More stories

Start-up van E-sites biedt ‘hacking as a service’

Het Bredase techbureau E-sites lanceert de start-up Tminus10. Vanuit dat initiatief helpt het organisaties bij het versnellen van innovaties door te hacken, wat in dit geval vooral betekent: het snel tastbaar maken van technologie en concepten door prototyping.

Innovatie

Groningse bureaus verenigen zich in Het Hoofdkantoor

Vier Groningse digitale bureaus verenigen zich onder de nieuwe paraplunaam Het Hoofdkantoor. Een fusie is het niet, vertelt directeur Remko Haar, “wel een propositie voor full service oplossingen vanuit een familie van bedrijven.”

Digital Agencies

Deze veertien cases leverden een zilveren Dutch Interactive Award op

Maar liefst veertien bedrijven hebben een zilveren Dutch Interactive Award in de wacht gesleept. Het werk van deze bureaus is door de jury’s als zeer goed aangemerkt. Een overzicht van de cases van We Are Blossom, Burst, Triggerfish!, PauwR, Fabrique, Grrr, One Shoe, Greenhouse, Connect Holland, Elastique, Resoluut, Snakware, Adwise, Soda Studio.

Creative

Nederlands beste werk in de categorieën Activation, Brand en Campaign

Met de uitreiking van de Dutch Interactive Awards kent Nederland veertien nieuwe cases met de gouden status. Digitaal werk dat door de jury’s is aangemerkt als het allerbeste werk van Nederlandse bureaus. Een overzicht van de award winning inzendingen in de categorieën Activation, Brand en Campaign.

Creative

Mediabureaus: Meaningful is het nieuwe normaal

De rol van het mediabureau verandert. Nieuwe ontwikkelingen in deze Era of Data hebben gezorgd voor een verschuiving in de rol van de tussenpersoon. Om betekenisvol te blijven in de interactie tussen mens en merk moet een mediabureau op nieuwe manieren waarde toevoegen. Hoe doen we dat concreet? We gaan kijken naar nieuwe contentvormen.

Strategy

DIA: Nederlands beste werk in de categorieën Communities, Content en Service

Met de uitreiking van de Dutch Interactive Awards kent Nederland veertien nieuwe cases met de gouden status. Digitaal werk dat door de jury’s is aangemerkt als het allerbeste werk van Nederlandse bureaus. Een overzicht van de award winning inzendingen in de categorieën Communities, Content en Service.

Creative

DIA: Nederlands beste werk in de categorieën Corporate en Digitale transformatie

Met de uitreiking van de Dutch Interactive Awards kent Nederland veertien nieuwe cases met de gouden status. Digitaal werk dat door de jury’s is aangemerkt als het allerbeste werk van Nederlandse bureaus. Een overzicht van de award winning inzendingen in de categorieën Corporate en Digitale transformatie.

Creative

DIA: Nederlands beste werk in de categorieën Nieuwe interfaces, Disrupter en Tools

Met de uitreiking van de Dutch Interactive Awards kent Nederland veertien nieuwe cases met de gouden status. Digitaal werk dat door de jury’s is aangemerkt als het allerbeste werk van Nederlandse bureaus. Een overzicht van de award winning inzendingen in de categorieën Nieuwe interfaces, Disrupter en Tools.

Creative

DIA: Nederlands beste werk in de categorieën Data, B2B Commerce en E-commerce

Met de uitreiking van de Dutch Interactive Awards kent Nederland veertien nieuwe cases met de gouden status. Digitaal werk dat door de jury’s is aangemerkt als het allerbeste werk van Nederlandse bureaus. Een overzicht van de award winning inzendingen in de categorieën Data, B2B Commerce en E-commerce.

Creative

Kies je voor een intern of extern designteam?

Het in-house designteam is het nieuwe bureau. Waar design het primaire domein was van groepjes specialisten die eens in de zoveel tijd een huisstijl kwamen opfrissen, heeft de explosieve groei van digitalisering een continue vraag naar design gecreëerd.

Web-design

Intracto Group koopt Prophets, plant meer overnames

Intracto Group uit België koopt digital agency Prophets, dat vestigingen heeft in Antwerpen en Brussel.

Digital Agencies

Digitale Rijpingskelder voor Grand Prestige activeert halo-effect voor merk Hertog Jan

Ongebruikelijk in de biermarkt: Hertog Jan verkiest storytelling en educatie boven reclame, sponsoring en andere randzaken. Recent lanceerde het De Digitale Rijpingskelder – een tool die gebruikers in staat stelt de rijping van hun eigen flessen Grand Prestige te volgen. Over een periode van maar liefst zes jaar zorgt de brouwer voor bijpassende content. Die aandacht voor een niche bierdrinker zorgt voor een interessant premium halo-effect.

Contentmarketing

Oprichters verlaten Mirabeau

Adjan Kodde en Heini Withagen, de oprichters van Mirabeau, verlaten hun bedrijf per 1 juli aanstaande.

Digital Agencies

Nominaties DIA Pro’s en Company of the Year bekend

Rituals, De Hartstichting, Albert Heijn en het Van Gogh Museum zijn genomineerd voor Company of the Year, een onderdeel van de aanstaande Dutch Interactive Awards.

Digital Agencies

DigiMonks voegt zich bij bureaugroep Happy Horizon

DigiMonks, specialist in datagedreven marketing, wordt onderdeel van Happy Horizon, het full servicebureau dat als pijlers onder meer data & strategie, content & creatie en ICT & webdevelopment heeft.

Digital Agencies