Facebook op zoek naar nieuw mediabureau
Facebook gaat op zoek naar een nieuw mediabureau. De sociale mediagigant geeft jaarlijks naar schatting 700 miljoen dollar uit aan marketing. Ongeveer de helft daarvan wordt uitgegeven in de VS.
Facebook gaat op zoek naar een nieuw mediabureau. De sociale mediagigant geeft jaarlijks naar schatting 700 miljoen dollar uit aan marketing. Ongeveer de helft daarvan wordt uitgegeven in de VS.
De bureaus Pink Marketing, Pünktlich en PEXI gaan samen op in het nieuw te vormen P3 Agency. Van een fusie is strikt genomen geen sprake, want het gaat om drie zusterbedrijven.
De contenttak van S4 Capital, het Nederlandse MediaMonks, versterkt zijn internationale positie de overname van Jam3 uit Toronto.
De focus van Agile moet weer komen te liggen bij waar Agile ooit mee begonnen is: het toevoegen van waarde. Hoe reduceer je de overhead in je digitale team en welke rol kunnen agencies hierbij spelen?
Het internationaal bekende creatieve bureau Buck heeft zijn eerste Europese vestiging geopend in Amsterdam.
De nominaties van de jaarlijkse Dutch Interactive Awards (#dia21) zijn bekend. Deze selectie staat voor het beste online werk van bureaus in Nederland op variabelen als concept, design en resultaat.
Dept doet in de VS zijn vierde overname om de positie op de Noord-Amerikaanse markt verder uit te bouwen. Het koopt softwarebedrijf Devetry uit Denver is gespecialiseerd in ERP, CRM, cloudtoepassingen en DevOps-diensten.
Social performance advertisingbureau Created First wordt per direct onderdeel van ZIGT. Het in Utrecht gevestigde bureau heeft veel start- en scale-up-klanten waaronder Mr. Marvis, Swapfiets en nuud.
Hoe leren jonge gevangenen verantwoordelijkheid nemen voor hun daden? De Dienst Justitiële Inrichtingen kreeg dat voor elkaar met een interactieve game.
Doop Creative Digital Heroes heeft Triggerfish uit Zwolle overgenomen. Net als Doop is Triggerfish ‘digitaal gedreven’ met de focus op een mix van branding, technologie en data. Het bureau bestaat uit 16 mensen en blijft vanuit Zwolle opereren.
Havas Media behoudt GB Foods als klant, hier vooral bekend van Grand Italia. Havas is al tien jaar verbonden aan GB Foods, een top 5 voedseladverteerder in ons land.
Alle grote namen van de Britse online en offline reclame-industrie willen per 2030 klimaatneutraal werken. Ze formuleren meetbare doelen en beloven daar actief naar te handelen.
Havas Amsterdam heeft twee seniors, Ido Sharon en Jules Hooijer, aangetrokken. Hooijer is de nieuwe Strategy Lead van het bedrijf.
Een native shop bouwen en het bestaande loyalty-programma ondersteunen. Dat was de uitdaging bij het ontwerpen en bouwen van de nieuwe app voor HEMA.
Digitaal bureau Dept koopt met Byte uit Londen een specialist in marketingtechnologie en 150 medewerkers op locatie.