Bright Circle en Bluro gaan fuseren
Online marketingbureau Bright Circle en marketingcommunicatiebureau Bluro gaan per 1 januari 2021 samen verder onder de naam Yeps!
Online marketingbureau Bright Circle en marketingcommunicatiebureau Bluro gaan per 1 januari 2021 samen verder onder de naam Yeps!
Blauw Gras is voortaan verantwoordelijk voor de digitale campagnes van de Hartstichting.
Dille & Kamille heeft Adeptiv agency’s Searchresult en Yourzine gevraagd structureel te helpen bij het optimaliseren van de digitale kanalen en bij het versnellen van de online groei in Nederland, België en Frankrijk.
Eigenaren van digitale agencies en investeerders schudden het coronavirus van zich af. Ze halen de voet van de rem en hervatten hun plannen voor investeringen en overnames weer.
Drie Belgische digitale bureaus Craftzing, Nificent en Pointbreak gaan voortaan samen verder onder de naam Craftzing Group. De ‘digitale transformatiestudio’ die door de fusie ontstaat telt vijftig werknemers.
Intracto Group slaat met de overname van bureaugroep We are You een stevige slag. Door de technisch georiënteerde overname groeit het personeelsbestand met een kwart tot 1.325 in Nederland en België.
Looye Kwekers heeft Publicis Groupe geselecteerd voor al haar marketing- en communicatieactiviteiten. Het bureau wordt verantwoordelijk voor strategie, creatie, productie en media en zal vanuit Amsterdam per direct aan de slag gaan voor de Nederlandse, Belgische en Duitse markt.
Miele Nederland vertrouwt per 1 januari 2021 dentsu al haar online en offline media-activiteiten in Nederland toe.
Dept koopt het vooraanstaande, nog onafhankelijke bureau BASIC® uit San Diego. Met de aankoop zet het een volgende stap in zijn ambitie om een serieuze internationale speler te worden op meerdere continenten.
En wil je dat de focus van Agile weer komt te liggen bij waar Agile ooit mee begonnen is: het toevoegen van waarde? In dit webinar gaan we in op hoe je dit voor je organisatie voor elkaar kunt krijgen.Steeds meer bedrijven hebben eigen ontwikkelteams en zeker corporates hebben steeds vaker genoeg specialisten in huis. Zij zijn volwassener geworden en willen slechts een deel van de zaken uitbesteden. De ontwikkeling van corporates vraagt ook om een nieuwe manier van werken agencies.
Born05 Group gaat vanaf vandaag verder onder de naam Ace. Onder de paraplu van die naam bouwt directeur Rogier IJzermans aan een collectief digitaal georiënteerde bureaus.
Het Rotterdamse design- en webdevelopmentbureau DP Creative is per 1 november 2020 overgenomen door H1 Group uit de havenstad.
Online veiling Catawiki trekt een nettere jas om aan naast de reguliere verzamelaar ook het wat duurdere publiek aan te spreken.
S4 Capital boekt weer een sterk kwartaal met een omzetgroei van 53 procent. De beoogde verdubbeling in drie jaar wordt gerealiseerd en het plan is om dat tot 2024 nog eens te doen. Investeerders geven het vertrouwen.
Digitaal bureau Blauw Gras heeft ALDI als klant binnengesleept. Het bureau is al sinds begin september verantwoordelijk voor alle social media activiteiten – onder meer creatie en productie.