More stories

Digitale Rijpingskelder voor Grand Prestige activeert halo-effect voor merk Hertog Jan

Ongebruikelijk in de biermarkt: Hertog Jan verkiest storytelling en educatie boven reclame, sponsoring en andere randzaken. Recent lanceerde het De Digitale Rijpingskelder – een tool die gebruikers in staat stelt de rijping van hun eigen flessen Grand Prestige te volgen. Over een periode van maar liefst zes jaar zorgt de brouwer voor bijpassende content. Die aandacht voor een niche bierdrinker zorgt voor een interessant premium halo-effect.

Contentmarketing

Oprichters verlaten Mirabeau

Adjan Kodde en Heini Withagen, de oprichters van Mirabeau, verlaten hun bedrijf per 1 juli aanstaande.

Digital Agencies

Nominaties DIA Pro’s en Company of the Year bekend

Rituals, De Hartstichting, Albert Heijn en het Van Gogh Museum zijn genomineerd voor Company of the Year, een onderdeel van de aanstaande Dutch Interactive Awards.

Digital Agencies

DigiMonks voegt zich bij bureaugroep Happy Horizon

DigiMonks, specialist in datagedreven marketing, wordt onderdeel van Happy Horizon, het full servicebureau dat als pijlers onder meer data & strategie, content & creatie en ICT & webdevelopment heeft.

Digital Agencies

Internetbureau W3S en Co & Co Solutions fuseren

Het Rotterdamse internetbureau W3S en stadsgenoot softwaremaker Co & Co fuseren. Dat brengt front- en backendexpertise bij elkaar.

Digital Agencies

‘Scrum is er voor alle afdelingen’

Scrum wordt meer en meer gemeengoed. Niet alleen developmentteams werken volgens deze methode, ook andere afdelingen zien de meerwaarde. Bij affiliate netwerk Awin werken alle afdelingen nu agile, ontdekte Jordi Bron. Hoe ziet dat eruit, en welke voordelen ervaren scrummers? 

Agile

Raymon de Kruijff managing director DAN DNA

Raymon de Kruijff heeft de leiding overgenomen bij dataeenheid DAN DNA van Dentsu Aegis in Amsterdam.

Digital Agencies

Hier moet je op letten als je met een linkbuilding-agency in zee gaat

Linkbuilding levert vaak teleurgestelde ondernemers op. Verwachtingen komen niet uit, sommigen worden ronduit opgelicht door het bureau waar ze voorheen mee samenwerkten. Linkbuilding is nog steeds een zeer effectieve methode om rankings te verbeteren, maar het loopt niet altijd soepel. Deze tien zaken gaan het vaakst mis met de linkbuildingpartner waarmee wordt samengewerkt.

Search

Osudio lanceert nieuw label Darwin

Digital agency Osudio lanceert het nieuwe bedrijfsonderdeel Darwin, een netwerkorganisatie met specialisten die zich met name richten op businessvraagstukken van CEO’s en investeerders en minder de technische kant.

Digital Agencies

Redkiwi breidt MT uit met Edwin Plag en Axel Eichhorn

Fullservice digital Agency Redkiwi uit Rotterdam stelt Edwin Plag en Axel Eichhorn aan als nieuwe leden van het managementteam en verdubbelt de omgeving van de directie tot vier man.

Digital Agencies

Marcel van der Heijden weg bij Dept

Drie jaar na de verkoop van zijn bedrijf a friend of mine aan Dept stapt directeur Marcel van der Heijden daarop om weer zelf te ondernemen.

Digital Agencies

Alewijn Dekker over koers CODE D’AZUR: ‘Techadvies met oog voor merk’

Creatief digitaal bureau CODE D’AZUR zet steviger in op advies over de combinatie van tech en creativiteit. Het bedrijf staat daarnaast aan de vooravond van een internationalisering. Met het aantrekken van de co-managing director Alewijn Dekker wil het voorloper zijn in advies en een brug slaan van de merkessentie naar technologie.

Digital Agencies

Dentsu Aegis Network lanceert flexibel dentsu X in Nederland

Dentsu Aegis Network lanceert in Nederland het bureauconcept dentsu X. dentsu X staat voor werken met een compact en wendbaar kernteam dat voor elke klant wordt uitgebreid met de beste media-, data-, technologie-, performance- en creatieve specialisten uit het eigen netwerk.

Digital Agencies

Finalisten bekend SAN New Kids on the Block 2018

5PM, HERC the agency en TDE zijn de finalisten van SAN New Kids on the Block, de verkiezing van de nieuwe generatie bureaus door de Stichting Adverteerdersjury Nederland.

Digital Agencies

Twee nieuwe partners bij DPDK

Anouk van de Sande & Antwan van der Mooren worden partner bij digital agency DPDK uit Rotterdam.

Digital Agencies