binnen dit collectief richt zich vanuit Amstelveen op datagedreven media strategie, inkoop en planning.
Handpicked agencies lanceert een nieuw mediabureau Featly. Het negende bureau binnen dit collectief richt zich vanuit Amstelveen op datagedreven media strategie, inkoop en planning.
Publicis Groupe Benelux neemt Boomerang over. Het bureau wordt vanaf heden geïntegreerd in Publicis Benelux waarvan Jacco ter Schegget CEO is. Boomerang zal onder eigen naam op de huidige locatie blijven opereren.
ID Factory sluit zich aan bij NOBEARS. De twee marketingbedrijven vormen een nieuw collectief van meer dan 80 specialisten die zich richten op strategie, concept, design, ontwikkeling en marketing voor uiteenlopende (inter)nationale merken.
Na twaalf jaar samen te hebben gewerkt voor bureaus als Ogilvy, Publicis, JWT Hamburg en SIngapore, Fitzroy en recent DDB Unlimited, vonden Marvin The en Marius Lichtendahl het de hoogste tijd om zelf een bureau te starten. Vanuit de gedachte; minder politiek, meer dingen maken.
De online tak van mediabedrijf DTC Media is met ingang van deze week afgesplitst van de offline divisie en gaat zelfstandig verder als PowerKraut. Dat nieuwe bedrijf gaat zich volledig toeleggen op online sales en marketing voor de autobranche.
Als digital agency kun je eigenlijk niet meer om cloud native technologie heen. Let wel op de volgende uitdagingen.
In de praktijk lijken de meeste grote merken op elkaar, ze gedragen zich eender. Een nieuw adviesbureau van topexperts combineert kennis over branding en customer experience voor een nieuwe benadering.
Happy Horizon uit Eindhoven breidt wederom verder uit en sluit e-commerce marketing-specialist Evoworks uit Arnhem aan. De Happy Horizon groep groeit hiermee naar zo’n 400 digital marketing talenten in diverse branches en marketing disciplines.
Koen Kranenberg, Thijs Wolbers en Jip van Kervel zijn toegetreden als aandeelhouders van Adwise en de groep Wise Fundaments. Tegelijkertijd is mede-oprichter Jeroen ter Laak na 16 jaar uitgetreden als aandeelhouder.
De van oorsprong Eindhovense bureaugroep Happy Horizon neemt e-commercebureau Experius uit Utrecht over.
Er is behoefte aan gedetailleerde informatie over kunstwerken, maar meestal is die erg versnipperd. Voor Van Gogh is er nu één platform over alle werken.
Het Rotterdamse design- en innovatiebureau IN10 gaat samen met het Brabantse Handpicked agencies. Het wordt onderdeel van een groep met acht gespecialiseerde digitale bureaus, met een team van meer dan 230 specialisten.
Annabelle Klop, Maarten Nefkens en Timo ter Braak gaan aan de slag voor HERC. Ze gaan daar respectievelijk de functies bekleden van client service director, strategy director en art director.
Het management van strategisch ontwerpbureau Concept7 wordt volledig eigenaar van het bedrijf. Zij nemen het bureau over van Het Hoofdkantoor.
Het jaarlijkse event van belangenorganisatie Dutch Digital Agencies vindt op 25 juni nog een keer gratis, digitaal plaats. Het thema is: ‘Meet you on the other side’; metaverses en spiegelwerelden zoals VR. Een inspirerende line-up die bezoekers de zomer doorhelpt.