Minescape verandert naam in RecruitNow
Het digitale bureau Minescape verandert zijn naam in RecruitNow om zijn specialisme in arbeidsmarktcommunicatie beter te weerspiegelen.
Het digitale bureau Minescape verandert zijn naam in RecruitNow om zijn specialisme in arbeidsmarktcommunicatie beter te weerspiegelen.
Prappers Media, als bureau actief in appmarketing, start een apart label voor voice-oplossingen, Voice Search Digital. De slimme thuisapparaten en bijbehorende digitale assistenten die bijvoorbeeld Google en Amazon leveren, zijn slechts apparaten, zegt Managing Director Joey Scheufler. “De services moeten nu allemaal nog worden bedacht.”
Magentospecialist Guapa E-commerce koopt magentobureau Made by Mouses uit Zwolle. Het is de tweede overname in een jaar, wat de ambitie illustreert. “We willen groeien naar drie- à vijfhonderd man”, vertelt directeur Mathijs Kok.
De technologietak van marktonderzoeksbureau MWM2 gaat voortaan verder onder de naam Crowdtech. Crowdtech is de naam van het internationale label […]
De Engelse Martin Sorrell is een van de partijen die het internationaal gerenommeerde digitale productiehuis MediaMonks uit Hilversum willen kopen. Een andere belangstellende is het concern dat Sorrell tot voor kort als CEO leidde: WPP.
Digitaal bureau Snakeware boekt over de eerste zes maanden van 2018 een omzet van twee miljoen euro, een toename van veertig procent.
Jurgen Retra heeft digitaal bureau RLVNT verlaten. Zijn vertrek is het gevolg van een zakelijk verschil van inzicht omtrent het door de onderneming te voeren beleid.
Digitaal bureau Burst creëert met de aanstelling van Patrick Boom als CCO een nieuwe directiepositie. Hij moet helpen de groei in binnen- en buitenland te versnellen. Zijn internationale ervaring, onder meer als oud-managing director van Clockwork, draagt daaraan bij.
Dutch Digital Agencies organiseert de vierde editie van Dutch Digital Day met een nationale en internationale line-up. Tijdens Dutch Digital Day aanstaande vrijdag komt de digitale industrie samen voor een injectie next-level inspiratie. In één middag kun je worden geïnspireerd door de missie naar de rode planeet, de opkomst van intelligente machines, de ex-leider van de Lating Kings, de design director voor de Hillary Clinton Campaign en ’s werelds eerste cyborg.
Het jaarlijkse internationale prijzencircus Cannes Lions is begonnen. In de Franse badplaats vielen achttien nominaties toe aan Nederlandse bureaus, waaronder veel digitaal werk.
Na een bureauoriëntatie is Fitzroy aan de slag gegaan voor NU.nl. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de nieuwe campagne die deze zomer live zal gaan.
Appmarketing bureau Prappers Media lanceert een nieuw label Voice Search Digital dat zich helemaal richt op voice strategieën en diensten.
Supermarktketen Dirk heeft een nieuwe website laten ontwikkelen die voorsorteert op e-commerce, maar dat aspect nog niet activeert.
NVM, de grootste Nederlandse vereniging voor makelaars, taxateurs en vastgoeddeskundigen, schakelt M2Media in als partner voor alle media-activiteiten. M2Media gaat vanaf zowel de strategie als de media-inkoop voor de vereniging verzorgen, zowel online als offline.
Pervorm en Candid Group hebben aangekondigd officieel te gaan samenwerken. Behalve dat het digitale marketingbedrijf en het netwerk van onder meer mediabureaus elkaars diensten aanbieden, spreken beide ook van een strategisch verband. Giuseppe Salvaggio ziet als mede-oprichter van Pervorm een nieuwe behoefte in de markt.