More stories

Premium

Dentsu Aegis Network lanceert flexibel dentsu X in Nederland

Dentsu Aegis Network lanceert in Nederland het bureauconcept dentsu X. dentsu X staat voor werken met een compact en wendbaar kernteam dat voor elke klant wordt uitgebreid met de beste media-, data-, technologie-, performance- en creatieve specialisten uit het eigen netwerk.

Digital Agencies
Premium

Finalisten bekend SAN New Kids on the Block 2018

5PM, HERC the agency en TDE zijn de finalisten van SAN New Kids on the Block, de verkiezing van de nieuwe generatie bureaus door de Stichting Adverteerdersjury Nederland.

Digital Agencies
Premium

Twee nieuwe partners bij DPDK

Anouk van de Sande & Antwan van der Mooren worden partner bij digital agency DPDK uit Rotterdam.

Digital Agencies
Premium

Nieuw directieteam voor iProspect

Wouter Moen en Arthur Buring zijn door Dentsu Aegis Network Nederland aangesteld als nieuwe directie van iProspect.

Digital Agencies

Kirsten Brandt (RMMBR): ‘Wij bouwen digitale leeroplossingen voor organisaties’

Volvo biedt kopers van hun nieuwste vrachtwagens een app aan. Daarmee kunnen chauffeurs leren hoe zij efficiënter en veiliger kunnen rijden. “Op het moment dat ze de sleutel krijgen krijgen ze ook een app. Daarmee kunnen zij vragen beantwoorden en tips & tricks krijgen om het beste uit de vrachtwagen te halen”, aldus Kirsten Brandt, oprichter en algemeen directeur bij RMMBR bij Top Names. De app is een mooi voorbeeld van het werk van RMMBR: een bedrijf komt met een leervraag en RMMBR maakt een oplossing op maat. “RMMBR is een digital learning agency. Dat wil zeggen wij ontwerpen, ontwikkelen, schrijven en bouwen digitale leeroplossingen voor organisaties.”

Customer Experience

Nieuwe samenwerkingsvorm tussen bureau en klant zorgt voor kansen en lessen

Tussen digitale bureaus en klanten is een nieuwe samenwerkingsvorm in opkomst. In plaats dat bureaus in opdracht aan een oplossing bouwen, leveren ze een compleet op elkaar ingespeeld team. Om te ontdekken welke kansen er voor innovatie zijn en deze vervolgens gezamenlijk tot eindoplossing te ontwikkelen. Zelf hebben we een jaar geleden ook die ommezwaai gemaakt. Dat leverde zowel voor ons als klanten interessante lessen op.

Digital Agencies
Premium

Handpicked agencies neemt belang in Weekend

Creatief bureau Weekend fuseert met collega Departure en diens moederbedrijf verwerft een minderheidsbelang in Weekend.

Digital Agencies
Premium

Shortlisten SAN ABC Accenten 2018 bekend

De ABC jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2018 vastgesteld.

Digital Agencies

Kwekkeboom combineert historie met dynamische site

Een website draait om mooi design, goede SEO-prestaties….. én een 360° roterende bitterbal. Snackgigant Kwekkeboom had een rebranding nodig, onder meer voor bedrijfspositionering en activatie.

Digital Design
Premium

Twee overnames door moeder MediaMonks

S4 Capital, de houdstermaatschappij boven MediaMonks, doet twee overnames om zijn expertise uit te breiden.

Digital Agencies
Premium

Nominaties Dutch Interactive Awards 2019 bekend

De nominaties van de tiende jaarlijkse Dutch Interactive Awards zijn zojuist bekendgemaakt. Deze selectie staat voor het beste online werk van bureaus in Nederland op variabelen als concept, design en resultaat.

Digital Agencies
Premium

Wannahaves krijgt nieuw kantoor in New York

Digitaal mediabureau Wannahaves opent een nieuw kantoor in New York. Het agentschap zet de stap naar Amerika om klanten als Red Bull, Budweiser, Nike en adidas nog beter te kunnen ondersteunen op het gebied van content creatie en sociale media.

Digital Agencies

Intracto neemt Adagio over

Intracto, de groep waaronder ook Nederlandse bureaus ezCompany en Have A Nice Day vallen, neemt de specialist in marketingautomation Adagio over.

Venture
Premium

Digitaal bureau Osudio versterkt organisatie

Mark Blockhuys en Roy Machielsen nemen de dagelijkse leiding over full service internetbureau Osudio Benelux en Denemarken op zich.

Digital Agencies
Premium

Digital Brixx verder onder Abovo Media

Digital Brixx, het digitale label van Abovo Media, gaat verder onder de naam van het moederbedrijf Abovo Media. De grenzen tussen performance en branding, online en offline, worden op deze wijze verder doorbroken, aldus het bedrijf.

Digital Agencies